-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфікуючі засоби
287 шт
Торги відмінено
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
22.11.2019 12:57 - 03.12.2019 00:00
Вимога
Без відповіді
До написаного!
Номер:
2b7c796a27174f3f80009c2c5708cd44
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-22-001004-c.b2
Назва:
До написаного!
Вимога:
Хабарнику! Не треба перекучувати факти. Таблиця відповідності вам надана, а той факт, що ви намагаєтесь ігнорувати цей факт, щось вам не подобається- це ваша проблема. Той факт, що ми не даємо хабарі, хоча ваш економист та головний лікар вимагають від постачальників 40% хабаря і є головним аргументом відхилення нашої пропозиції. Ми діємо, більше не спілкуємось з хабарником- направляємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючі органи з метою запобігання корупційного дерібану бюджетних коштів!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.12.2019 15:26
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
4804b1e044354c209e498140b956b83e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-22-001004-c.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний! Аргументи відхилення економічно найвигіднішої пропозиції виглядають жалюгідно. По-перше, як ви можете порівнювати характеритстики економічності засобів Даноксин та Вернедор Преміум, які не зазначені в медико-технічному завданні документації? Тобто ви порівнюєте за режимами використання, які не вказані в медико-технічному завданню документації. По-друге, ми надали порівняльну таблицю дезазасобів з посиланням на сторінки та пункти методичних вказівок, тобто виконали умови договору. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до АМКУ, Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на скаргу (2).docx 18.12.2019 15:17
Дата подачі:
16.12.2019 09:45
Вирішення:
Шановний Скаржнику , у відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. У відповідності до пункту третього частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити: «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнкичиопис предмета закупівлі). При цьомутехнічнаспецифікація повинна містити: детальнийопистоварів, робіт, послуг, щозакуповуються, у тому числіїхтехнічні та якісні характеристики; вимогищодотехнічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщоописскластинеможливоабоякщодоцільнішезазначититакіпоказники;технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”.
Зауважимо, що основна мета закладу охорони здоров’я - надання високоякісної медичної допомоги населенню. І надавати її необхідно в умовах належного протиепідемічного режиму, в т.ч. із дотриманням необхідних заходів профілактики внутрішньо-лікарняних інфекцій. У КНП ММР "Маріупольська міська лікарня № 1"розроблено та організовано заходи по попередженню виникнення та розповсюдження ВЛІ», з урахуванням конкретної епідемічної обстановки в закладі, на виконання чинних нормативними документами, які регламентують дотримання санітарно-гігієнічного, протиепідемічного режимів, що включають в т.ч. накази МОЗ України №236 від 04.04.2012 «Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів», №552 від 11.09.2014 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил "Дезінфекція, передстерилізаційне очищення та стерилізація медичних виробів в закладах охорони здоров’я", наказ МОЗ від 04.04.2008 N 181 Про затвердження методичних рекомендацій "Епідеміологічний нагляд за інфекціями області, хірургічного втручання та їх профілактика", Наказ Міністерства охорони здоров`я 25.05.2000 №120 Інструкція з організації медичної допомоги хворим на ВІЛ-інфекцію/СНІД та інші. У відповідності із розробленим планом проводиться своєчасна ротація, дезінфекційні засоби закуповуються у відповідності до рекомендацій вказаних нормативних документів, що й було покладено в основу оголошеної закупівлі, в т.ч. при визначенні технічних вимог до предмета закупівлі. Такий підхід відповідає одному із основних принципів проведення закупівель – максимальної економії та ефективності, адже саме ефективне проведення дезінфекційних заходів надзвичайно важливий фактор для профілактики ВЛІ, водночас, виникнення кожного випадку внутрішньо-лікарняної інфекції вимагає значних економічних ресурсів.
Технічні вимоги до предмету закупівлі у відповідності до принципу прозорості та відкритості на всіх стадіях закупівель були опубліковані у складі документації торгів у вільному доступі для всіх учасників закупівлі для ознайомлення і підготовки пропозицій, які б відповідали вказаним вимогам і потребам Замовника на даному етапі функціонування медичного закладу. Твердження Скаржника про обмеження масової долі активно-діючих речовин не відповідає дійсності, адже вимоги по кількості діючих речовин містять або відсотковий діапазон, або вираз «не більше», «не менше», що не обмежує коло учасників закупівлі і жодним чином не веде до їх дискримінації.
Зауважимо, що документація торгів містить торгову назву дезінфекційних засобів, що обумовлено необхідністю точного донесення інформації про характеристики предмета закупівлі, водночас передбачено розгляд еквівалентів і навіть аналогів.
В технічному завданні до засобу «Даноксин» пп.11; 12, вказані режими використання за якими порівнювалась економічність застосування дезінфекційних засобів. Але Скаржник вирішив проігнорувати викладені вимоги адже, ТОВ «ФАРТУНАТ» в своїй пропозиції не виклав таблиці із порівнянням запропонованих дезінфекційних засобів, до засобів, які запланував закуповувати Замовник. Таблиця, яку ТОВ «ФАРТУНАТ» надало у якості «порівняльної таблиці» не є порівняльною за змістом і формою, адже не містить ознак порівняння. ТОВ «ФАРТУНАТ» у наданій Таблиці вказав по кожному із запропонованих засобів, про те, що той відповідає викладеним в документації торгів технічним вимогам.Водночас, запропоновані ТОВ «ФАРТУНАТ» дезінфекційні засобине відповідають технічним вимогам за рядом характеристик. Інформація про невідповідність дезінфекційних засобів пропозиції ТОВ «ФАРТУНАТ» технічним вимогам тендерної документації викладена в Протоколі засідання тендерного комітету КНП ММР "Маріупольська міська лікарня № 1"№321 від 14 грудня 2019р.
Враховуючи викладене – пропозиція ТОВ «ФАРТУНАТ» не відповідає умовам тендерної документації Замовника, звинувачення в порушенні принципів закупівель безпідставні, рішення про відхилення є правомірним.
Статус вимоги:
Відхилено