• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Ноутбук для ДНЗ №5

Завершена

8 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 42.00 UAH
Період оскарження: 22.11.2019 15:37 - 26.11.2019 15:41
Вимога
Вирішена

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

Номер: 0759cb99d0b6488f9696e748b74e790d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-22-001783-c.c1
Назва: ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"
Вимога:
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу вагу на те, що в інформації для проведення допорогової електронної закупівлі Ноутбук для ДНЗ №5 у пункті 6.1 Вами було зазначено, що для участі в закупівлі учасник зобов'язаний надати форму комерційної пропозиції згідно встановленого зразку (Додаток 1), у якій повинен вказати назву, торгову марку, модель, артикул та іншу необхідну інформацію для ідентифікації товару. ФОП Шульц В.Ю. не надав такої форми, не зазначивши при цьому суттєво важливі дані. Також ненаданий документ, зазначений у п. 6.9, а саме, гарантійний лист, який підтверджує надання учасником замовнику всіх зазначених документів в п. 6 даної Інформації у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі (із зазначенням дати створення). Враховуючи вище зазначене, вимагаємо дискваліфікувати учасника ФОП Шульц В.Ю. та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Оцінка учасників електронної допорогової закупівлі «Ноутбук для ДНЗ №5» відбувається відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Наказу ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019, Наказу ДП «Прозорро» №11 від 20.03.2019. Цінова пропозиція та документи Учасника, який за результатами аукціону запропонує найменшу ціну, перевіряється на відповідність вимогам, викладених в Інформації до електронної допорогової закупівлі. В електронній допороговій закупівлі «Ноутбук для ДНЗ №5» Учасник ФОП Шульц Віталій Юрійович за результатами аукціону запропонував найменшу ціну і після перевірки поданих даним Учасником документів його було дискваліфіковано у зв’язку з тим, що Учасник не надав в складі своєї пропозиції всіх передбачених в Інформації документів (Протокол засідання тендерного комітету №182 від 02.12.2019 року), а саме: 1. Позитивний відгук від Замовника (на фірмовому бланку Замовника) про виконання умов аналогічного договору, по одному до кожної копії аналогічного договору згідно п. 6.5. Інформації (із зазначенням дати створення). 2. Гарантійний лист, який підтверджує надання учасником замовнику всіх зазначених документів в п. 6 Інформації до електронної допорогової закупівлі «Ноутбук для ДНЗ №5» у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 3 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі (із зазначенням дати створення).
Статус вимоги: Задоволено