*джерело фінансування-кошти субвенції. Згідно роз"яснення МЕРіТУ джерело фінансування повинно зазначатись з конкретною назвою предмету закупівлі, але так як згідно Порядку визначення предмету закупівлі, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником третьої або четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Так як в жодній назві предмету закупівлі по класифікатору не передбачене джерело фінансування ми не маємо такої змоги його зазначати в предметі закупівлі. Але щоб прислухатись та виконати рекомендації людей, які створюють законотворчий механізм проведення державних закупівель та хоть якось задовольнити бажання МЕРіТУ зазначаємо назву джерела закупівлі в примітках до предмету закупівлі, так як іншого раціонального виходу з цієї ситуації тендерний комітет нашого закладу не бачить. Більш детально в завантаженій Замовником тендерній документації
Торги не відбулися
5 600 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 56 000.00 UAH
Дата прийняття скарги до розгляду:21.02.2020 17:58
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:16.03.2020 19:43
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:16.03.2020 19:43
Задовільнена:Так
Автор:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ", Мереніс Андрій Євгенович 380443945121 etitradegas@Gmail.Com
stopped
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:8b62ce5c27f3436b9f3cac496f16716d
Пов'язана прекваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ"
Ідентифікатор запиту:UA-2019-11-20-001206-c.b1
Назва:Скарга
Скарга:
пропозиції ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» є:
1) У банківській гарантії Учасника вказана первинна тендерна документація Замовника, затверджена тендерним комітетом без внесення змін;
2) обсяги природного газу, зазначені в аналогічному договорі з додатками Учасника, не відповідають обсягам, зазначеним у відгуку до договору.
Проте, тендерна пропозиція ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» повністю відповідає вимогам тендерної документації, документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам тендерної документації.
ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» вважає таку дискваліфікацію незаконною та безпідставною.
Щодо першої підстави дискваліфікації:
Відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації учасники при поданні тендерної пропозиції повинні надати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерних пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі) відповідно до пункту 2 цього розділу тендерної документації.
Відповідно до п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником визначено наступне: «Вимагається; розмір забезпечення тендерної пропозиції:160000,00 грн; види забезпечення тендерної пропозиції: гарантія; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій та/або до моменту заключення договору».
Замовником у тендерній документації не встановлено інших вимог до гарантії як виду забезпечення тендерної пропозиції по даній закупівлі. Зокрема, Замовником у тендерній документації ніде не зазначено вимогу, що гарантія як забезпечення тендерної пропозиції повинна містити протокол та дату затвердження тендерної документації.
Замовник не має права відхиляти тендерну пропозицію за невідповідністю вимогам, які не були прописані у тендерній документації.
ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» на виконання вимог тендерної документації надано Гарантію № 5576-1219/CHG15t від 21.12.2019 р. (Файл під назвою «Гарантія ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ 5576»). Розмір та строк дії даної гарантії відповідають вимогам тендерної документації.
Крім того, в наданій гарантії вказано правильний номер та дату протоколу, яким було затверджено тендерну документації по даній закупівлі. В період подання тендерних пропозицій Замовником вносились зміни до окремих положень Тендерної документації. Проте, ніяких змін в частині вимог до забезпечення тендерної пропозиції Замовником не вносилось. Учасники не зобов’язані були включати до банківської гарантії номер та дату протоколу, яким були затверджені зміни до Тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» у цій частині повністю відповідає вимогам тендерної документації, її відхилення Замовником з даної причини є незаконним та безпідставним.
Щодо другої підстави дискваліфікації:
Відповідно до п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасники повинні надати довідку з інформацією щодо виконання учасниками аналогічного договору закупівлі: ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо (Природний газ) (назви та адреси замовника, з зазначенням реквізитів таблиці 1, підтверджених копією договору. Додатково до договору потрібно надати відгук від контрагента щодо повного та своєчасного виконання умов наданого договору (скан-копія оригінала)- який повинен містити наступну інформацію: дата та номер договору, на який надано відгук, сума договору (з урахуванням всіх змін), строк дії договору, інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості, строків та обсягів.
Таблиця 1
Інформація про досвід виконання аналогічного договору
№ з/п Замовник
(найменування, адреса, телефон) Предмет договору * Рік постачання товару
…
* предмет договору повинен відповідати предмету закупівлі про що має свідчити найменування товару - колонка «Предмет договору».
На виконання цієї вимоги ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» надано Довідку «Інформація про досвід виконання аналогічного договору» за формою Таблиці № 1, скан-копію Договору на постачання природного газу для потреб не побутових споживачів № 41CBCrz21-18 від 24.01.2018 р. з додатковими угодами до зазначеного договору, а також завірені учасником копії, відгук Кіптівської сільської ради № 03-13/756 від 10.12.2019 р. щодо виконання Договору на постачання природного газу для потреб не побутових споживачів № 41CBCrz21-18 від 24.01.2018 р.
Відгук № 03-13/756 від 10.12.2019 р. містить інформацію щодо дати та номеру договору, на який надано відгук, суми договору (з урахуванням всіх змін), строку дії договору, інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості, строків та обсягів.
Тендерною документацією не вимагалось зазначення у відгуку щодо виконання аналогічного договору конкретних обсягів поставки природного газу за договором.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» у цій частині повністю відповідає вимогам тендерної документації, її відхилення Замовником з даної причини є незаконним та безпідставним.
Відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено виключний перелік підстав дискваліфікації учасника. Так, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дискваліфікацію тендерної пропозиції ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Відповідно до ч. 9 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника скасувати свої рішення, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Отже, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень ч. 10 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Наведені вище обставини свідчать про наявність підстав для задоволення Скарги.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівський обласний медичний центр соціально значущих та небезпечних хвороб" Чернігівської обласної ради скасувати рішення тендерного комітету про відхилення (дискваліфікацію) тендерної пропозиції ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ».
Дата прийняття скарги до розгляду:21.01.2020 16:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:11.02.2020 20:23
Дата виконання рішення Замовником:19.02.2020 10:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:За результатами Рішення АКУ № 2301-р/пк-пз Замовник відміняє рішення тендерного комітету щодо дискваліфікації пропозиції учасника ТОВ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ".
Задовільнена:Так
Автор:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ", Цвелих Олена Вікторівна 380672449905 Olena.Tsykal@cngaszbut.104.ua http://cngaszbut.104.ua