-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин-А-95,бензинА-92, дизельне пальне
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 2 103 дні назад
2 140 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 42 800.00 UAH
мін. крок: 2% або 42 800.00 UAH
Період оскарження:
21.11.2019 10:55 - 05.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:
d3022ac41df64353bf6f6a7603c4f1fe
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-21-000902-b.b2
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30, ч.4 ст. 28 Законом України «Про публічні закупівлі», –
ВИМАГАЮ:
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ» на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, за закупівлею на підставі ч.4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- IMG_0002.pdf 10.12.2019 15:47
Дата подачі:
10.12.2019 15:47
Вирішення:
Тендерна пропозиція ТОВ Інвест Енерго Трейдінг відхилена (протокол № 40 від 12.12.2019)
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
ВИМОГА (ТД)
Номер:
d1fa7b5f2a314a3b8b4ee310d6fe79d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-21-000902-b.b1
Назва:
ВИМОГА (ТД)
Вимога:
21 листопада 2019 року було оприлюднено процедуру публічної закупівлі за ідентифікатором UA-2019-11-21-000902-b.
Тендерним комітетом на ЦБД prozorro.gov.ua було розміщено тендерну документацію та додатки до неї, затверджені Протоколом засідання тендерного комітету.
Провівши детальний аналіз тендерної документації замовника та проаналізувавши відповідність вимог, установлених замовником до учасників, чинному законодавству маємо зазначити наступне:
Тендерна пропозиція містить дискримінаційну вимогу, що суперечить ст.3 та с.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) У Додатку 2 до тендерної документації визначено наступну вимогу до учасників:
«1.3.1. Копії аналогічних договорів щодо поставки бензину А095,92, дизельненого пального, період укладання 2017 – 2018 р.р.( не менше трьох ).
1.3.2. Відгуки від замовників з інформацією про повне виконання аналогічних договорів ( не менше трьох).»
По-перше:
Законом України «Про публічні закупівлі» в статті 16 визначено кваліфікаційні критерії, які Замовник має установлювати до учасників, зокрема:
«ст.16 ч.2:
Замовник устанавлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»
Отже, Законом установлено, що достатньо одного аналогічного договору для підтвердження наявності у учасника досвіду.
Вимагаючи від учасників мінімум три аналогічних договори – Замовник порушує норми ст.16, в якій зазначено, що достатньо одного, а отже дискримінує учасників, які не мають можливості надати більше аніж один аналогічний договір, чим грубо порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
По-друге:
Вимагаючи від учаників наявність договорів, укладених в часових рамках 2017-2018 р.р. – Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників». Порушення полягає в тому, що статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначені критерії, які Замовник має установлювати до учасників. Жодного слова про часові рамки, про роки укладання тощо стаття 16 не містить, а отже вимагати це Замовник в тендерній документації не має права.
Отже, зазначивши два варіанти не правових підстав, Замовник порушив принципи проведення закупівель, зокрема – недискримінацію учасників.
2) Додатком 1 до тендерної документації визначено:
«Вимоги до поставки товару: 1. Талони на паливо повинні видаватись в місті Чернівці представником Постачальникам представнику Замовника протягом одного робочого дня з моменту надання заявки на видачу талонів. Талони не повинні надсилатись на адресу Замовника поштою, «новою поштою», іншими перевізниками. »
Вищезазначеною вимогою Замовник обмежує коло учасників, зокрема дискримінує тих учасників, які мають офіс із складом талонів поза межами міста Чернівці.
Дискримінаційними вважаються вимоги, які виходять за межі вимог, передбачених цим Законом, насамперед статей 16 і 17, а також технічних вимог до предмета закупівлі, які штучно звужують конкуренцію.
Вважаємо таку умову дискримінаційною, так як, у процедурі закупівлі можуть прийняти участь лише ті учасники, які мають АЗС у власності або в оренді. Така вимога обмежує та дискримінує тих учасників, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських договорів.
Таким чином порушуються норми, встановлені в ст. 3 Закону України про недискримінацію учасників.
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Одним із принципів здійснення закупівель є принцип не дискримінації учасників, встановлений в статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі». Деталізація дотримання принципу недискримінації передбачено статтею 5 Закону. Зокрема, в частині третій цієї статті зазначено, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно частини третьої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Сподіваюсь на Ваше порозуміння та дотримання з вашого боку норм чинного законодавства.
Враховуючи вищезазначене, -
ПРОШУ
Внести зміни до тендерної документації, а саме вилучити дискримінаційні вимоги шляхом видозмінення їх до наступних:
1) В Додатку 2 до тендерної документації:
«1.3.1. Копію аналогічного договору щодо поставки бензину А-95, бензину А-92, дизельного пального.
1.3.2. Відгук від замовника з інформацією про повне виконання аналогічного договору.»
2) В Додатку 1 до тендерної документації:
«Вимоги до поставки товару: 1. Талони на паливо повинні видаватись в місті Чернівці представником Постачальникам представнику Замовника протягом одного робочого дня з моменту надання заявки на видачу талонів. Талони можуть надсилатись на адресу Замовника кур’єром «нової поштои», іншими перевізниками за умовами попереднього страхування талонів.»
Пов'язані документи:
Учасник
- Чернівцітеплокомуненерго вимога дискримінація.docx 25.11.2019 12:20
Дата подачі:
25.11.2019 12:20
Вирішення:
Внесені зміни до Тенедерної документації
Статус вимоги:
Задоволено