-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них по Драбівському району, Черкаська область
Згідно технічного завдання. Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет
Завершена
10 550 599.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 10 550.60 UAH
мін. крок: 0.1% або 10 550.60 UAH
Період оскарження:
21.11.2019 17:20 - 05.01.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо вимог ТД
Номер:
0301f5478d4a4ee38ee5b02ee14f70b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-21-001811-c.b1
Назва:
Щодо вимог ТД
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно вимог ТД, відповідно розділу 5, п. 5.1, Учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору за яким Учасником надавались послуги (виконувались роботи) з експлуатаційного утримання автомобільної дороги (автомобільних доріг), шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначенні цією цією документацією. Вищезазначена умова обмежує можливість нашого підприємства прийняти участі у процедурі закупівлі, оскільки наше підприємство виконувало роботи з будівництва, реконструкції, капітальних та поточних ремонтів. Враховуючи що в ТД в п. 6.3 вказано що визначення вартості робіт проводиться відповідно до вимог СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання» і сфера застосування поширюється на поточні ремонти також, тим паче що технічним завданням передбачено використання ресурсних елементних кошторисних норм СОУ 42.1-37641918-035 та СОУ 42.1-37641918-071, роботи виконані нашим підприємством аналогічні. Тим паче, що є врахування поточних ремонтів у пункті 6.4.:
Договірна ціна розраховується на підставі:
- Технічного завдання (Додаток №5)
- Вартості прямих витрат на роботи, які визначаються на підставі ресурсних елементних кошторисних норм СОУ 42.1-37641918-035 та СОУ 42.1-37641918-071, ресурсних кошторисних норм експлуатації машин та механізмів – СОУ 42.1-37641918-034 та СОУ 42.1-37641918-082;
- поточних цін на матеріальні ресурси для робіт з поточного ремонту які приймаються підрядником за обґрунтованими, як правило, найменшими (при всіх рівних характеристиках – обсягів, строків поставки, якості, умов розрахунків тощо) цінами на підставі проведеного претендентом аналізу поточних цін на ринку матеріалів в регіоні, та погоджується із замовником, аналіз цін проводиться з урахуванням транспортної складової відповідно до М 218-03450778-683:2011;
Враховуючи численну практику АМКУ, стосовно визнання умови дискримінаційною, просимо внести відповідні зміни до умов тендерної документації, а саме доповнити дану вимогу включивши можливість надання відгуків і по роботам з поточних ремонтів.
Заздалегідь вдячні!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.12.2019 15:00
Вирішення:
Відповідь на вимогу про усунення порушення
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
23.12.2019 19:18
Підтвердження вирішення:
Вітаємо! Шановний учаснику! У відповідь на Вашу вимогу надаємо наступну інформацію.
Згідно ч. 1 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922 (зі змінами, далі - Закон) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Таким чином, замовник самостійно визначає спосіб документального підтвердження згідно кваліфікаційного критерію, обраного з переліку, визначеного згідно ст. 16 Закону.
Дякуємо за звернення!