• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень за кодом CPV ДК 021:2015 90920000-2 (Послуги дератизації та дезінсекції )

Торги відмінено

1 124 148.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 241.48 UAH
Період оскарження: 22.11.2019 09:54 - 04.12.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Щодо повторної незаконної дискваліфікації

Номер: c06fac4dac84423eb1a011f04a5fb928
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-22-000256-c.c3
Назва: Щодо повторної незаконної дискваліфікації
Скарга:
Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва» (далі – Замовник) було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги) закупівлі «Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень за кодом CPV ДК 021:2015 90920000-2 (Послуги дератизації та дезінсекції )», ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-22-000256-c. ТОВ «ЕМПЕКС» (надалі - Скаржник) приймає участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації подало свою тендерну пропозицію. Згідно рішення № 794-р/пк-пз від 15.01.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовника було зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕМПЕКС" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Укрбіоекологія" переможцем по процедурі закупівлі – "ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень" (Ідентифікатор закупівлі № UA-2019-11-22-000256-c). На виконання вищезазначеного рішення, Замовником було скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЕМПЕКС" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «Укрбіоекологія» переможцем. У зв’язку з відміною рішення, Замовник провів повторний розгляд тендерних пропозиції учасників, і ПОВТОРНО безпідставно відхилив пропозицію ТОВ «ЕМПЕКС» та перейшов до розгляду пропозиції наступного учасника ТОВ «Укрбіоекологія», якого було визнано переможцем (протокол розгляду тендерних пропозицій № 142 від 31.01.2020 р.). Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», є дискримінаційними, незаконними та упередженими.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.03.2020 19:25
Дата виконання рішення Замовником: 14.04.2020 12:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно рішення № 4186-р/пк-пз від 04.03.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовника було зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЕМПЕКС" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Укрбіоекологія" переможцем по процедурі закупівлі – "ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень" (Ідентифікатор закупівлі № UA-2019-11-22-000256-c).
Автор: ТОВ "ЕМПЕКС", Олександр Штиль +380632203111 zavlabor@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Щодо незаконної дискваліфікації

