• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнери для збору сміття)

Контейнери для збору сміття та твердих побутових відходів в асортименті. 10.2.Джерело фінансування закупівлі. Кошти обласного бюджету.

Торги відмінено

434 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 345.00 UAH
Період оскарження: 20.11.2019 16:47 - 01.12.2019 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА

Номер: 8064a3799f9f44c7a4ac12af99c3289d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-20-002711-b.b9
Назва: СКАРГА
Скарга:
Зобов’язати замовника скасувати рішення (протокол № 40 від 10.12.2019) щодо визначення ТОВ «Запоріжкомунсталь» переможцем процедури закупівлі: «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнери для збору сміття)»
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 16.01.2020 20:28
Автор: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Альта Логістік Україна +380673275852 llcalua@ukr.net https://www.altalogistic.com.ua/
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: 46370c5f16544a88847eb9bea4266726
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-20-002711-b.b8
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "Запоріжкомунсталь"
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Ваше звернення розглянуто та повідомляємо наступне: Відповідно до вимог тендерної пропозиції, Учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати: лист-згоду у довільній формі на обробку персональних даних керівника та уповноважених службових (посадових) осіб учасника. Учасник ТОВ «ЗАПОРІЖКОМУНСТАЛЬ» у складі тендерної пропозиції закупівлі Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнери для збору сміття), UA-2019-11-20-002711-b, надав лист-згоду на обробку персональних даних керівника, а саме директора ТОВ «ЗАПОРІЖКОМУНСТАЛЬ» Шульги Ганни Сергіївни та лист-згоду на обробку персональних даних уповноваженої службової (посадової) особи Шульги Сергія Володимировича, що є уповноваженою особою на підписання тендерної пропозиції згідно наданої у складі пропозиції Довіреності № 7. Для підтвердження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі Учасник повинен надати лист-згоду у складі своєї тендерної пропозиції. Відповідно даної вимоги, Учасник ТОВ «ЗАПОРІЖКОМУНСТАЛЬ» у складі тендерної пропозиції надав Гарантійний лист вих. № 8 від 03. 12. 2019 р., а саме файл "Лист-згода щодо достовірності інформації технічним характеристикам" Згідно Додатку 1 до ТД , Учасники зобов’язані надати в складі тендерної пропозиції сертифікати по цинкуванню оцинкованих елементів контейнерів. Учасник ТОВ «ЗАПОРІЖКОМУНСТАЛЬ» у складі тендерної пропозиції надав Сертифікат якості на оцинковані вироби. У випадку, якщо Учасник не є виробником товару, то він зобов’язаний надати в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують можливість поставки товару в т.ч. дилерські чи інші угоди, гарантії від виробника про можливість поставки Товару. Учасник ТОВ «ЗАПОРІЖКОМУНСТАЛЬ» зазначає у тендерній пропозиції, що ТОВ «ЗАПОРІЖКОНМУНСТАЛЬ» є виробником запропонованої продукції. Тому відсутність дилерських чи інших угод не є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені вимогами тендерної документації у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення Замовником.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Увага!!! Грубе порушення закону України!!! Дискримінаційне та упереджене ставлення!

Номер: 764fef352e594410ae79589009d2df28
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-20-002711-b.b7
Назва: Увага!!! Грубе порушення закону України!!! Дискримінаційне та упереджене ставлення!
Вимога:
УВАГА до замовника проведення закупівлі. Сьогодні в грубому порядку було порушено закон України, а саме статті ст. 18 Закону “Про публічні закупівлі” Було здійснено тиск на замовника та телефонний шантаж від учасника закупівлі ТОВ «Запоріжкомунсталь». Не учасник ТОВ «Запоріжкомунсталь» повинен вказувати та примушувати замовника на помилки та недоліки іншого учасника,а замовник самостійно і неупередженно повинен приймати рішення по відношенню відповідності документації того чи іншого учасника. Тому просимо скасувати закупівлю, якщо закупівлю не буде відмінено, ми змушені будемо звернутись до всіх перевіряючих, контролюючих та правоохоронних органів, з метою перевірки цього тендеру на законність зі скаргою! Вдалих та законних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Повідомляємо Вас, що на Замовника не здійснювався тиск та телефонний шантаж від Учасника закупівлі ТОВ «Запоріжкомунсталь». Тендерним комітетом було розглянуто тендерну пропозицію ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" та виявлено невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації, а саме: 1) відсутня сторінка паспорта, де зазначено прописку. (Вимога Замовника в Розділі 5 Оцінка тендерної пропозиції (інша інформація); 2) відсутній Додаток №1 – технічна специфікація (Вимога Замовника Додаток №1); 3) наданий аналогічний договір на закупівлю товару не під тим кодом, який вимагався в тендерній документації на торги (Вимога Замовника Розділ 3 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені ст. 17 Закону «Документи, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору: довідка, складена у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, із зазначенням назви замовника, його адреси, телефонів та суми договору. Предмет закупівлі визначається відповідно до класифікатора. Оскільки тендерна пропозиція ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" не містить вище перелічених документів, які вимагалися тендерною документацією Замовника, пропозиція повинна бути відхилена на підставі п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Рішення тендерного комітету було прийняте самостійно і неупереджено по відношенню відповідності тендерної документації Учасника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Дискваліфікація учасника через невідповідність документаціі вимогам замовника.

