-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Постачання теплової енергії для населення)
Торги відмінено
3 884 550.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 422.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 422.75 UAH
Період оскарження:
22.11.2019 11:00 - 20.12.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга про визнання дій тендерного комітету Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва протиправними та скасування рішення замовника від 27.12.2019 р. про розгляд тендерних пропозицій та про допуск до аукціону учасника ПІДПРИЄМСТВО ОБЄДНАННЯ ГРОМАДЯН“ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ “ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ” для участі у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на постачання теплової енергії для населення (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-22-000760-b )
Номер:
61e57e6aa6a6458a9e6d5de6c94e31ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-22-000760-b.c2
Назва:
Скарга про визнання дій тендерного комітету Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва протиправними та скасування рішення замовника від 27.12.2019 р. про розгляд тендерних пропозицій та про допуск до аукціону учасника ПІДПРИЄМСТВО ОБЄДНАННЯ ГРОМАДЯН“ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ “ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ” для участі у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на постачання теплової енергії для населення
(ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-22-000760-b )
Скарга:
22 листопад 2019 року Харківським національним аграрним університетом ім. В.В. Докучаєва (надалі-Замовник) було опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-22-000760-b ) щодо проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою. Предмет закупівлі – постачання теплової енергії для населення у кількості 2350 гігакалорій.
Очікувана вартість предмета закупівлі – 3 884550,00 гривень (три мільйона вісімсот вісімдесят чотири тисячі пятсот пятдесят грн., 00 коп.).
У прекваліфікації брали участь два учасника : ПІДПРИЄМСТВО ОБЄДНАННЯ ГРОМАДЯН“ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ “ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ” (скорочена назва ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ”) та Комунальне підприємство «Теплові мережі Роганської селищної ради».
Комунальне підприємство “Теплові мережі Роганської селищної ради” (надалі-скаржник) вважає, що дії замовника щодо допуску тендерної пропозиції учасника ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” є протиправними , а рішення Замовника про розгляд тендерних пропозицій від 27.12.2019 року є таким, що прямо порушує права скаржника та підлягає скасуванню з таких підстав.
Учасником ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” не надано всіх документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним вимогам, визначеним у тендерній документації та тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим тендерною документацією замовника.
1.1. Відповідно до п.п.1.8. п.1 Таблиці 2 Додатку № 1(кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі)(Установчі та інші документи щодо ведення господарської діяльності) та п.п. 9) п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника, Учасник має надати копії відповідних дозвільних документів передбачених законодавством: ліцензій, рішень про встановлення тарифу, тощо на надання послуг з постачання теплової енергії.
В тендерній пропозиції учасника ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” відсутній дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки.
В тендерній пропозиції скаржника дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки надано. (Документ до Додатку 1 Таблиця1(кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі) pdf файл стор. № 7) .
Оскільки Замовник може бути недостатньо обізнаним у сфері діяльності теплопостачальних підприємств, а особливо, що стосується дозвільної документації, яка є необхідною для здійснення відповідної господарської діяльності в сфері постачання теплової енергії, Змовник не зазначав у тендерній документації вичерпний перелік дозвільних документів, передбачених законодавством для ведення господарської діяльності в сфері теплопостачання, поставивши вкінці речення частку «тощо».
В даному випадку, скаржник, як «Добросовісний учасник» вказує на це у своїй скарзі та додає відповідний документ в якості доказу на підтвредження своїх аргументів.
Відповідно до п.п.1.8. п.1 Таблиці 2 Додатку № 1(кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі)(Установчі та інші документи щодо ведення господарської діяльності) та п.п. 9) п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника, Учасник має надати копії відповідних дозвільних документів передбачених законодавством: ліцензій, рішень про встановлення тарифу, тощо на надання послуг з постачання теплової енергії.
Відповідно до п.2 ч.1 ст. 1 ЗУ “Про житлово-комунальні послуги” виконавець комунальної послуги - суб’єкт господарювання, що надає комунальну послугу споживачу відповідно до умов договору.
Відповідно до п.3) ч.2 ст. 6 ЗУ “Про житлово-комунальні послуги” виконавцем послуг з теплопостачання є теплопостачальна організація.