Номер: 40bff231b35d4dd393942a39d32d945a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-22-000256-c.b2
Назва: Щодо незаконної дискваліфікації
Скарга:
Замовник безпідставно відхилив пропозицію ТОВ «ЕМПЕКС» та перейшов до розгляду пропозиції наступного учасника (протокол розгляду тендерних пропозицій № 119 від 11.12.2019 р).Таке рішення порушує норми ЗУ «Про публічні закупівлі», є незаконними та упередженими, зокрема: 1. Підставою для відхилення вказано, що ТОВ "ЕМПЕКС" не надано свідоцтво про підготовку водіїв транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі (не менше двох). Проте, це твердження не відповідає дійсності, оскільки у складі тендерної пропозиції подано файл "Перелік документів, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації.pdf" де на стор. 62 та 63 розміщені кольорові скановані копії двох свідоцтв водіїв, що і вимагалося замовником. 2. Ще однією підставою для відхилення вказано, що медичні картки за формою первинної облікової документації №140-5/о надані не в повному обсязі та не зазначено висновок комісії, завіреного належним чином, щодо професійної придатності, що суперечить вимогам тендерної документації. Вказане твердження також є незаконним, оскільки документом, що підтверджує відсутності протипоказань для зайняття відповідним видом діяльності є форма № 1-ОМК «Особиста медична книжка», яка видається працівнику закладом охорони здоров'я за результатами медичного огляду. (п. 10 наказу МОЗ №280 23.07.2002 "Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб"). Вказана форма № 1-ОМК вимагалася у тендерній документації замовника та була надана учасником для підтвердження того, що працівники учасника за медичними показниками допущені до роботи за відповідними професіями. Форма № 1-ОМК «Особиста медична книжка» видається працівнику на підставі висновку медичної комісії, який зазначається у формі №140-5/о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я». Проте, вказана форма №140-5/о не видається на руки працівнику і не може бути оприлюднена, оскільки містить інформацію, що становить лікарську таємницю та є документом суворої звітності із терміном зберігання 25 років (відповідно до Інструкції про заповнення форми №140-5/о, затвердженої наказом МОЗ України №150 від 21.02.2013р). Зокрема, у вказаній формі міститься інформація про результати дослідження крові на вірусні гепатити, на СНІД та інші медичні дані та діагнози, які заборонено розголошувати та передбачена кримінальна відповідальність (ст. 132 «Розголошення відомостей про проведення медичного огляду на виявлення зараження вірусом імунодефіциту людини чи іншої невиліковної інфекційної хвороби», ст. 145. «Незаконне розголошення лікарської таємниці» Кримінального кодексу України). Відповідно до ст. 39-1 та ст. 40 Закону України "Основи законодавства України про охорону здоров'я» Пацієнт має право на таємницю про стан свого здоров'я, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при його медичному обстеженні. Забороняється вимагати та надавати за місцем роботи або навчання інформацію про діагноз та методи лікування пацієнта. Медичні працівники та інші особи, яким у зв'язку з виконанням професійних або службових обов'язків стало відомо про хворобу, медичне обстеження, огляд та їх результати, не мають права розголошувати ці відомості, крім передбачених законодавчими актами випадків. На виконання вимог п. 2.1.5 Додатка № 1 до тендерної документації нами були надані належним чином завірені закладом охорони здоров'я, що їх складав, копії форм №140-5/о в тій частині, що не розголошують лікарську таємницю, та копії відповідних Особистих медичних книжок працівників з висновками голови медичної комісії щодо відсутності медичних протипоказань у працівників для роботи за відповідними посадами (стор. 64-81 файл "Перелік документів, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації.pdf"). Таким чином кваліфікаційні вимоги тендерної документації Замовника щодо підтвердження відсутності медичних протипоказань повністю виконані. Зважаючи на вищевикладене у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕМПЕКС", оскільки вона є найбільш економічно вигідною та повністю відповідає вимогам Тендерної документації. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ «Укрбіоекологія» (ЄДРПОУ 34617039). Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку санітарно-гігієнічних послуг, що підтверджується кількістю участей у закупівлях - 382 та відсотком перемог -39% за аналітичними даними електронного майданчика Прозоро
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.01.2020 22:29
Дата виконання рішення Замовником: 22.01.2020 12:13
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно рішення № 794-р/пк-пз від 15.01.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовника було зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЕМПЕКС" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Укрбіоекологія" переможцем по процедурі закупівлі – "ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень" (Ідентифікатор закупівлі № UA-2019-11-22-000256-c).
Автор: ТОВ "ЕМПЕКС", Олександр Штиль +380632203111 zavlabor@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Щодо незаконної дискваліфікації

Номер: f6ef1ebeeb2c42c0b7bbad34f9d4dfe4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-22-000256-c.b1
Назва: Щодо незаконної дискваліфікації
Вимога:
Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 119 від 11.12.2019 р. пропозицію ТОВ "ЕМПЕКС" було відхилено. Однак, таке рішення замовника суперечить вимогам Закону України "Про публічні закупівлі", є незаконним та упередженим. 1. Підставою для відхилення вказано, що ТОВ "ЕМПЕКС" не надано свідоцтво про підготовку водіїв транспортних засобів, що перевозять небезпечні вантажі (не менше двох). Проте, це твердження не відповідає дійсності, оскільки у складі тендерної пропозиції подано файл "Перелік документів, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації.pdf" де на стор. 62 та 63 розміщені кольорові скановані копії двох свідоцтв водіїв, що і вимагалося замовником. 2. Ще однією підставою для відхилення вказано, що медичні картки за формою первинної облікової документації №140-5/о надані не в повному обсязі та не зазначено висновок комісії, завіреного належним чином, щодо професійної придатності, що суперечить вимогам тендерної документації. Вказане твердження також є незаконним, оскільки документом, що підтверджує відсутності протипоказань для зайняття відповідним видом діяльності є форма № 1-ОМК «Особиста медична книжка», яка видається працівнику закладом охорони здоров'я за результатами медичного огляду. (п. 10 наказу МОЗ №280 23.07.2002 "Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб"). Вказана форма № 1-ОМК вимагалася у тендерній документації замовника та була надана учасником для підтвердження того, що працівники учасника за медичними показниками допущені до роботи за відповідними професіями. Форма № 1-ОМК «Особиста медична книжка» видається працівнику на підставі висновку медичної комісії, який зазначається у формі №140-5/о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я». Проте вказана форма №140-5/о не видається на руки працівнику і не може бути оприлюднена, оскільки містить інформацію, що становить лікарську таємницю та є документом суворої звітності із терміном зберігання 25 років (відповідно до Інструкції про заповнення форми №140-5/о, затвердженої наказом МОЗ України №150 від 21.02.2013р). З метою виконання вимог п. 2.1.5 Додатка № 1 до тендерної документації нами були надані належним чином завірені закладом охорони здоров'я, що їх складав, копії форм №140-5/о в тій частині, що не розголошують лікарську таємницю. У вказаних копіях зазначені серії та номера відповідних Особистих медичних книжок працівників. (стор. 64-81 файл "Перелік документів, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації.pdf") Доводимо до відома ст. 39-1 та ст. 40 Закону України "Основи законодавства України про охорону здоров'я": Стаття 39-1. Право на таємницю про стан здоров'я Пацієнт має право на таємницю про стан свого здоров'я, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при його медичному обстеженні. Забороняється вимагати та надавати за місцем роботи або навчання інформацію про діагноз та методи лікування пацієнта. Стаття 40. Лікарська таємниця Медичні працівники та інші особи, яким у зв'язку з виконанням професійних або службових обов'язків стало відомо про хворобу, медичне обстеження, огляд та їх результати, інтимну і сімейну сторони життя громадянина, не мають права розголошувати ці відомості, крім передбачених законодавчими актами випадків. При використанні інформації, що становить лікарську таємницю, в навчальному процесі, науково-дослідній роботі, в тому числі у випадках її публікації у спеціальній літературі, повинна бути забезпечена анонімність пацієнта. Зважаючи на вищевикладене у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕМПЕКС", оскільки вона є найбільш економічно вигідною та повністю відповідає вимогам Тендерної документації. Вимагаємо переглянути рішення тендерного комітету, скасувати Протокол розгляду тендерних пропозицій № 119 від 11.12.19р та визнати ТОВ "ЕМПЕКС" переможцем. У разі ігнорування наших законних вимог рішення тендерного комітету будуть оскаржені до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з ч. 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. З огляду на вищезазначене, Замовник зазначив у тендерній документації, а саме відповідно до п. 2.1.5 Додатка № 1 до тендерної документації, Учасники, у складі тендерної пропозиції, повинні надати Медичні картки огляду осіб, інформація про яких була зазначена у довідці про наявність у учасника робітників відповідної кваліфікації, для визначення спроможності робітників займатися відповідним видом діяльності за станом здоров'я за формою первинної облікової документації №140-5/0 затвердженої Наказом МОЗ України. Згідно з ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено право учасника не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання пропозицій звернутись через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. З моменту оголошення закупівлі Замовнику не надходило ні звернень, ні скарг з будь-якого питання з боку ТОВ «ЕМПЕКС» або інших учасників, що підтверджує згоду на виконання встановлених у тендерній документації вимог, а будь-яка невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації є обґрунтованою підставою для дискваліфікації учасника. Враховуючи вищезазначене, Учасник ТОВ "ЕМПЕКС" (ЄДРПОУ 40100480), не надав в повному обсязі медичні картки робітників (лише головну сторінку) без зазначення висновку комісії, завіреного належним чином, щодо професійної придатності працівників, що суперечить вимогам тендерної документації. Тому підстави для відміни рішення, затвердженого у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 119 від 11.12.2019 року, відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено