• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Закупівля природного газу

Завершена

2 279 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 395.00 UAH
Період оскарження: 21.11.2019 11:53 - 07.12.2019 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 7dcc3cb637e140d49edc2cf4f942085b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-21-001336-b.a2
Назва: Скарга
Скарга:
СКАРГА На рішення про визначення переможця процедури закупівлі Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (prozorro.gov.ua), замовником – Комунальний заклад Херсонської обласної ради «Голопристанський геріатричний пансіонат» (код ЄДРПОУ 22752404), було оголошено закупівлю за процедурою відкритих торгів № UA-2019-11-21-001336-b на ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ). Свої пропозиції для участі у процедурі закупівлі подали учасники: 1) ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС»; 2) ТОВ «КАСТУМ»; 3) ТОВ «НАФТОГАЗ-ТРЕЙДІНГ КОМПАНІ»; 4) ТОВ «УКРГАЗДОБИЧ» (скаржник). За результатами рішення тендерного комітету Комунального закладу Херсонської обласної ради «Голопристанський геріатричний пансіонат», оформленого протоколом №114 від 21.12.2019 переможцем закупівлі визнано ТОВ "УКРГАЗДОБИЧ”, як такого, що відповідає умовам тендерної документації та тендерна пропозиція визнана як найбільш економічна вигідна. За результатами рішенням тендерного комітету Комунального закладу Херсонської обласної ради «Голопристанський геріатричний пансіонат», оформленого протоколом №22 від 28.01.2020 переможцем закупівлі визнано ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС ”. Скаржник не погоджується з рішенням замовника щодо визнання переможцем учасника відкритих торгів ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» з огляду на таке: Відповідно до Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції», п. 2 «Інша інформація» тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції офіційної інформації з Центрального управління Служби безпеки України про те, що до нього (учасника) не застосовано персональних, спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), реалізацію і моніторинг ефективності яких забезпечують органи Служби безпеки України, координацію і контроль діяльності яких здійснює Центральне управління Служби безпеки України. Учасником, ТОВ «УКРГАЗДОБИЧ», було зроблено запит до Центрального управління Служби безпеки України, щодо застосування до підприємства персональних, спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій). Отриману на запит інформацію від Центрального управління Служби безпеки України №8/5/2-4958 від 11.10.2019 Учасник надав до своєї пропозиції, згідно з вимогами тендерної документації Замовника. Учасником ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» , на відміну від ТОВ «УКРГАЗДОБИЧ», не була надана інформація від Центрального управління Служби безпеки України, як того вимагає тендерна документація Замовника, а була надана довідка у довільній формі №2/5197 від 10.12.2019 з посиланням на сайт Служби безпеки України, хоча розпорядником інформації (бенефіціаром) є саме Центрального управління Служби безпеки України. Також учасником ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» не було надано доказів на підтвердження того, що вони намагались отримати цю інформація з Центрального управління Служби безпеки України, а отже Учасник не довів та документально не підтвердив неможливості виконати умови Тендерної документації, та документально не підтвердив яким чином ця умова порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі Закупівлі. Відповідно до статті 13 ЗУ «Про доступ по публічної інформації», розуміється не особа, яка має право розпорядження інформацією, а особа, під контролем якої знаходиться публічна інформація. Так само, у розумінні Закону, не є розпорядниками інформації, та, відповідно, суб’єктами владних повноважень посадові та службові особи органів влади. В Законі України «Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації», поняття «Офіційна інформація» визначається як офіційна документована інформація, створена у процесі діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування, яка доводиться до відома населення в порядку, встановленому законодавством. При створенні офіційної інформації виникають відносини, пов’язані з необхідністю врегулювання функцій, обов’язків та відповідальності відповідних органів за її підготовку у формі офіційного документа. Така інформація у вигляді офіційних документів, за винятками, встановленими законом, є відкритою з необмеженим доступом. Тобто, розпорядником офіційної інформації є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, органи влади Автономної Республіки Крим, посадові чи службові особи, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про Службу безпеки України» Служба безпеки України - державний орган спеціального призначення з правоохоронними функціями, який забезпечує державну безпеку України. Обставини, які відповідно до законодавства повинні бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування. Отже, з урахуванням вищевикладеного довідка №2/5197 від 10.12.2019 видана ТОВ « Укр Газ Ресурс» не може вважатись «офіційною інформаціє з Центрального управління Служби безпеки України про те, що до Учасника тендеру не застосовано персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), реалізацію і моніторинг ефективності яких забезпечують органи Служби безпеки України, координацію і контроль діяльності яких здійснює Центральне управління Служби безпеки України», адже дану офіційну інформацію може надати виключно орган державної влади, а саме: Служба безпеки України. Згідно з частиною першою статті 10 Закону України «Про Службу безпеки України», Центральне управління Служби безпеки України відповідає за стан державної безпеки, координує і контролює діяльність інших органів Служби безпеки України. Одним з видів забезпечення оперативно-службової діяльності якого є інформаційно-аналітична функція. Центральне управління володіє інформацією по всій країні, та може надати запитувану інформацію в повному обсязі. Відповідно до частини 1, статті 20 ЗУ «Про доступ по публічної інформації», розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. Скаржник не надав доказів звернення або відмови у наданні інформації від Служби безпеки України. Відповідної позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - №301-р/пк-пз від 08.01.2020, посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-12-02-003722-b Окремо хочемо наголосити, що вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Розпочинаючи процедуру, Замовник в електронній системі закупівель ProZorro розміщує оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію, в якій, зокрема, визначає технічні вимоги, яким має відповідати предмет закупівлі, вимоги до кваліфікації, досвіду та добросовісності учасників, а також встановлює кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Так, відповідно до пункту тринадцятого частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна зокрема містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до п. 1. Подання та розкриття тендерної пропозиції Тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції, а саме: до 11.12.2019 року. Відповідно до статті 253 Цивільного Кодексу України строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Подача Учасником будь – яким документів для розгляду Замовником після закінчення строку на подання тендерних пропозицій не передбачено законодавством. Враховуючи вищевикладене, керуючись статтями 3,5,18 Закону України "Про публічні закупівлі", Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ", - ПРОСИТЬ: 1. Прийняти до розгляду та задовольнити цю скаргу. 2. Встановити порушення Комунальним закладом Херсонської обласної ради «Голопристанський геріатричний пансіонат», процедури закупівлі - ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-11-21-001336-b, в частині визнання переможцем закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «УКР ГАЗ РЕСУРС» 3. Зобов’язати Комунальний заклад Херсонської обласної ради «Голопристанський геріатричний пансіонат», скасувати рішення про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «УКР ГАЗ РЕСУРС» переможцем процедури закупівлі - ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-11-21-001336-b, оформленого протоколом №22 від 28.01.2020. Додаток: 1. Документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження на 1 арк;
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 02.03.2020 20:30
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ", Павленко Віталій Анатолійович 380990466124 rch@ukrgasdobich.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 6aba861a5c30429e9f382ae94273d4d8
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-21-001336-b.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.01.2020 19:24
Дата виконання рішення Замовником: 28.01.2020 12:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасовано рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРГАЗДОБИЧ» переможцем за процедурою закупівлі – код згідно ДК 021:2015: 09120000-6 – Газове паливо. (Протокол засідання тендерного комітету №20 від 24.01.2020р.)
Автор: ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС", Даценко Руслан Владимирович +380442247773 tender.ugr@gmail.com