-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Природний газ
ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ). Процедура закупівлі – відкриті торги на 2020 рік, що оголошена згідно листа інформативного характеру Мінекономрозвитку України №3302-06/29640-06 від 14.06.2016 року.
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
21.11.2019 10:37 - 05.12.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
26097ce814324df0982c947e0b61f928
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-21-000742-b.b3
Назва:
Кваліфікаційні вимоги
Вимога:
У Тендерній документації пункт: 3.2.7.Банківська гарантія оформлюється у обслуговуючому учасника банку, що повинен містити державну або іноземну частку власності, з метою забезпечення стабільності зобов’язання
Законом України «Про публічні закупівлі», Постановою НБУ від 15.12.2004 № 639 не передбачено будь-яких обмежень, щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, у формі банківської гарантії банками різних форм власності.
Відповідно до оголошення розміщеного на сайті Національного банку України https://bank.gov.ua/control/bankdict/banks, на сьогодні в Україні налічується 75 банківських установ, з часткою в статутному капіталі різних форм власності, які мають банківську ліцензію, та можуть надавати банківські послуги в тому числі і послуги з надання банківських гарантій. Державних банків в Україні всього 6.
Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вищезазначена вимога є безпідставною, необґрунтованою і такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Аналогічна позиція викладена в рішенні постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2655-р/пк-пз від 11.03.2019.
Керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою усунення зазначених порушень просимо внести зміни до Тендерної документації шляхом вилучення вимоги щодо форми власності банку, яким повинна бути надана банківська гарантія.
Пов'язані документи:
Замовник
- Віповідь на Вимогу-2.pdf 02.12.2019 12:17
Дата подачі:
28.11.2019 16:54
Вирішення:
В Україні діє 30 банків з державною та іноземною часткою. Кожен потенційний учасник вправі обрати собі будь-яку із вказаного переліку банківську установу для оформлення забезпечення тендерної пропозиції. З огляду на вказане зазначена вимога за тендерною документацією не може бути визнана як дискримінаційна в силу рівних можливостей для усіх без виключення потенційних учасників процедури закупівлі виконати її на умовах, визначених Замовником. Детально в прикріпленому файлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо кваліфікаційних вимог до учасника
Номер:
69a76fbec0f140d6b0009556fab11d7b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-21-000742-b.c2
Назва:
Щодо кваліфікаційних вимог до учасника
Вимога:
В ДОДАТКУ 1 ДО ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ УЧАСНИКІВ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ» ЗАМОВНИК ЗАЗНАЧИВ, ЩО: « ДОСВІД РОБОТИ ПРАЦІВНИКІВ У СФЕРІ ПОСТАЧАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ ПОВИНЕН БУТИ НЕ МЕНШИМ НІЖ СТРОК ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ, КОПІЇ ЯКИХ ДОДАЮТЬСЯ. ТОБТО ДОСВІД ПРАЦІВНИКІВ ПОВИНЕН ПОКРИВАТИ УВЕСЬ ЧАС ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ.»
ВІДПОВІДНО ДО Ч. 1 СТ. 3 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» ЗАКУПІВЛІ ЗДІЙСНЮЮТЬСЯ, ЗОКРЕМА, ЗА ПРИНЦИПОМ НЕДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ. ВІДПОВІДНО ДО СТ. 5 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» ЗАМОВНИК НЕ МОЖЕ ВСТАНОВЛЮВАТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ. ВІДПОВІДНО ДО СТ. 22 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ.
ВИЩЕЗАЗНАЧЕНА ВИМОГА, ПОРУШУЄ НОРМИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА. ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ, ЩО НЕ ВСІ ПОТЕНЦІЙНІ УЧАСНИКИ ЗАКУПІВЛІ ЗМОЖУТЬ ВИКОНАТИ ЗАЗНАЧЕНУ ВИМОГУ, ЩО Є ДИСКРИМІНАЦІЄЮ.
ВРАХОВУЮЧИ ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, ПРОСИМО ВИКЛЮЧИТИ ЗІ СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НАСТУПНІ ВИМОГИ: «ДОСВІД РОБОТИ ПРАЦІВНИКІВ У СФЕРІ ПОСТАЧАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ ПОВИНЕН БУТИ НЕ МЕНШИМ НІЖ СТРОК ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ, КОПІЇ ЯКИХ ДОДАЮТЬСЯ. ТОБТО ДОСВІД ПРАЦІВНИКІВ ПОВИНЕН ПОКРИВАТИ УВЕСЬ ЧАС ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ.».
У РАЗІ ВІДМОВИ ВИКЛАДЕННЯ ЗМІН, БУДЕМО ЗМУШЕНІ ЗВЕРНУТИСЯ ДО АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ ЗІ СКАРГОЮ В ПОРЯДКУ ТА СТРОКИ, ВИЗНАЧЕНІ ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ УКРАЇНИ.
Пов'язані документи:
Замовник
- Віповідь на Вимогу.pdf 22.11.2019 13:02
Дата подачі:
21.11.2019 14:39
Вирішення:
Вважаємо оскаржувану вимогу за тендерною документацією правомірною. Детально в прикріпленому файлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
339f8ea5879f4020a2e0d24fe096b14f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-21-000742-b.c1
Назва:
Кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Замовник зазначив, що: «Досвід роботи працівників у сфері постачання природного газу повинен бути не меншим ніж строк виконання аналогічних договорів, копії яких додаються. Тобто досвід працівників повинен покривати увесь час виконання аналогічних договорів.»
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у документації наведеної вище вимоги документації у вказаній редакції. Враховуючи викладене, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають працівників, досвід роботи яких у сфері постачання природного газу повинен бути не меншим ніж строк виконання аналогічних договорів, а також які здійснили постачання природного газу кінцевим споживачам у обсязі не меншому ніж той, що складає предмет даної закупівлі за аналогічним договором, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання - учасників. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії замовника в частині встановлення у документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище викладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, виключивши умови щодо наявності працівників, досвід роботи яких у сфері постачання природного газу повинен бути не меншим ніж строк виконання аналогічних договорів. Відповідної позиції АМК дотримується у рішенні від 16.05.2019 № 6066-р/пк-пз (номер скарги: UA-2019-04-18-002559-a.a1, за посиланням: https://www.prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-18-002559-a).
Пов'язані документи:
Замовник
- Віповідь на Вимогу.pdf 22.11.2019 13:02
Дата подачі:
21.11.2019 14:35
Вирішення:
Вважаємо оскаржувану вимогу за тендерною документацією правомірною. Детально в прикріпленому файлі.
Статус вимоги:
Відхилено