Номер: c11aa3d3850d4c7fb04fae4ae1656f5d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-20-002711-b.b6
Назва: Дискваліфікація учасника через невідповідність документаціі вимогам замовника.
Вимога:
Доводимо до вашого відома що у учасника торгів ТОВ Альта Логистик Україна в поданій документації на участь в торгах по закупівлі контейнерів для ТПВ є ряд грубих порушень, а саме: 1, неправильно оформлена Тендерна пропозиция-в графі навпроти загальної кількості продукції ціна за одиницю не має бути проставленна 2.Відсутній Додаток №1 - технічні характеристики предмета закупівлі 3.Відсутня довідка по санкціях 4.Наданий аналогічний договір на закупівлю товару наданий не під тим кодом який зажадався в тендерній документації на торги. На підставі вищевикладеного вимагаємо визнати документацію учасника ТОВ Альта Логистик як що не відповідає вимогам і зробити його дискваліфікацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. (ст.28 ЗУ "Про публічні закупівлі"). Ваше звернення буде враховане тендерним комітетом при розгляді пропозиції ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА".
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушень

Номер: b7a656a7db0842f2b55ce2e970c63887
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-20-002711-b.b5
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимоги, які висунуті Замовником до предмета закупівлі, зазначеним принципам не відповідають. Надмірно деталізуючи технічні характеристики предмета закупівлі, Замовник навмисно усуває від процедури закупівлі більшість учасників, що є дискримінаційним та не сприяє економії бюджетних коштів. Вимога, що корпус контейнера має бути виготовлений із кутника та сітки 50х50х3,8 мм листа металу, дно плоске, порушує норми ч. 4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі (предмет закупівлі - Контейнери для збору ПЕТ – пляшки та інших виробів з полімерних матеріалів). Кутник та сітка свідчить про зварне з’єднання, проте контейнери виготовлені з просічно-витяжної сітки, яка виробляється з цільного металевого листа шляхом просікання і витяжки, нічим не гірші, від зварної сітки. Необгрунтованою є вимога щодо розміру сітки 50х50х3,8 м. Виробники, які виготовляють контейнери, що відповідають стандарту EN 840-3, проте мають інший розмір сітки, не зможуть прийняти участь у закупівлі, оскільки їх пропозиції будуть відхилені Замовником, як такі, що не відповідають умовам тендерної документації. Для того, щоб товар задовільнив потреби Замовника, розмір сітки взагалі не має значення. Головне, щоб контейнери були придатні для збору ПЕТ – пляшок та інших виробів з полімерних матеріалів. Також контейнери з плоским дном не мають жодної переваги над контейнерами, які мають дно заокругленої форми. Вимагаємо виключити з технічної специфікації (Додаток 1) вимогу, що корпус контейнера має бути виготовлений із кутника та сітки 50х50х3,8 мм листа металу, дно плоске, як таку, що є дискримінаційною та обмежує конкуренцію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до статті п.3 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічні вимоги до предмета закупівлі, зазначені у Тендерній документації, обумовлені вимогою щодо закупівлі якісного товару та позитивним досвідом експлуатації контейнерів з відповідними технічними показниками: міцністю конструкції, тривалістю експлуатації. Також зазначаємо, що у стандарті EN 840-3 містяться лише загальні технічні характеристики щодо товару даного виду. Закон України "Про публічні закупівлі" не обмежує Замовника у можливості деталізації вимог до технічних характеристик предмета закупівлі, зважаючи на потреби Замовника. Також, умовами Тендерної документації Учасникам надається можливість запропонувати еквівалент товару, що передбачено у Додатку 1 "В разі, якщо в документації є посилання на конкретну торгівельну марку виробника, конструкцію або тип обладнання, слід читати з виразом "або еквівалент" (ст.22 Закону). Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими. У випадку надання учасником еквіваленту він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником". Тому зазначаємо, що вимоги Замовника ніяким чином не дискримінують Учасників та не призводять до обмеження конкуренції. Окрім того вказуємо, що Тендерна документація розроблена Замовником згідно принципів здійснення закупівель (ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі") та згідно чинного законодавства про закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушень

Номер: 74b62d0b695743e4ac4875fc3dfc32ce
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-20-002711-b.b4
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимоги, які висунуті Замовником до предмета закупівлі, зазначеним принципам не відповідають. Надмірно деталізуючи технічні характеристики предмета закупівлі, Замовник навмисно усуває від процедури закупівлі більшість учасників, що є дискримінаційним та не сприяє економії бюджетних коштів. Вимога, що отвори маю бути закриті гумовою розеткою з пластиковим обідом для уникнення травмування рук порушує норми ч. 4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі. Дана вимога описує заздалегідь визначену конструкцію конкретного виробника, оскільки виробники можуть по різному реалізовувати безпеку користувачів. В даному випадку замовника повинна цікавити в першу чергу безпека споживача, а саме обладнання отворів таким чином, щоб уникати травмування рук. При цьому, кожен виробник може по різному реалізовувати захист від травмування рук. Зокрема, обід може бути не пластиковий, а гумовий, що також повністю убезпечує можливість травмування. Вимагаємо змінити технічну специфікація в частині обладнання отворів гумовою розеткою з пластиковим обідом на формулювання «отвори мають бути обладнанні обідом для уникнення травмування рук».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до статті п.3 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічні вимоги до предмета закупівлі, зазначені у Тендерній документації, обумовлені вимогою щодо закупівлі якісного товару та позитивним досвідом експлуатації контейнерів з відповідними технічними показниками: міцністю конструкції, тривалістю експлуатації. Також зазначаємо, що у стандарті ДСТУ 8476:2015 містяться лише загальні технічні характеристики щодо товару даного виду. Закон України "Про публічні закупівлі" не обмежує Замовника у можливості деталізації вимог до технічних характеристик предмета закупівлі, зважаючи на потреби Замовника. Також, умовами Тендерної документації Учасникам надається можливість запропонувати еквівалент товару, що передбачено у Додатку 1 "В разі, якщо в документації є посилання на конкретну торгівельну марку виробника, конструкцію або тип обладнання, слід читати з виразом "або еквівалент" (ст.22 Закону). Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими. У випадку надання учасником еквіваленту він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником". Тому зазначаємо, що вимоги Замовника ніяким чином не дискримінують Учасників та не призводять до обмеження конкуренції. Окрім того вказуємо, що Тендерна документація розроблена Замовником згідно принципів здійснення закупівель (ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі") та згідно чинного законодавства про закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушень

Номер: f1fba1d3cfae4d6d9930a5cf3f28787c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-20-002711-b.b3
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимоги, які висунуті Замовником до предмета закупівлі, зазначеним принципам не відповідають. Надмірно деталізуючи технічні характеристики предмета закупівлі, Замовник навмисно усуває від процедури закупівлі більшість учасників, що є дискримінаційним та не сприяє економії бюджетних коштів. Вимога щодо наявності на корпусі контейнера шести глибоких паралельних ребер жорсткості з двох сторін на середньому суцільному листі порушує норми ч. 4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі. Вимога щодо шести глибоких паралельних ребер жорсткості з двох сторін корпуса контейнера, є такою, що обмежує конкуренцію, оскільки вона описує заздалегідь визначену Замовником конструкцію. Такий тип конструкції не передбачається, ні загальними технічними вимогами ДСТУ 8476:2015, ні стандартом EN 840-3. Самостійно розширюючи технічні вимоги Замовник встановлює не рівні умови для Учасників, які виготовляють контейнери в межах встановлених ДСТУ 8476:2015 та EN 840-3, проте з технічними характеристиками іншими ніж ті, які деталізував Замовник. Пояснюємо, що стандартом EN 840-3 на які посилається Замовник не містять вимоги стосовно паралельних ребер жорсткості на корпусі контейнера, більше того вони взагалі не містять вимоги щодо ребер жорсткості. Вимога Замовника щодо наявності саме шести паралельних ребер жорсткості є необгрунтованою, оскільки усуває від участі в торгах учасників, які можуть запропонувати рівнозначний товар, але з меншою або більшою кількістю ребер, з непаралельними ребрами. Крім того, наявність паралельних ребер жорсткості на корпусі контейнера не робить його міцнішим, надійнішим чи довговічнішим за контейнери, корпуси яких мають непаралельні ребра жорсткості.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до статті п.3 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічні вимоги до предмета закупівлі, зазначені у Тендерній документації, обумовлені вимогою щодо закупівлі якісного товару та позитивним досвідом експлуатації контейнерів з відповідними технічними показниками: міцністю конструкції, тривалістю експлуатації. Також зазначаємо, що у стандарті ДСТУ 8476:2015 містяться лише загальні технічні характеристики щодо товару даного виду. Закон України "Про публічні закупівлі" не обмежує Замовника у можливості деталізації вимог до технічних характеристик предмета закупівлі, зважаючи на потреби Замовника. Крім того, перед оголошенням процедури закупівлі Замовник аналізував пропозиції учасників в аналогічних закупівлях та має підстави стверджувати, що найменше чотири виробника мають можливість запропонувати товар із шістьма ребрами жорсткості та з іншими технічними показниками які повністю відповідають вимогам Замовника. Також, умовами Тендерної документації Учасникам надається можливість запропонувати еквівалент товару, що передбачено у Додатку 1 "В разі, якщо в документації є посилання на конкретну торгівельну марку виробника, конструкцію або тип обладнання, слід читати з виразом "або еквівалент" (ст.22 Закону). Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими. У випадку надання учасником еквіваленту він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником". Тому зазначаємо, що вимоги Замовника ніяким чином не дискримінують Учасників та не призводять до обмеження конкуренції. Окрім того вказуємо, що Тендерна документація розроблена Замовником згідно принципів здійснення закупівель (ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі") та згідно чинного законодавства про закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушень

Номер: ea310977a764483d969b500f6c0294a4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-20-002711-b.b2
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимоги, які висунуті Замовником до предмета закупівлі, зазначеним принципам не відповідають. Надмірно деталізуючи технічні характеристики предмета закупівлі, Замовник навмисно усуває від процедури закупівлі більшість учасників, що є дискримінаційним та не сприяє економії бюджетних коштів. Вимога щодо наявності на кришці шести глибоких паралельних ребер жорсткості порушує норми ч. 4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі. Вимога, що кришка з шістьма глибокими паралельними ребрами жорсткості, необгрунтована та дискримінаційна. Дана вимога позбавляє виробників, які виготовляють кришки з непаралельними ребрами жорсткості, можливості взяти участь у закупівлі. У стандарті EN 840-3 не міститься умови про те, які ребра жорсткості повинні бути у контейнера. Дана умова призводить до дискримінації тих учасників, які виробляють контейнери з непаралельними ребрами жорсткості. Проте, які не відрізняються за своїм функціональним призначенням. Більше того, наявність на кришці непаралельних ребер жорсткості збільшує жорсткість виробу, відбувається деформаційне зміцнення металу, що в підсумку забезпечує збереження геометричної форми кришки контейнера у всіх режимах роботи при номінальному навантаженні. Дана вимога призводить до недобросовісної конкуренції, оскільки учасники які не відповідають даним вимогам не зможуть прийняти участь у закупівлі, або пропозиція наступних буде відхилено. Вимагаємо виключити з Додатку 1 умову про наявність на кришці шести глибоких паралельних ребер жорсткості.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до статті п.3 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічні вимоги до предмета закупівлі, зазначені у Тендерній документації, обумовлені вимогою щодо закупівлі якісного товару та позитивним досвідом експлуатації контейнерів з відповідними технічними показниками: міцністю конструкції, тривалістю експлуатації. Також зазначаємо, що у стандарті ДСТУ 8476:2015 містяться лише загальні технічні характеристики щодо товару даного виду. Закон України "Про публічні закупівлі" не обмежує Замовника у можливості деталізації вимог до технічних характеристик предмета закупівлі, зважаючи на потреби Замовника. Крім того, перед оголошенням процедури закупівлі Замовник аналізував пропозиції учасників в аналогічних закупівлях та має підстави стверджувати, що найменше чотири виробника мають можливість запропонувати товар із шістьма ребрами жорсткості та з іншими технічними показниками які повністю відповідають вимогам Замовника. Також, умовами Тендерної документації Учасникам надається можливість запропонувати еквівалент товару, що передбачено у Додатку 1 "В разі, якщо в документації є посилання на конкретну торгівельну марку виробника, конструкцію або тип обладнання, слід читати з виразом "або еквівалент" (ст.22 Закону). Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими. У випадку надання учасником еквіваленту він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником". Тому зазначаємо, що вимоги Замовника ніяким чином не дискримінують Учасників та не призводять до обмеження конкуренції. Окрім того вказуємо, що Тендерна документація розроблена Замовником згідно принципів здійснення закупівель (ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі") та згідно чинного законодавства про закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушень

Номер: 56aafa7683a74705b9428fbe402ff657
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-20-002711-b.b1
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимоги, які висунуті Замовником до предмета закупівлі, зазначеним принципам не відповідають. Надмірно деталізуючи технічні характеристики предмета закупівлі, Замовник навмисно усуває від процедури закупівлі більшість учасників, що є дискримінаційним та не сприяє економії бюджетних коштів. 1. Вимога щодо габаритних розмірів контейнерів порушує норми ч. 4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі. Вимога стосовно того, що Довжина/ширина/висота 1370/1115/1470 мм (Додаток № 1) є такою, що порушує норми ч. 4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі. Тендерна документація містить вимогу, що контейнери повинні відповідати стандарту EN 840-3.Вказаний стандарт містить відхилення та граничні розміри контейнера, але не встановлює його конкретний розмір. Замовник даною вимогою дискримінує потенційних Учасників (виробників), які виготовляють контейнери в межах розмірів передбачених стандартом EN 840-3, проте з розмірами іншими ніж зазначені Замовником. Пояснюємо, що стандарт встановлює допустимі розміри в межах яких може бути виготовлений контейнер Довжина 1370 +-10 мм; ширина 1115 мм максимально; висота 1470 мм максимально. Замовник зазначивши власні розміри встановив умови, за яких контейнер з іншими розмірами вважатиметься Замовником невідповідним технічному завданню, що в свою чергу призведе до відхилення пропозиції Учасника та призведе до обмеження кола потенційних Учасників. З метою не допущення порушення норм законодавства та з метою допуску якомога більше Учасників, які можуть запропонувати якісні контейнери вимагаємо встановити вимоги до габаритних розмірів з урахуванням норм стандарту EN 840-3. Це необхідно для того, щоб не порушувати норми ч.4 ст.22 ЗУ про публічні закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічні вимоги до предмета закупівлі, зазначені у Тендерній документації, обумовлені вимогою щодо закупівлі якісного товару та позитивним досвідом експлуатації контейнерів з відповідними технічними показниками: міцністю конструкції, тривалістю експлуатації. Також зазначаємо, що у стандарті EN 840-3 містяться лише загальні технічні характеристики щодо товару даного виду. Закон України "Про публічні закупівлі" не обмежує Замовника у можливості деталізації вимог до технічних характеристик предмета закупівлі, зважаючи на потреби Замовника. Також, умовами Тендерної документації Учасникам надається можливість запропонувати еквівалент товару, що передбачено у Додатку 1 "В разі, якщо в документації є посилання на конкретну торгівельну марку виробника, конструкцію або тип обладнання, слід читати з виразом "або еквівалент" (ст.22 Закону). Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими. У випадку надання учасником еквіваленту він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником". Тому зазначаємо, що вимоги Замовника ніяким чином не дискримінують Учасників та не призводять до обмеження конкуренції. Окрім того вказуємо, що Тендерна документація розроблена Замовником згідно принципів здійснення закупівель (ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі") та згідно чинного законодавства про закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено