-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями за кодом ДК 021:2015-72510000-3 (послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуги технічної підтримки місцевих загальних судів Запорізької області)»
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 2 099 днів назад
1 842 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 210.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 210.00 UAH
Період оскарження:
22.11.2019 16:03 - 05.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо надання роз'яснень
Номер:
b5109acbf87c4ace9f9996422c1772fc
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-22-002979-b.b1
Назва:
Вимога щодо надання роз'яснень
Вимога:
ТОВ «РС КОНСАЛТИНГ ГРУП» є учасником закупівлі UA-2019-11-15-000400-b про предмету закупівлі : «Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями за кодом ДК 021:2015-72510000-3 (послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуги технічної підтримки місцевих загальних судів Запорізької області)»»
Згідно рішення тендерного комітету Територіального управління Державної судової адміністрації України в Запорізькій області № 150 від 16.12.2019 наше підприємство було дискваліфіковане на етапі оцінювання пропозицій по необґрунтованим причинам, а саме через невідповідність умовам тендерної документації Замовника. При цьому слід зазначити, що в даному рішенні тендерного комітету відсутнє конкретне посилання на розділ/ пункт тендерної документації , вимоги якого, на думку Замовника порушило ТОВ «РС КОНСАЛТИНГ ГРУП».
Відповідно керуючись п.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «РС КОНСАЛТИНГ ГРУП» умовам тендерної документації, а саме зазначити на розділ/ пункт тендерної документації , вимоги якого, на думку Замовника порушило ТОВ «РС КОНСАЛТИНГ ГРУП».
Вразі відсутності Вашого реагування на вимогу надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності, на думку Замовника, пропозиції ТОВ «РС КОНСАЛТИНГ ГРУП» умовам тендерної документації, або подання роз’яснень не в повному обсязі, наше товариство має намір, керуючись ч.2ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», звернутись до органу оскарження — Антимонопольного комітету України, відповідного територіального органу Прокуратури України та Національного антикорупційного бюро України.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 18.12.2019 12:24
Дата подачі:
18.12.2019 12:24
Вирішення:
Шановний Учасник.
По суті Вашої вимоги від 18 грудня 2019 року № 011 тендерний комітет територіального управління Держаної судової адміністрації України в Запорізькій області повідомляє наступне.
Згідно положень статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
У своїй вимозі Ви зазначаєте, що Ваше підприємство нібито було «дискваліфіковане на етапі оцінювання пропозицій по необґрунтованим причинам», посилаючись на те, що в рішенні тендерного комітету, викладеному у протоколі від 16.12.2019 № 150, відсутнє конкретне посилання на розділ/ пункт тендерної документації , вимоги якого, на думку Замовника порушило ТОВ «РС КОНСАЛТИНГ ГРУП».
Стосовно порядку оформлення та змісту протоколу тендерного комітету звертаємо Вашу увагу на наступне.
Згідно статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Частиною 4 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
При цьому, слід наголосити на тому, що діючим у сфері публічних закупівель законодавством України не передбачено обов’язкової структури протоколу засідання тендерного комітету чи інших обов’язкових вимог до його змісту, окрім передбачених ч. 4 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, Замовник має право самостійно визначати обсяг інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника, яка підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель.
У той же час, з урахуванням принципів добросовісності та розсудливості, зважаючи на передбачене ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» право Учасника звернутися з вимогою про надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, повідомляємо наступне.
Згідно з п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити:
1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі);
4) кількість товару та місце його поставки;
5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота);
9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції;
12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Інформація, передбачена ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимоги, інструкції та форми відповідно до яких Учасником має бути підготовлена тендерна пропозиція, наведені у тендерній документації Замовника, а саме:
- інструкція з підготовки тендерних пропозицій (у тому числі – порядок заповнення форм, перелік документів, що завантажуються на підтвердження наданої Учасником інформації тощо) – у розділах ІІІ та V тендерної документації;
- кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством – у розділах ІІІ, Додатку 1 тендерної документації;
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) – у розділі ІІІ, Додатку 3 тендерної документації;
- кількість товару та місце його поставки – у розділі І тендерної документації;
- місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги – у розділ І тендерної документації; Додатках 4 - 5 тендерної документації;
- строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг – у розділі І тендерної документації, Додатках 4 - 5 тендерної документації;
- проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов – у Додатку 5 тендерної документації;
- опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота) – у Додатку 3 тендерної документації;
- перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв – у розділі V тендерної документації;
- строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними – у розділі ІІІ тендерної документації;
- інформація про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції – у розділі І тендерної документації;
- інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції – у розділі І тендерної документації;
- кінцевий строк подання тендерних пропозицій – у розділі IV тендерної документації;
- розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій – у розділі ІІІ тендерної документації;
- розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю – у розділі VI тендерної документації;
- прізвище, ім’я та по батькові, посада та адреса посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками – у розділі І тендерної документації;
- у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – у даній закупівлі не вимагається.
Невиконання наведених у тендерній документації вимог, інструкцій, а також недотримання форм, передбачених тендерною документацією, у випадку, якщо вони впливають на зміст тендерної пропозиції, мають наслідком відхилення тендерної пропозиції як такої, що не відповідає умовам тендерної документації
Перевіркою файлів, завантажених Учасником - ТОВ «РС КОНСАЛТИНГ ГРУП» на закупівлю: «Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями за кодом ДК 021:2015-72510000-3 (послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуги технічної підтримки місцевих загальних судів Запорізької області))», встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «РС КОНСАЛТИНГ ГРУП» містить низку недоліків, які у своїй сукупності свідчать про недотримання Учасником вимог тендерної документації на закупівлю «Управлінські послуги, пов’язані з комп’ютерними технологіями за кодом ДК 021:2015-72510000-3 (послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуги технічної підтримки місцевих загальних судів Запорізької області))», зокрема Розділами ІІІ та V.
Пунктом 4 ч. 1 ст. 30 Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, з огляду на наведене Замовник діяв в межах та у спосіб, передбачені положеннями Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Задоволено