Відповідно до ст. 26 ЗУ “Про місцеве самоврядування в Україні” органи місцевого самоврядування визначають своїм рішення виконавця послуг з теплопостачання.
В тендерній пропозиції ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” відсутнє рішення Роганської селищної ради про визнання їх виконавцем послуг з теплопостачання на території обєднаної територіальної громади Роганської селищної ради, що не відповідає тендерній документації Замовника.
Оскільки Замовник може бути недостатньо обізнаним у сфері діяльності теплопостачальних підприємств, а особливо, що стосується дозвільної документації, яка є необхідною для здійснення відповідної господарської діяльності в сфері постачання теплової енергії, Змовник не зазначав у тендерній документації вичерпний перелік дозвільних документів, передбачених законодавством для ведення господарської діяльності в сфері теплопостачання, поставивши вкінці речення частку «тощо».
Таким чином, учасники повинні були надати рішення відповідного органу місцевого самоврядування про визнання їх виконавцем комунальної послуги на відповідній території.
Скаржник у своїй тендерній пропозиції відповідне рішення надав –файл pdf “Документи до Додатку 1 (Таблиця 2, таблиця 3), Додатку 5, Додатку 6) стор. 60.
Відповідно до п.п.1.8. п.1 Таблиці 2 Додатку № 1(кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі)(Установчі та інші документи щодо ведення господарської діяльності) та п.п. 9) п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника, Учасник має надати копії відповідних дозвільних документів передбачених законодавством: ліцензій, рішень про встановлення тарифу, тощо на надання послуг з постачання теплової енергії.
В своїй тендерній пропозиції учасник ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” не надав рішення Роганської селищної ради про встановлення тарифу на послуги з постачання теплової енергії на території територіальної громади Роганської селищної ради.
Відповідно до ст. 26 ЗУ “Про місцеве самоврядування в Україні” органи місцевого самоврядування встановлюють тарифи на житлово-комунальні послуги на відповідній території, на яку розповсюджуються їх владні повноваження.
Скаржник в своїй тендерній пропозиції відповідне рішення надав - файл pdf “Документи до Додатку 1 (Таблиця 2, таблиця 3), Додатку 5, Додатку 6) стор. 53-54.
Враховуючи вищенаведене, дії Замовника щодо допуску тендерної пропозиції учасника ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” є протиправними , оскільки тендерна пропозиція зазначеного учасника є такою, що не відповідає умовам тендерної документації (п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі), а рішення Замовника про розгляд тендерних пропозицій від 27.12.2019 р. повинно бути скасовано, оскільки воно порушує права скаржника та п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”
1.4. Відповідно до п.1 Таблиці 2 Додатку № 1(кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі)(Установчі та інші документи щодо ведення господарської діяльності), Учасник має надати копії довідки про взяття на облік платника податку, копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ.
Тендерною документацією Замовника передбачено надання довідки про взяття на облік платника податку (п.п.1.3. п.1 Таблиці 2 Додатку № 1(кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі)(Установчі та інші документи щодо ведення господарської діяльності).
До тендерної пропозиції учасником ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” не надано довідку про взяття на облік платником податку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
До своєї тендерної пропозиції учасником ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” було надано фалйл pdf “Протокол 21(изменение юридического адреса)” та файл pdf “Новый вытяг ТЭЦМ заверенный”, з яких вбачається, що 17.12.2019 р. було прийнято рішення засновниками про зміну місця знаходження підприємства, та державна реєстрація змін була проведена 18.12.2019 р., врезультаті чого змінилось місце обліку платника податку з Київського району на Шевченкіський район м. Харкова.
При цьому учасником було додано до тендерної пропозиції файл jpeg “Витяг НДС” , де зазначена назва іншого підприємства та місцезнаходження іншого підприємства.
Відповідно до п. 4.1-4.2 Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, 4.1. Перереєстрація платника ПДВ проводиться у разі зміни даних про платника ПДВ, які стосуються коду ЄДРПОУ, податкового номера, який надається контролюючими органами, та/або найменування (прізвища, імені, по батькові), та/або місцезнаходження (місця проживання) платника ПДВ, і якщо зміни не пов'язані із припиненням платника ПДВ, крім випадків, визначених підпунктом 1 пункту 3.15 розділу III цього Положення.
