• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплект для аварійного буксирування літака категорії ІІ загальним буксирувальним зусиллям 60 т

Торги не відбулися

2 172 470.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 15 000.00 UAH
Період оскарження: 21.11.2019 12:50 - 07.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо неправомірного та безпідставного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС"

Номер: 6177d7ce5425487097b0667003712131
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-21-000643-c.b2
Назва: Щодо неправомірного та безпідставного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС"
Вимога:
За результатами розгляду Замовником тендерної пропозиції ТОВ «ЗАР ЕЙР СИСТЕМС», що була визначена системою електронних закупівель найбільш економічно вигідною, Протоколом засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Аеропорт Вінниця» №4 від 16.12.2019 було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ЗАР ЕЙР СИСТЕМС» з наступних підстав: «1) не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Не виконано вимогу п. 2.2 додатку 2 до ТД в частині аналогічного договору. Комплект для буксирування аварійного ПС МАН-35 (який зазначений в договорі № 96-2019 від 22.01.2016 року) у комплектації з індикаторними стропами не є аналогом предмету закупівлі «Комплект для аварійного буксирування літака категорії II загальним буксирувальним зусиллям 60 т (30 т буксирувальне зусилля на одну стійку шасі)». Основне призначення предмету закупівлі - дистанційне, контрольоване буксирування літака з допомогою радіо передавача та модуля дистанційного керування, у випадку його евакуації зі ЗПС, що передбачено його складом та технічними характеристиками предмету закупівлі. З специфікації договору № 96-2019 від 22.01.2016 року (що поданий як аналогічний договір), випливає, що можливість дистанційного керування - відсутня. Індикаторні стропи (які є у складі комплекту МАН 35) не застосовуються в рекомендаціях та інструкціях з аварійного буксирування та евакуації літаків Boeing та Airbus, так як, відсутній контроль при буксируванні, існує небезпека розриву при перевантажені стропи яка може пошкодити літак або завдати травм людям які здійснюють аварійне буксирування, а також в випадку буксирування під нахилом завдати більшої шкоди літаку в процесі розриву та спричинити неконтрольоване скатування літака. 2) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Не виконано вимогу п. 2.1. додатку 2 до ТД в частині довідки про наявність документального підтвердження досвіду виконаний аналогічного договору. У довідці Учасник не зазначив суму аналогічного договору та визначив, що сума договору є конфіденційною, одночасно п. 1.5, розділ З ТД визначено спосіб та суть конфіденційної інформації. 3) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Не виконано вимогу абз. 1 п. 6 розділу З ТД в частині підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним , якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником. 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Не виконано вимогу пп. 1.1 п. 1 розділу З ТД в частині подання інформації відповідно до таблиці 2 додатку 2 до ТД (п. 8.1.1) . Відсутнє підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним , якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником.» ТОВ «ЗАР ЕЙР СИСТЕМС» повністю не погоджується з рішенням Замовника з наступних причин: 1. Умовами тендерної документації було передбачено надання в складі тендерної пропозиції документів на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору* Учасником за 2009-2019 роки, зокрема п.п. 2.2 п.2 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації вимагалось надання: «2.2 Копія аналогічного договору*з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору зазначеного в довідці згідно вимог п.2.1.». В примітці до цього пункту зазначено: «*Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір виготовлення або продажу предмету закупівлі.» Відповідно до умов тендерної документації, предметом закупівлі є «Код ДК 021:2015 (CPV:2008) – 3511-0000-8 – Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання. (Комплект для аварійного буксирування літака категорії ІІ загальним буксирувальним зусиллям 60 т (30 т буксирувальне зусилля на одну стійку шасі) – авіаційне обладнання ).» Відповідно до інформації в оголошенні про проведення закупівлі предметом закупівлі є «Комплект для аварійного буксирування літака категорії ІІ загальним буксирувальним зусиллям 60 т». ТОВ «ЗАР ЕЙР СИСТЕМС» для підтвердження відповідності вищезазначеному кваліфікаційному критерію в складі тендерної пропозиції надало належним чином засвідчену копію договору №96-2016 від 22.01.2016, предметом якого є комплект для буксирування аварійного повітряного судна МАН-35, між КП МА «Київ» (Жуляни) та ТОВ «ЗАР ЕЙР СИСТЕМС». Варто зазначити, що жодних інших умов стосовно аналогічного договору, Замовником висунуто не було (зокрема не було вимог щодо необхідності зазначення технічних характеристик та іншої інформації про предмет договору в самому договорі або додатках до нього). Надана в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЗАР ЕЙР СИСТЕМС» копія аналогічного договору повністю відповідає умовам тендерної документації. Варто зазначити, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ЗАР ЕЙР СИСТЕМС», а саме документів на відповідність кваліфікаційному критерію, що зазначений вище, Замовник недоцільно перевіряє предмет аналогічного договору на відповідність технічним умовам до предмету закупівлі та можливості пропонування учасниками еквіваленту (аналогу) предмету закупівлі). Ці вимоги жодним чином не стосуються предмету аналогічного договору, а стосуються виключно товару, що пропонує учасник для придбання Замовником. На підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим Замовником, учасником (ТОВ «ЗАР ЕЙР СИСТЕМС») надано відповідні підтверджуючі документи. 2. Відповідно до умов тендерної документації, зокрема п. 1.5. Розділу ІІІ визначено наступне: «Відповідно до частини 2 статті 27 Закону під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни / приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону. У випадку визначення такої інформації конфіденційною, пропозиція Учасника вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до статті 7 Закону України «Про доступ до публічної інформації» конфіденційна інформація - інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень, та яка може поширюватися у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов. ». Ця умова стосується того, що при завантаженні учасником документів тендерної пропозиції, учасник може визначити тип документу (публічний чи конфіденційний). В разі визначення учасником документу, як конфіденційний, такий документ матиме змогу переглянути виключно Замовник. Документи, що надані ТОВ «ЗАР ЕЙР СИСТЕМС» для участі в закупівлі мають публічних характер та відкриті для перегляду будь-якому замовнику, учаснику, юридичній та фізичній особі. В довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору* Учасником за 2009-2019 роки, зазначено, що сума договору є конфіденційною відповідно до пункту 11.8. Розділу 11 Договору № 96-2016 від 22.01.2016 (п. 11.8. Будь-яка інформація, що пов’язана з підписанням та виконанням цього Договору, носить конфіденційний характер і не може бути передана третім особам будь-якою із сторін без письмової згоди другої Сторони, за виключенням випадків, передбачених діючим законодавством.). Про конфіденційність такої інформації Учасником було подано відповідний лист-роз’яснення (№ZV-23 від 10.12.2019), тобто така інформація обґрунтовано визначена ТОВ «ЗАР ЕЙР СИСТЕМС» як конфіденційна. 3. Абз. 1 п. 6 Розділу 3 тендерної документації передбачено: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником.» В складі документів тендерної пропозиції надано документи, що повністю підтверджують технічні, якісні, кількісні та інші вимоги Замовника, зокрема: - позитивні відгуки на використання запропонованого товару при аварійних евакуаціях літаків у міжнародних аеропортах світу (від КП МА «Київ» (Жуляни) та КП «Міжнародний аеропорт Запоріжжя»); - референт – лист від виробника запропонованого товару про здійсненні поставки; - оригінал авторизаційного листа із виробником товару; - гарантійний лист від виробника (адресований Замовнику), який підтверджує що постачальник гарантує поставити Учаснику предмет закупівлі у термін встановлений Замовником; - лист від виробника запропонованого товару з підтвердженням технічних характеристик по кожному пункту технічного завдання Замовника; - технічна специфікація з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; - згода з технічними вимогами Замовника. Тобто учасником в повному обсязі виконано всі вимоги Замовника, в частині підтвердження відповідності запропонованого товару умовам тендерної документації. 4. Замовник зазначає, що учасником (ТОВ «ЗАР ЕЙР СИСТЕМС») не виконано вимогу п.п.1.1 п.1 розділу З ТД в частині подання інформації відповідно до таблиці 2 додатку 2 до ТД (п. 8.1.1). Варто зазначити, що учасником повністю виконано вимоги Замовника щодо надання документів, в тому числі і п.п.1.1 п.1 розділу З ТД. Крім того на виконання п.8.1.1. Таблиці 2 Додатку 2 тендерної документації в складі тендерної пропозиції надано Технічну специфікацію з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що і вимагалось Замовником. А на підтвердження технічних, якісних, кількісних та інших вимог Замовника, надано документи, що зазначені в п.3 цієї Вимоги. Враховуючи викладене, вважаємо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗАР ЕЙР СИСТЕМС» безпідставним та таким, що порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з цим, вимагаємо скасувати рішення Замовника, оформлене Протоколом засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Аеропорт Вінниця» №4 від 16.12.2019, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЗАР ЕЙР СИСТЕМС», та винести нове рішення про визначення ТОВ «ЗАР ЕЙР СИСТЕМС» переможцем закупівлі, предметом якої є Код ДК 021:2015 (CPV:2008) – 3511-0000-8 – Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання. (Комплект для аварійного буксирування літака категорії ІІ загальним буксирувальним зусиллям 60 т (30 т буксирувальне зусилля на одну стійку шасі) – авіаційне обладнання ). В разі незадоволення Замовником цієї Вимоги, ТОВ «ЗАР ЕЙР СИСТЕМС» залишає за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України, шляхом подання відповідної скарги, для захисту свої законних прав та інтересів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відхилено вимогу Учасника.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 21.12.2019 11:55
Підтвердження вирішення: Відповідно до п.3 ст30 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель або на підставі ст 18 Закону України «Про публічні закупівлі» оскаржити рішення Замовника. Замовником не можуть бути внесені зміни до рішення тендерного комітету за вимогою Учасника.
Вимога
Вирішена

Щодо внесення змін до умов тендерної документації.

Номер: 822f9e53a45743fd950d40f51d81f2f5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-21-000643-c.b1
Назва: Щодо внесення змін до умов тендерної документації.
Вимога:
Вивчивши умови тендерної документації, просимо Замовника ознайомитися зі змістом вимоги та вжити відповідні дії згідно вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». 1. Умовами тендерної документації, а саме п.п. 2.4 п. 2 Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації передбачено надання схвального листа-відгуку від замовника, щодо виконання наданого аналогічного договору* із обов’язковим зазначенням: № та дати укладення цього договору; якості поставленого товару; строків виконання договору та інформації щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов цього договору.» Просимо Замовника вилучити вищезазначений пункт з тендерної документації, оскільки про належне виконання договору свідчать підписані сторонами договору видаткові накладні або акти приймання передачі товару. Наявність підписаних видаткових накладних та актів свідчать про своєчасну поставку товару належної якості та про те, що у замовника (покупця) відсутні будь-які претензії стосовно виконання зобов'язань постачальника (продавця) за договором, в тому числі належне дотримання строків поставки та умов щодо якості поставленого товару. Варто зазначити, що Замовником вимагається надання у складі тендерної пропозиції учасника документу, що підтверджує факт передачі товару згідно предмету договору, що зазначається в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, та надається відповідний договір. На нашу думку такі документи (договір, видаткова накладна або акт) в повному обсязі підтверджують позитивний досвід виконання аналогічного договору. Крім того, чинним законодавством України не регламентовано та не розтлумачено такий термін як «лист-відгук», та відсутні законодавчі посилання щодо того, що такий документ підтверджує факт виконання сторонами договору своїх зобов'язань. 2. Умовами п.9 Додатку 4 тендерної документації вимагається надання не менше 5- ти позитивних відгуків на використання даного предмету закупівлі при аварійних евакуаціях літаків у міжнародних аеропортах світу. Варто зазначити, що така вимога Замовника є дискримінаційною та суттєву обмежує потенційне коло учасників закупівлі, оскільки не всі учасники, а особливо у такі стислі терміни (21.11.2019-10.12.2019), мають змогу отримати такі документи. Імовірно, що такі вимоги передбачені тендерною документацією, з метою створення сприятливих, але антиконкурентних по відношенню до інших потенційних учасників, вимог під конкретних учасників. Зважаючи на вищевикладене, просимо виключити таку вимогу з тендерної документації. 3. Умовами п.10 Додатку 4 тендерної документації вимагається надання референт – листа, щодо поставок виробника даного обладнання на ринки світу. Така вимога, так само як і вимога п.9 Додатку 4 тендерної документації, є дискримінаційною та суттєву обмежує потенційне коло учасників закупівлі. Просимо виключити таку вимогу з тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни до тендерної документації, виключивши вимоги, що дискримінують потенційних учасників закупівлі (п.п. 2.4 п. 2 Таблиці 1 Додатку 2, п.9 Додатку 4 та п.10 Додатку 4).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога задоволена - частково.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 02.12.2019 16:12
Підтвердження вирішення: Шановний учаснику! Тендерний комітет, ознайомившись з Вашою вимогою щодо усунення дискримінаційних вимог документації, повідомляє наступне. Одним із завдань нашого підприємства є організація приймання, відправлення та технічного забезпечення повітряного транспорту (у т.ч. міжнародного), а також обслуговування пасажирів і вантажу, зокрема безперервного та якісного. Відтак, підприємством оголошено закупівлю за предметом «Код ДК 021:2015 (CPV:2008) – 3511-0000-8 – Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання. (Комплект для аварійного буксирування літака категорії ІІ загальним буксирувальним зусиллям 60 т (30 т буксирувальне зусилля на одну стійку шасі) – авіаційне обладнання ). » у відповідності до вимог діючого законодавства України, що регулює проведення публічних закупівель. Під час підготовки тендерної документації, зокрема в частині опису вимог до учасників, нами були враховані норми ЗУ «Про здійснення публічних закупівель», що регулюють визначення предмету закупівлі під час оголошення процедури закупівлі та порядок проведення самої закупівлі. Так, ст. 16 ЗУ «Про здійснення публічних закупівель, містить вимоги щодо кваліфікаційних даних, які Замовник встановлює до учасників в тендерній документації.  У зв’язку з тим, що від якості та відповідності даного обладнання міжнародним вимогам та стандартам (ICAO) та рекомендаціям світових виробників літаків (насамперед Boeing та Аirbus) залежить безперервність роботи всього аеропорту в цілому. На підставі вашої вимоги , будуть частково внесені зміни до тендерної документації.