• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Протипожежні заходи у головному корпусі (51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування)

Протипожежні заходи у головному корпусі (51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування)

Торги не відбулися

3 520 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 21.11.2019 14:58 - 05.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Рішення тендерного комітету є незаконним, необгрунтованим.

Номер: d3ffaa8da0ec45c4a17279072c6476cc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-21-002222-b.a2
Назва: Рішення тендерного комітету є незаконним, необгрунтованим.
Вимога:
1.Прийняти дану скаргу до розгляду. 2.Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі послуг Код ДК 021:2015:51700000-9 (послуги із встановлення протипожежного устаткування) ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-21-002222-b. 3. Скасувати рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ ПЛЮС», зазначене в Протоколі засідання тендерного комітету Трипільської ТЕС ПАТ «Центренерго» № 1456 від 17.12.2019, щодо розгляду пропозицій відкритих торгів на послуги із встановлення протипожежного устаткування Код ДК 021:2015:51700000-9 ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-21-002222-b.
Вирішення: Службова записка ВКБтаР ТпТЕС
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 2758745566bd401dbd96b26853208964
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-21-002222-b.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Звертаємо вашу увагу на вимоги тендерної документації, що порушують принципи здійснення публічних закупівель. Частиною 4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до пункту 3 додатку № 5 до тендерної документації від учасників вимагається надання: а) довідки, складеної Учасником та/або субпідрядником (у разі залучення субпідрядника для виконання робіт) у довільній формі, про наявність виконаного Учасником та/або субпідрядником (у разі залучення субпідрядника для виконання робіт) аналогічного договору (договорів) на виконання робіт щодо покриття вогнезахисними матеріаліалами та/або вогнезахисного обробляння несучих металевих конструкцій на об’єктах енергетичної галузі у якості підрядника або субпідрядника, із зазначенням предмета договору, контрагента (контрагентів), адреси та/або номера (номерів) телефону контрагента (контрагентів). б) позитивного відгуку (відгуків) від замовника (замовників) про виконання Учасником та/або субпідрядником (у разі залучення субпідрядника для виконання робіт) аналогічних робіт, в тому числі за договорами на виконання робіт щодо покриття вогнезахисними матеріалами та/або вогнезахисного обробляння несучих металевих конструкцій на об’єктах енергетичної галузі у якості підрядника або субпідрядника. Зазначені умови порушують положення ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;- - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому, законодавством України не визначено поняття «аналогічні договори». Таке ж твердження висловлено і Міністерством економічного розвитку і торгівлі України в роз’ясненні від 22.04.2015 року вих. № 3302-05/13201-07. Аналогічні договори не означає «повністю тотожні» у зв’язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. Зокрема, але не виключно вказана правова позиція підтверджується рішенням Одеського адміністративного суду № 82854797 від 05.07.2019 р. На підставі вищевикладеного зазначаємо, що умова тендерної документації в частині підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору (договорів) на виконання робіт щодо покриття вогнезахисними матеріаліалами та/або вогнезахисного обробляння несучих металевих конструкцій саме на об’єктах енергетичної галузі є питанням про ідентичність договору, а не про його аналогічність. Що є порушенням положень ЗУ «Про публічні закупівлі» в цій частині. Враховуючи наведене вищевказані вимоги тендерної документації звужують коло потенційних учасників, що унеможливлює створення ефективного конкурентного середовища. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь надано в службовій записці ВКБтаР ТпТЕС
Статус вимоги: Задоволено