У разі зміни платником ПДВ місцезнаходження (місця проживання) або його переведення на обслуговування до іншого контролюючого органу зняття такого платника з обліку в одному органі і взяття на облік в іншому здійснюються в порядку, встановленому Міністерством доходів і зборів України.
У разі зміни даних про платника ПДВ, а також у разі встановлення розбіжностей чи помилок у записах Реєстру платник ПДВ подає відповідно до підпункту 1 пункту 3.5 розділу IIIцього Положення реєстраційну заяву до контролюючого органу протягом 10 робочих днів, що настають за днем, коли змінилися дані про платника ПДВ або виникли інші підстави для перереєстрації.
Контролюючий орган здійснює перереєстрацію платника ПДВ з дотриманням правил та у строки, що визначені для реєстрації платників ПДВ.
Таким чином, учасник ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” повинен був надати витяг (свідоцтво) про реєстрацію платника ПДВ з урахуванням змін, пов’язаних зі зміною місцезнаходження учасника, які були відображені в Єдиному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб –підприємців та громадських формувань.
Таким чином, Учасником ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” фактично не надано до тендерної пропозиції копію витягу про реєстрацію платника ПДВ, що не відповідає п.п.1.4 п.1 Таблиці 2 Додатку № 1(кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі)(Установчі та інші документи щодо ведення господарської діяльності) тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищенаведене, дії Замовника щодо допуску тендерної пропозиції учасника ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” є протиправними , оскільки тендерна пропозиція зазначеного учасника є такою, що не відповідає умовам тендерної документації п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”, тому рішення Замовника про розгляд тендерних пропозицій повинно бути скасовано.
Ігнорування Замовником вищезазначених прямих порушень Учасника П-ВО «ТЕЦМ-АЛЬЯНС» ХООВОІ «СОІУ» свідчить про нехтування законодавчими нормами та змову Замовника та учасника торгів.
Прийняття рішення про визнання переможцем Учасника П-ВО «ТЕЦМ-АЛЬЯНС» ХООВОІ «СОІУ» та про намір укласти договір з такими порушеннями свідчить про неповний та упереджений розгляд Замовником поданих пропозицій.
На виконання ч.1 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», скарга Комунального підприємства «Теплові мережі Роганської селищної ради» містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.» Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель.
Так, Комунальне підприємство «Теплові мережі Роганської селищної ради» виконало всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду. У зв’язку з цим, керуючись ст.ст. 8, 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати дії Замовника Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва щодо допуску тендерної пропозиції учасника ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” до участі у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на закупівлю – постачання теплової енергії для населення (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-22-000760-b ) протиправними.
3. Зобов’язати Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва скасувати своє рішення від 27.12.2019 р. про розгляд тендерних пропозицій учасників та допуск учасника ПОГ “ТЕЦМ-АЛЬЯНС” ГО “ХООВО СОІУ” до
участі у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на закупівлю – постачання теплової енергії для населення (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-22-000760-b ).
4. Додатки:
1. Квитанція про сплату збору за подання скарги.(1арк.)
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 28.12.2019 13:44
- квитанція.pdf 28.12.2019 13:44
- доповнення до скарги (населення).pdf 30.12.2019 14:47
- дозвіл експлуатації-.pdf 30.12.2019 14:47
- 1579187518060-568285029.jpg 16.01.2020 17:12
- 1579187300336-127636082.jpg 16.01.2020 17:12
- 1579187333527571855019.jpg 16.01.2020 17:12
- 15791873688031251283853.jpg 16.01.2020 17:12
- 1579187398119-869853398.jpg 16.01.2020 17:13
- 1579187443383-52103310.jpg 16.01.2020 17:13
- 15791874747331918287595.jpg 16.01.2020 17:13
- 1579187039937-207109841.jpg 16.01.2020 17:13
- 15791870823631233706627.jpg 16.01.2020 17:13
- 1579187152477-1098395800.jpg 16.01.2020 17:13
- 1579187213698-1714411843.jpg 16.01.2020 17:13
- 15791872694711900246113.jpg 16.01.2020 17:13
- відповідь на заперечення замовника.pdf 17.01.2020 10:38
- Дод уг 2 (дог 08-Д-19).pdf 20.01.2020 10:39
- Свідоцтво про право на зайняття адвокатською діяльністю.pdf 20.01.2020 10:39
- Довіреність.pdf 20.01.2020 10:39
- Договір 08-Д-19 (1).pdf 20.01.2020 10:39
- відповідь.pdf 20.01.2020 10:39
- рішення від 03.01.2020 № 44.pdf 03.01.2020 19:18
- Інформація про перенесення розгляду скарги № 600.pdf 16.01.2020 22:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.01.2020 № 966.pdf 20.01.2020 20:56
- Рішення від 17.01.2020 № 966.pdf 22.01.2020 21:13
- Відповідь до скарги 20-29-02-38-пз.pdf 11.01.2020 13:39
- Відповідь (2019-11-22-000760-b-c2).pdf 17.01.2020 13:51
- Відповідь на рішення 966-р-пк-пз.pdf 07.02.2020 14:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.12.2019 13:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.01.2020 21:13
Дата виконання рішення Замовником:
07.02.2020 14:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Харківський національний університет ім. В.В. Докучаєва повідомляє колегію про те, що він згоден з виказаним вище рішенням та не буде його оскаржувати.
Задовільнена:
Так
Вимога
Відхилено
Вимога про надання розяснень щодо тендерної документації
Номер:
cc891c4c231c40bcb0e2586ba3ac2174
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-22-000760-b.b1
Назва:
Вимога про надання розяснень щодо тендерної документації
Вимога:
1.1. В п. 4 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені ст. 17 Закону» Інструкції з підготовки тендерної документації Замовником зазначено, що Учасник має відповідати вимогам, відповідно до ст. 17, а саме: п.3 ч.1 ст.17, п.1 ч.1 ст. 17, п.7 ч.1 ст. 17 та п.10 ч.1 ст. 17 Закону і зазначено, що Учасник самостійно визначає спосіб надання зазначеної інформації. При цьому в Додатку № 3 до Тендерної документації Замовника зазначено, що учасник не подає документи на підтвердження відсутності підстави передбаченої п.3 ч.1 ст. 17 Закону, замовник самостійно перевіряє цю інформацію, а вимог щодо надання документів на підтвердження відсутності підстав, передбачених п.10 ч.1 ст. 17 Закону у Додатку № 3 немає, хоча в самій інструкції зазначено, що учасник повинен надати цю інформацію
У зв’язку з чим, просимо роз’яснити чи внести виправлення в тендерну документацію щодо необхідності подання учасниками інформації, передбаченої п.3 ч.1 ст. 17 Закону та п.10 ч.1 ст. 17.
Також зазначаємо, що відповідно до ч.3 ст. 17 Закону «Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених п.п.1,7 ч.1 ст. 17 Закону.
2. В Додатку № 3 до тендерної документації Замовник вимагає, щоб учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом 5 робочих днів надав замовнику тендерну пропозицію (згідно Додатку № 3) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
При цьому п.1 «Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації замовника переможець у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, подає інформацію та документи встановлені в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Таким чином, просимо роз’яснити хто і коли і скільки разів повинен направити тендерну пропозицію замовнику, приведену у відповідність до результатів аукціону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.12.2019 15:19
Вирішення:
В своїх вимогах про надання роз’яснень щодо тендерної документації Ви фактично просите надати тлумачення норм Закону України «Про публічні закупівлі». Тлумачення законів може бути аутентичне, таке, що надається тим органом який видав цей закон і офіційним – що надається уповноваженим органом (в Україні це верховний суд). Крім того згідно п.12 ч.І ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» може надавати узагальнені відповіді рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель Уповноважений орган, а саме центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель.
Замовник не є суб’єктом тлумачення закону, навіть у формі рекомендаційного характеру, тому ми не можемо надавати тлумачення закону.
Статус вимоги:
Відхилено