• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (послуги суб'єктів охоронної діяльності для охорони майна Запорізької дирекції АТ "Укрпошта")

Завершена

2 348 658.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 743.29 UAH
Період оскарження: 21.11.2019 16:49 - 04.12.2019 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА

Номер: 369c7ca195784020b2b67a1447a50952
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-21-003121-b.b4
Назва: СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА
Скарга:
ЗМІСТ СКАРГИ ТА ДОДАТКИ ДО СКАРГИ, А ТАКОЖ КОПІЯ ПЛАТІЖНОГО ДОРУЧЕННЯ ВИКЛАДЕНО У ЗАВАНТАЖЕНИХ ФАЙЛАХ
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 22.01.2020 22:03
Автор: ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА", Дяченко Едуард Юрійович +380617080591 banas_natasha@i.ua
Вимога
Є відповідь

Повторна Вимога щодо неправомірних дій Замовника

Номер: 76a6043b729b43c186ad0294a817629f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-21-003121-b.c3
Назва: Повторна Вимога щодо неправомірних дій Замовника
Вимога:
Зміст Вимоги викладено у прикріпленому файлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Шановний учаснику, стосовно Вашої вимоги повідомляємо: Згідно з частиною першою статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в ЕЛЕКТРОННОМУ вигляді через електронну систему закупівель, таким чином публікація протоколу в електронному вигляді з урахуванням вимог Закону України Про електронні довірчі послуги № 2155-VIII не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» щодо оприлюднення інформації. Протокол розгляду та повідомлення про намір укласти договір опубліковане в термін відповідно Закону та за формою, затвердженою Наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”, а саме 13.12.2019р. Завантажений 20.12.2019р. протокол у відповідь на Вашу вимогу є підтвердження його наявності з усіма підписами, оскільки його наявність була поставлена під сумнів та не є повторним оприлюдненням інформації передбаченої Законом. На підставі вищезазначеного надана Вами вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження законності Протоколу

Номер: be518e97750d4488be0bf38849241fe0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-21-003121-b.c2
Назва: Оскарження законності Протоколу
Вимога:
Зміст Вимоги викладено у завантаженому документі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за вимогу! Шановний Учаснику, стосовно Вашої вимоги, відповідаємо наступне: Відповідно до п.3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Інших підстав подати вимогу Законом не передбачено. Розглянувши Вимогу по суті, повідомляємо наступне: Згідно з частиною першою статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Згідно з частиною шостою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Згідно з частиною першою статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Усім іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично надсилається повідомлення із зазначенням найменування та місцезнаходження переможця торгів. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» форми документів у сфері публічних закупівель затверджені Наказом Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель” (далі – Наказ) Водночас у пункті 2 Наказу встановлено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього Наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. У разі необхідності замовник може зазначити додаткову інформацію про закупівлю, якщо заповнить необов’язкові поля, передбачені системою. Після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Електронною системою закупівель автоматично створюється документ, який у разі потреби може бути роздрукований. Відповідно до п.2.13 Положення про тендерний комітет та уповноважену особу (осіб) АТ «Укрпошта» затвердженого Наказом АТ «Укрпошта» від 04.09.2019 № 830 розміщення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики забезпечує секретар тендерного комітету. На виконання Закону за результатами відкритих торгів було оприлюднено передбачену Законом інформацію відповідно до вимог Закону, за формою та з дотриманням вимог Наказу Мінекономрозвитку від 22.03.2016 № 490. На підставі вищезазначеного надана Вами вимога не може бути задоволена. Додатково повідомляємо: Згідно з частиною п’ятою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Таким чином, протокол розгляду тендерних пропозицій в обов’язковому порядку складається за формою встановленою Уповноваженим органом та оприлюднюється у разі якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму для товарів і послуг – 133 тисячі євро; для робіт – 5150 тисяч євро. Див. також роз’яснення Мінекономрозвитку від 05.08.2016 №3302-06/24704-06
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо кваліфікаційних вимог

Номер: da407b72407a428bbc14f08afcfb2d6f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-21-003121-b.c1
Назва: Щодо кваліфікаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику! У п. 5 Додатку 3 до Тендерної документації вами встановлено вимогу щодо надання копії свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації «охоронник», встановленого державного зразка (для всіх працівників Виконавця, зазначених у Списках) не нижче 3 класу. 1) Державним стандартом професійно-технічної освіти (ДСПТО 5169-ОК.74.60-2014) Розділ "Кваліфікаційні вимоги" кваліфікаційної характеристики професії "Охоронник" передбачаються кваліфікаційні розряди (а не категорії) з 1-го по 4-й. 2) Згідно Кадровим вимогам ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження охоронної діяльності, а саме: «п.15. Охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників”. Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством.» В свою чергу Державний стандарт професійно-технічної освіти (ДСПТО 5169-ОК.74.60-2014) встановлює кваліфікаційні вимоги до охоронника 3 розряду, а саме: «Завдання та обов'язки: охороняти об’єкти з ВИСОКИМ РИЗИКОМ для життя, здоров’я та майна; відповідно до укладеного договору про надання охоронних послуг приймати під охорону та здає об’єкт (майно, вантажі тощо), із відповідним документальним оформленням;». Тобто, якщо об’єкт не має високого ступеню ризику, до його охорони можливо залучати охоронників із кваліфікаційним розрядом нижче 3-го, наприклад 1-им або 2-им розрядами для об’єктів із низьким і середнім ступенем ризику відповідно. Відповідно до Постанови КМУ від 5 вересня 2018 р. № 715 Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки Державною службою з надзвичайних ситуацій об’єкт Замовника Запорізька дирекція АТ "Укрпошта" не відноситься до об’єктів з високим ступенем ризику. Отже, враховуючи вищевикладене, ми вважаємо, що вимога Замовника щодо обов’язкового надання свідоцтва охоронників не нижче 3 розряду є неправомірною, безпідставною та дискримінаційною по відношенню до деяких учасників. Вимагаємо скасувати вимогу щодо кваліфікації охоронників не нижче 3 розряду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за вимогу! Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу по суті відповідаємо наступне: Запорізька дирекція АТ «Укрпошта» є Філією АТ «Укрпошта» та, згідно Положення про Запорізьку дирекцію, не є окремою юридичною особою і здійснює свою діяльність від імені Товариства АТ "Укрпошта" в межах повноважень, наданих їй Товариством і закріплених положенням, тому розглядатися як окремий суб’єкт господарювання для визначення ступеню ризику від впровадження господарської діяльності не може. Відповідно до Постанови КМУ від 4 березня 2015 р. № 83 Про затвердження переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави та п.1 до цієї постанови, АТ «Укрпошта» (21560045) входить до переліку об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави. Відповідно до Постанови КМУ від 5 вересня 2018 р. № 715 Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) у сфері техногенної та пожежної безпеки Державною службою з надзвичайних ситуацій, за сукупністю визначених критеріїв та періодичністю здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) АТ «Укрпошта» має статус об’єкта з високим ризиком для життя, здоров`я та майна, що свідчить про законність кваліфікаційних вимог до персоналу охорони. На підставі вищезазначеного надана Вами вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено