-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Яловичина вищої категорії, тушка куряча 1-ї категорії охолоджена, печінка яловича
Яловичина вищої категорії, тушка куряча 1-ї категорії охолоджена, печінка яловича
Завершена
321 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 606.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 606.00 UAH
Період оскарження:
21.11.2019 14:35 - 05.12.2019 00:00
Скарга
Відхилено
скарга на рішення Замовника №25 від 17.12.2019
Номер:
1022d0349f714f3eab8c50a9184b333c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-21-000604-a.b4
Назва:
скарга на рішення Замовника №25 від 17.12.2019
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
“Супермаркет Україна”
73020, м. Херсон, проспект Святих Кирила та Мефодія, 23
ел. адреса: marketukraina@gmail.com тел.(0552) 29-91-35; факс (0552) 29-91-35
код ЄДРПОУ 19221784 , ІПН 192217821036, р/р UA02 380805 00000000 26009186871
МФО 380805 ОАО «Райффайзен Банк Аваль»
№ 122 від 26.12.2019 року
До постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вул.. Митрополита В.Липківського, 45, м. Київ-35, 03680
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Супермаркет Україна» ідентифікаційний код юридичної особи: 19221784 місцезнаходження: просп. Святих Кирила та Мефодія (Димитрова), 23, м. Херсон, 73020 тел./факс (0552) 29-01-35,0 29-91-35 ел.адреса: marketukraina@gmail.com
Замовник: Херсонський ясла-садок № 37 компенсуючого типу Херсонської міської ради
код згідно ЄДРПОУ – 24114122 місцезнаходження: вул.. Лавреньова, 6, м. Херсон, 73033 тел./факс (0552) 22-34-04, 49-12-42 ел.адреса: v_tendez3@city.Kherson.ua
Процедура закупівель – відкриті торги
Предмет закупівель: ДК 021:2015:615110000-2- М'ясо (Яловичина вищої категорії, тушка куряча І-ї категорії охолоджена, печінка яловича)
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі: UA–2019-11-000604-а
СКАРГА
На рішення Замовника
Херсонський ясла-садок № 37 компенсуючого типу Херсонської міської ради (далі – Замовник) проводить процедуру відкритих торгів на закупівлю по предмету: ДК 021:2015615110000-2- М'ясо (Яловичина вищої категорії, тушка куряча І-ї категорії охолоджена, печінка яловича).
Рішенням тендерного комітету Замовника від 17 грудня 2019 року протокол № 25 розгляду тендерних пропозицій поданих учасниками торгів на закупівлю м’яса пропозиція ТОВ «Супермаркет Україна» була «… відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним вимогам установленим ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
1. Наданий у складі тендерної пропозиції «Реєстр документів» не відповідає формі реєстру – додатку № 9.
Вважаємо таку вимогу безпідставною, формальною, бюрократичною. Яка не має ніякого відношення до вимог ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» .
2. Надання проекту договору (стор. 6-13) підписаного уповноваженою особою.
Фактично кожна сторінка даного проекту договору підписана генеральним директором ТОВ і скріплена печаткою ТОВ.
3. Всупереч умовам тендерної документації акт прийому-передачі автомобіля по договору оренди наданого на російській мові (стор. 53).
Але при цьому Замовник залишив без уваги договір оренди цього автомобіля від 13.10.2017р. (стор. 50-52), який виконано на українській мові.
На українській мові виконані: листи про надання санітарного паспорту авто (стор. 48), довідка про неможливість видачі сан паспортів на автотранспорт (стор. 49), свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (стор. 54), довідка про санобробку автомобіля (стор. 58), особова медична картка водія (стор. 59-62).
Відповідно до вимог ст.. 15 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що під час процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються української мовою, а також за рішенням Замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову.
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Таким чином, наявність акта прийому-передачі автомобіля від 01.11.2017р. виконаного на російській мові не є підставою для відхилення тендерної пропозиції нашого товариства з посиланням на порушення вимог ст.. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Частина 2 ст. 16 цього Закону передбачає:
«Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
4. В рішенні № 25 від 17.12.2019р. Замовник вважає, що нашим ТОВ не підтверджена наявність досвіду виконання аналогічного договору та відсутній позитивний лист відгук.
Але дане твердження не відповідає дійсності.
При подачі пропозицій ТОВ було надано:
Довідка про виконання аналогічного договору (стор. 63)
Лист-відгук (стор. 64), в якому зазначено, що нашим товариство своєчасно постачаються продукти харчування спеціальним транспортом, надаються всі супровідні документи: нарікань та питань щодо якості не було;
Копія аналогічного договору № 9 від 25.01.2018р. (стор. 65-69)
Жодних претензій до виконання нашим ТОВ умов договору № 9 від 25.01.2018р. від Замовника не було, що він і підтвердив своїм листом-відгуком від 27.11.2019р.
Тому вважаємо, що Замовник безпідставно, надумано відмовив в задоволенні нашої пропозиції.
При подачі тендерних пропозицій нашим ТОВ було також надано:
1. Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (стор. 36), згідно якої в розпорядженні ТОВ знаходиться:
Холодильна камера площею 130 кв.м. для зберігання продуктів, температура 0 +5С;
Холодильна камера площею 80 кв.м. для зберігання продуктів, температурою 0 - -20 С;
Складські приміщення загальною площею 1 100 кв.м.;
Спец автомобіль Мерседес Бенц – вантажний фургон-рефрижератор з об’ємом двигуна – 2 148куб.см.;
2. Інформацію про реєстрацію потужностей в Управлінні Держпродспоживслужби м. Херсона (стор. 37);
3. Довідку про реєстрацію потужностей (стор. 38);
4. Експлуатаційний дозвіл на холодильний склад (стор. 39);
5. Акт перевірки ДПСС від 03.09.19р. (стор. 40-47);
6. Договір про надання послуг по дезінфекції та дератизації (стор. 55-57);
7. Довідка про санітарну обробку автомобіля ( стор. 58).
ТОВ «Супермаркет Україна» були виконані вимоги Замовника перелічені в додатку № 1 до тендерної документації: виконання аналогічних договорів, наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність орендованого спеціального автотранспорту для перевезення харчових продуктів тваринного походження, надані всі необхідні і дійсні на даний час і в 2020 році дозволи, проведені перевірки.
Але Замовник Протоколом № 25 від 17.12.2019р. (п.7.2) визнав пропозицію Приватного підприємства «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» (код 38270146), місцезнаходження – 73000, м. Херсон, Миколаївське шосе, 25) такою, що:
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.. 16 ЗУ (?);
Відповідає умовам тендерної документації.
Після огляду тендерної пропозиції переможця, вважаємо, що вона не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а саме:
Загальні відомості про підприємство (стор. 31) подані не на фірмовому бланку;
Проект Договору (стор. 32-37) подані не на фірмовому бланку;
В ціновій пропозиції ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» не виділений податок на додану вартість (стор. 18-19);
Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі подані не на фірмовому бланку (стор. 9-12);
Сторінка з копією лицьового боку реєстраційного свідоцтва автомобіля не пронумеровано і не завірена (між сторінками 66 та 67);
Автомобіль Форд Транзит ВТ2086АЕ, який пропонується переможцем торгів не може використовуватись для перевезення продуднів тваринного походження, т.я. в даному автомобілі не передбачено наявність (установка) холодильного обладнання;
Згідно довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ПП зазначило, що в нього відсутня матеріально-технічне забезпечення та власне обладнання (стор. 58), а орендує дві холодильні камери згідно договору № 29/19-170 з пролонгацією від 01.02.2019р.. А на стор. 59 цієї довідки визначено, що ПП орендує холодильник площею 7 кв.м. і холодильну камеру площею 15,3 кв.м. та автомобіль фургон вантажний Форд Транзит.
Звертаємо увагу Колегії на договір № 29/19-170 від 03.12.2018р. про надання послуг по охолодженню, (стор. 70-73), яким ТОВ «Херсонхолод» зобов’язується надавати ПП послугу по охолодженню продукції на площі 7 кв.м. і додатково надати для обслуговування Замовник (ПП) холодильної камери виділити допоміжні приміщення площею 15,3 кв.м. (розділ І договору, стор. 70), а в розділі 5 договору (стор. 71) передбачається, що ПП надається послуга на охолодження в холодильній камері (від 0 до -18С) площею 7 кв.м. і приміщення під офіс ПП площею 15,3 кв.м.
Ці ж дані підтверджуються актом прийому-передачі від 01.01.19р. (стор. 74), актом від 31.12.18р. (стор. 75) і додатковою угодою від 01.02.2019р. (стор. 76)
Таким чином, у приватного підприємства, окрім 7 кв.м. частини холодильника сильної заморозки, що неприпустимо для харчових продуктів тваринного походження, які передбачаються для поставки дитсадкам.
Не відповідає реальності і експлуатаційний дозвіл від 07.05.2019р., т.я холодильного складу для зберігання і реалізації харчових продуктів тваринно походження у власності ПП чи в оренді - НЕМАЄ (стор. 77).
Недійсним є лист ГУ Держпродспоживслужби від 17.01.2018р. (стор.78) про реєстрацію потужностей та лист ПП про внесення потужності в реєстр (стор. 83).
Є повною фальсифікацією акт ГУ Держпродспоживслужбиу Херсонській області від 23 квітня 2019р. (стор. 84-89), в якому зазначено, що потужність оператора ринку ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» складає:
Холодильний склад згідно договору оренд від 03.12.2018р. № 29/19-ПО (морозильній камери; №1 масло вершкове; м’ясо свинина, яловичина, субпродукти; № 2 м’ясо свинина, яловичина, кури / упаковані); № 3 та № 4 субпродукти м’ясні заморожені, холодильні камери: № 5 – молочна продукція; № 6 – ковбасні вироби.
Фактично це потужності, які знаходяться у власності ТОВ «Херсонхолод», яке надає ПП послуги користування 7,0 кв.м. частиною холодильної камери та надає 15,3 кв.м. допоміжної площі під розміщення офісу ПП.
Підтвердженням того, що всі вище перераховані холодильники, холодильний склад знаходяться у власності ТОВ «Херсонхолод» є договори цього товариства № 477 від 19.12.2018р. та № 02 від 03.12.2019р. на проведення дератизації складів і холодильників на площі 2 000 кв.м. (стор. 107-110).
Всі документи ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» про начеб-то наявність у нього обладнання та матеріально-технічного забезпечення свідчить про службову підробку документів, користуючись тим, що ТОВ «Херсонхолд» знаходиться за адресою м. Херсон, Миколаївське шосе, 25, 73034, де ТОВ передало в оренду під розміщення офісу 15,3 кв.м. площі ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД».
Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що пропозиція приватного підприємства «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, чинному законодавству і тому не може бути визнана переможцем.
У відповідності до ч. 6 ст. 28 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом.
Враховуючи зазначене, відхиливши пропозицію Скаржника, без достатніх правових підстав, Замовником було вчинено дії, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок яких було порушено право ТОВ «Супермаркет Україна» бути визнаним переможцем по Процедурі закупівлі з послідуючим наміром укласти договір згідно з Законом.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду пропозиції учасників Процедури закупівель, а саме – відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції
У відповідності до ч. 9 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має прав:
Прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівель (у тому числі порушень порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вжитися для їх усунення, зокрема зобов’язати Замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (в тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
На підставі викладеного вище, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ
Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
1. Прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Супермаркет Україна» (ідентифікаційний код юридичної особи: 19221784) до свого розгляду.
2. Перевірити дії Замовника (Херсонський ясла-садок № 37 компенсуючого типу Херсонської міської ради, код згідно ЄДРПОУ – 24114122) на предмет наявності порушень при проведенні тендерної пропозиції ТОВ «Супермаркет Україна» по Процедурі закупівель.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення (Протокол № 25 від 17 грудня 2019 року) про відхилення пропозиції ТОВ «Супермаркет Україна» та прийняті після цього рішення по Процедурі закупівлі.
Додаток:
Платіжне доручення.
Генеральний Директор ТОВ
«Супермаркет Україна» І.І. Басараб
Пов'язані документи:
Учасник
- платіжне доручення 4590.PDF 26.12.2019 11:33
- скарга на рішення замовника №25 від 17.12.2019.PDF 26.12.2019 11:33
- Рішення від 28.12.2019 № 19518+ лист Замовнику.pdf 28.12.2019 19:47
- повідомлення про перенесення розгляду скарги UA-2019-11-21-000604-a.b4.pdf 20.01.2020 23:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.01.2020 № 1206.pdf 22.01.2020 18:40
- рішенн від 21.01.2020 № 1206.pdf 24.01.2020 20:28
- Пояснення на скаргу, оголош. UA-2019-11-21-000604-a.pdf 09.01.2020 10:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.12.2019 11:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
24.01.2020 20:28
Вимога
Є відповідь
Невідповідність тендерної документації переможця вимогам закупівлі
Номер:
6b003c6ffc90456b8f8351799c4184d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-21-000604-a.b3
Назва:
Невідповідність тендерної документації переможця вимогам закупівлі
Вимога:
10-12-2019, року відбувся аукціон на закупівлю Яловичина вищої категорії, тушка куряча 1-ї категорії охолоджена, печінка яловича у відповідності до оголошеного аукціону UA-2019-11-21-000604-a виявили намір прийняти участь троє учасників. Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Згідно ПРОТОКОЛУ ТК №25 від «17» 12 2019р. під час засідання тендерного комітету Херсонського ясла-садка №37 компенсуючого Херсонської міської ради, щодо розгляду на відповідність тендерної пропозиції ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» за процедурою відкриті торги на закупівлю Яловичина вищої категорії, тушка куряча 1-ї категорії охолоджена, печінка яловича до оголошеного аукціону UA-2019-11-21-000604-a в електронній системі PROZORRO, було прийнято рішення визнати тендерну пропозицію ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та визнати учасника ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір.
В свою чергу, повідомляємо Вам, що тендерним комітетом за результатами розгляду тендерної пропозиції ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» повинно бути прийняте рішення про відхилення, а саме у зв’язку з наступним:
- Згідно ТД Додатку 3 в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати: акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (акт обстеження), на що учасник ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» надало його у неналежному вигляді, без підписів посадових осіб (спеціалістів) центрального органу виконавчої влади.
- Згідно ТД Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 абзацу 10: усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (завантажені документи (копії документів) повинні бути пронумеровані, містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбиток печатки учасника (у разі її використання), на що учасник ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» надав документ згідно Додатку 3,5, 7 неналежним чином, що не відповідає вимогам Замовника.
- Згідно ТД Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 абзацу 4 учасник повинен надати: відповідну технічну специфікацію, але у тендерній пропозиції ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» вказаний документ відсутній.
Таким чином, за даних підстав тендерна пропозиція учасника ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД», що виграв закупівлю, не відповідає встановленим вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню. У випадку не прийняття міри тендерним комітетом щодо свого рішення, ми маємо підстави для звернення до Антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №30 від 24.12.19.pdf 24.12.2019 08:49
Дата подачі:
20.12.2019 10:29
Вирішення:
Розглянувши вимогу, тендерний комітет Херсонського ясла-садка № 37 компенсуючого типу Херсонської міської ради інформує про наступне.
1. Питання: Згідно ТД Додатку 3 в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати: акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (акт обстеження), на що учасник ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» надало його у неналежному вигляді, без підписів посадових осіб (спеціалістів) центрального органу виконавчої влади.
Відповідь: Відповідно до розділу ІІІ. «Вимоги до постачальника» додатку 3 тендерної документації, наявність Акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (акт обстеження), передбачається у постачальника під час поставки товару, а не надання його учасником у складі тендерної пропозиції.
Надання зазначеного акту в складі тендерної пропозиції учасника тендерною документацією не вимагалося.
В цій частині тендерна пропозиція ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» повністю відповідає умовам тендерної документації.
2. Питання: Згідно ТД Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 абзацу 10: усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (завантажені документи (копії документів) повинні бути пронумеровані, містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбиток печатки учасника (у разі її використання), на що учасник ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» надав документ згідно Додатку 3,5, 7 неналежним чином, що не відповідає вимогам Замовника.
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації, всі сторінки, наданих в складі тендерної пропозиції учасника торгів ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» Додатків № 3, 5, 7, пронумеровані, містять підпис уповноваженої посадової особи учасника та відбиток печатки учасника, а саме: додаток № 3 – стор. 9-12, додаток № 5 – стор.31, додаток № 7 – стор. 38.
В цій частині тендерна пропозиція повністю відповідає умовам тендерної документації.
Інформація Малого приватного підприємства "Ритм" «що учасник ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» надав документ згідно Додатку 3,5, 7 оформлений неналежним чином, що не відповідає вимогам Замовника» є такою, що не відповідає дійсності.
3. Питання: Згідно ТД Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 абзацу 4 учасник повинен надати: відповідну технічну специфікацію, але у тендерній пропозиції ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» вказаний документ відсутній.
Відповідь: В складі тендерної пропозиції ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» надано Додаток 3 (стор. 9-12 тендерної пропозиції), який містить необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію, що є однією з вимог пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: «завантаження файлів з: -інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (додаток № 3)».
Крім того, специфікація на товар, що є предметом закупівлі, наведена учасником також у Додатку 4 тендерної документації, викладеному на сторінці 18 тендерної пропозиції ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД». В цій частині тендерна пропозиція повністю відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
відхилення пропозиції та визначення переможця
Номер:
c086585fc3d94b8b8592e3dea20f6476
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-21-000604-a.a1
Назва:
відхилення пропозиції та визначення переможця
Вимога:
Голові тендерного комітету
Херсонського ясла-садка №37
компенсуючого типу
Херсонської міської ради
Аббасовой Т.О.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Супермаркет Україна» приймало участь в процедурі державних закупівель ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо (Яловичина вищої категорії, тушка куряча 1-ї категорії охолоджена, печінка яловича), яку проводило Херсонський ясла-садок № 37 компенсуючого типу Херсонської міської ради( номер закупівлі UA-2019-11-21-000604-а).
Рішенням тендерного комітету №25 від 17 грудня 2019 року пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Супермаркет Україна» вартістю 219168,00 гривен, як найменша, була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
-«реєстр документів», наданих в складі тендерної пропозиції, не відповідає за формою, наведеною в додатку №9. Роз’яснюємо, що наданий документ повністю відповідає змісту та сторінкам наданих документів, а найменування стовбців належить до формальних помилок.
-проект Договору не підписаний учасником, а лише завірена сторінка. Роз’яснюємо, що проект Договору підписаний генеральним директором і завірений печаткою, але не завірена сторінка, що відноситься до формальних помилок, тому це порушення Вами безпідставно внесено в протокол рішення.
-«акт прийому передачі автомобіля» складався в 2017 році разом з укладанням Договору оренди, а учасник лише надав копію цього документу. Учасник не складав цього документу під вказані закупівлі, тому цей факт Вами безпідставно внесено в протокол рішення.
-в тендерній документації була викладена вимога надати копію виконаного аналогічного договору з додатками та документами, які підтверджують виконання цього договору. Ми, в своїй пропозиції надали копію аналогічного договору з додатками та накладні на підтвердження виконання цього договору. В тендерній документації закупівлі не було вимоги підтвердження виконання аналогічного договору до копійочки, тому цей факт Вами безпідставно внесено в протокол рішення.
-вимогою тендерної документації було надання позитивного листа-відгуку від керівника організації, яка вказана в довідці про виконання аналогічного договору, але в тендерній документації не було вимоги вказівки в листу-відгуку результатів виконання конкретного договору.
Вважаємо, що рішенням тендерного комітету №25 від 17.12.2019р. безпідставно відхилено нашу тендерну пропозицію , цим самим порушені наші права.
Рішенням тендерного комітету Херсонського ясла-садка №37 компенсуючого типу Херсонської міської ради №25 від 17 грудня 2019 року пропозиція приватного підприємства «Компанія Фенікс-трейд ЛТД» була визнана такою, що
-відповідає кваліфікаційним критеріям, встановле6ним статтею 16 Закону,
-відповідає вимогам встановленим статтею 17 Закону
–відповідає умовам тендерної документації,
та приватне підприємство «Компанія Фенікс-трейд ЛТД» визнане переможцем торгів.
Після огляду тендерної пропозиції переможця, вважаємо, що вона не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а саме,
1) Загальні відомості про підприємство (сторінка 31) подані не на фірмовому бланку;
2) Проект Договору(сторінки 32-37) подані не на фірмовому бланку
3) В ціновій пропозиції приватного підприємства «Компанія Фенікс-трейд ЛТД» не виділений податок на додану вартість (сторінки 18-19)
4) Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі подані не на фірмовому бланку ( сторінки 9-12)
5) Сторінка з копією лицевої сторінки реєстраційного свідоцтва автомобіля не пронумерована і не завірена(між сторінками 66 та 67)
6) Автомобіль, Форд Транзит ВТ2086АЕ, який пропонується переможцем торгів не може використовуватися для перевозки продуктів тваринного походження.
7) Згідно довідки про наявність обладнання (сторінка 58) в пропозиції приватного підприємства «Компанія Фенікс-трейд ЛТД» вказано наявність холодильної камери 15.3кв.м, а в Договорі №29\19-ПО від 03.12.2018р. вказана компанія не орендує, а отримує послуги по охолодженню на 7кв.м та допоміжних приміщеннях площею 15.3кв.м, а не холодильну камеру. Це означає внесення в пропозицію приватного підприємства «Компанія Фенікс-трейд ЛТД» невірних даних( службове підроблення). Приватне підприємство «Компанія Фенікс-трейд ЛТД» отримує послуги охолодження на всю свою виробничу діяльність лише 7 кв.м холодильної камери. Цього недостатньо для постачання продуктів харчування в дошкільні заклади міста.
8) Акт позапланового заходу державного контролю за операторами ринку (сторінки 84-99) не підписаний спеціалістами Держпродспоживслужби. Вважаємо, що пропозиція приватного підприємства «Компанія Фенікс-трейд ЛТД» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника і тому не може бути визнана переможцем.
Генеральний директор ТОВ «Супермаркет Україна» Басараб І.І
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога по мясу 37 cад.PDF 18.12.2019 11:59
- Протокол № 28 від 20.12.19.pdf 20.12.2019 15:44
Дата подачі:
18.12.2019 12:02
Вирішення:
Розглянувши вимогу, тендерний комітет Херсонського ясла-садка № 37 компенсуючого типу Херсонської міської ради інформує про наступне.
Пунктом 3 статті 30 "Відхилення тендерних пропозицій" Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
На виконання зазначених вимог Закону надаємо додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "Супермаркет Україна" умовам тендерної документації.
Тендерний комітет Херсонського ясла-садка № 37 компенсуючого типу Херсонської міської ради прийняв рішення відхилити тендерну пропозицію подану - Товариством з обмеженою відповідальністю «Супермаркет Україна» (Код ЄДРПОУ: 19221784), як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним вимогам зазначеним у статті 16 Закону України « Про публічні закупівлі», а саме:
1. Підстави відхилення : У порушення вимог тендерної документації, форма реєстру документів, надана у складі тендерної пропозиції, не відповідає формі реєстру встановленій у додатку № 9 тендерної документації.
Пояснення: в додатку 9 тендерної документації наведена форма реєстру документів, наданих у складі тендерної пропозиції, за якою учасник повинен був надати перелік документів. ТОВ «Супермаркет Україна» у поданій пропозиції надав реєстр, який за формою не відповідає формі реєстру встановленій у додатку № 9 тендерної документації.
2. Підстава відхилення: Всупереч умовам тендерної документації акт приймання - передачі автомобіля по договору оренди надано на російській мові, без надання у складі тендерної пропозиції автентичного перекладу на українську мову;
Пояснення: Пунктом 7 розділу "Загальні положення" тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається Учасниками українською мовою. В разі якщо пропозиція Учасника подається іншою мовою ніж українська, така пропозиція повинна супроводжуватись автентичним перекладом на українську мову. При цьому, визначальним є текст, викладений українською мовою. В порушення зазначеної вимоги тендерної документації ТОВ «Супермаркет Україна» надав у складі тендерної пропозиції акт приймання - передачі автомобіля по договору оренди на російській мові без надання у складі тендерної пропозиції автентичного перекладу на українську мову. Що є порушенням умов тендерної документації.
3. Підстава відхилення: Учасником торгів у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору вартість поставленого товару за договором, зазначено у сумі - 13132,08 грн., а з урахуванням додаткових угод до цього договору, наданих учасником торгів у складі тендерної пропозиції, вартість поставленого товару за договором у кількості 6544 шт. становить – 18349,38 грн.
У підтвердження наявності у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, на вимогу тендерної документації про надання у складі тендерної пропозиції документів, які свідчать про виконання договору (накладних, актів приймання передачі тощо) - учасником торгів надано видаткових накладних на поставку товару за аналогічним договором у кількості 7630 шт. на суму 21605,10 грн., що значно перевищує обсяги та вартість поставки по укладеному договору.
Пояснення: Додатком 1 тендерної документації передбачено, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, Учасник повинен надати копію аналогічного договору, завірену печаткою Учасника (у разі її використання) і власноручним підписом уповноваженої особи учасника з усіма додатками, що є його невід’ємною частиною та документи, які свідчать про виконання договору (накладні, акти приймання передачі тощо).
В порушення зазначеної вимоги учасником торгів у складі тендерної пропозиції надані накладні на поставку товару у кількості та на суму, що значно перевищує обсяги та вартість поставки по укладеному та наданому у складі тендерної пропозиції аналогічному договору.
Зазначене свідчить про те, що учасником торгів у складі тендерної пропозиції не надано всі додаткові угоди до договору, що є його невід’ємною частиною, що було вимогою тендерної документації, та про невідповідність поданої ТОВ «Супермаркет Україна» тендерної пропозиції умовам тендерної документації, відповідно про невідповідність учасника торгів кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі». В цій частині тендерна пропозиція ТОВ «Супермаркет Україна» теж не відповідає умовам тендерної документації.
4. Підстава відхилення: Умовою тендерної документації було надання учасником торгів у складі тендерної пропозиції - оригіналу або копію позитивного листа - відгуку, щодо виконання умов договору за підписом керівника організації, із якою укладено аналогічний договір, що наведений в довідці про виконання аналогічного договору. В довідці про наявність документально – підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору ТОВ «Супермаркет Україна» навело інформацію про договір від 25.01.18 № 9.
Пояснення: Всупереч зазначеної умови учасником торгів в складі тендерної пропозиції надано відгук, в якому жодним словом не надано відгук щодо виконання умов договору від 25.01.18 № 9, що наведений у довідці про наявність документально – підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Це є порушенням умов тендерної документації та відповідно вимог до кваліфікаційних критеріїв зазначених у ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». В цій частині тендерна пропозиція ТОВ «Супермаркет Україна» теж не відповідає умовам тендерної документації.
5. У вимозі ТОВ «Супермаркет Україна» крім того зазначено: «Вважаємо, що рішенням тендерного комітету №24 від 17.12.2019р. безпідставно відхилено нашу тендерну пропозицію, цим самим порушені наші права»
Пояснення: Враховуючи все вищевикладене, тендерний комітет Херсонського ясла-садка № 37 компенсуючого типу Херсонської міської ради вважає, що обґрунтовано та правомірно прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Супермаркет Україна» як такої, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним вимогам зазначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Невідповідність тендерної документації переможця вимогам закупівлі
Номер:
2ef11b89e13a43d78d742b1c6ccd88d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-21-000604-a.b2
Назва:
Невідповідність тендерної документації переможця вимогам закупівлі
Вимога:
10-12-2019, року відбувся аукціон на закупівлю Яловичина вищої категорії, тушка куряча 1-ї категорії охолоджена, печінка яловича у відповідності до оголошеного аукціону UA-2019-11-21-000604-a виявили намір прийняти участь шестеро учасників. Відповідно до частини 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Згідно ПРОТОКОЛУ ТК №24 від «17» 12 2019р. під час засідання тендерного комітету Херсонського ясла-садка №37 компенсуючого Херсонської міської ради, щодо розгляду на відповідність тендерної пропозиції ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» за процедурою відкриті торги на закупівлю Яловичина вищої категорії, тушка куряча 1-ї категорії охолоджена, печінка яловича до оголошеного аукціону UA-2019-11-21-000604-a в електронній системі PROZORRO, було прийнято рішення визнати тендерну пропозицію ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та визнати учасника ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір.
В свою чергу, повідомляємо Вам, що тендерним комітетом за результатами розгляду тендерної пропозиції ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» повинно бути прийняте рішення про відхилення, а саме у зв’язку з наступним:
- Згідно ТД Додатку 3 в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати: акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (акт обстеження), на що учасник ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» надало його у неналежному вигляді, без підписів посадових осіб (спеціалістів) центрального органу виконавчої влади.
- Згідно ТД Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 абзацу 10: усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (завантажені документи (копії документів) повинні бути пронумеровані, містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбиток печатки учасника (у разі її використання), на що учасник ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» надав документ згідно Додатку 3,5, 7 неналежним чином, що не відповідає вимогам Замовника.
- Згідно ТД Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 абзацу 4 учасник повинен надати: відповідну технічну специфікацію, але у тендерній пропозиції ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД» вказаний документ відсутній.
Таким чином, за даних підстав тендерна пропозиція учасника ПП «Компанія Фенікс-Трейд ЛТД», що виграв закупівлю, не відповідає встановленим вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню. У випадку не прийняття міри тендерним комітетом щодо свого рішення, ми маємо підстави для звернення до Антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата опублікування:
20.12.2019 10:27
Опис причини скасування:
Невірно зазначено інформацію
Дата скасування:
20.12.2019 10:27