• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 "09120000-6 Газове паливо" (Природний газ)

Завершена

3 419 812.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 198.13 UAH
Період оскарження: 20.11.2019 15:39 - 12.01.2020 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга

Номер: d6f46d1e7f204c8c8793e47ec7958a83
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-20-002217-b.b5
Назва: Скарга
Скарга:
СКАРГА На рішення про визначення переможця процедури закупівлі Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (prozorro.gov.ua), замовником – ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «СУМСЬКА ВИПРАВНА КОЛОНІЯ (№ 116)» (код ЄДРПОУ 08565115), було оголошено закупівлю за процедурою відкритих торгів № UA-2019-11-20-002217-b на ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ). Протоколом № 13 від 23.01.2020 року переможцем процедури закупівлі визнано ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС». Скаржник не погоджується з рішенням замовника щодо визнання переможцем учасника відкритих торгів ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» з огляду на таке: Відповідно до пункту 2 Оцінки тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції має надати офіційну інформацію з Центрального управління Служби безпеки України про те, що до учасника не застосовано персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), реалізацію і моніторинг ефективності яких забезпечують органи Служби безпеки України, координацію і контроль діяльності яких здійснює Центральне управління Служби безпеки України. В процесі перевірки відповідності пропозиції переможця умовам тендерної документації замовника виявилось, що у своїй тендерній пропозиції, переможець закупівлі ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» (ЄДРПОУ 41427817) та ТОВ «УКРГАЗДОБИЧ» (ЄДРПОУ 41055889) надали відмінні за формою та змістом інформацію з Центрального управління Служби безпеки України. Згідно статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації», а також повноважень Служби безпеки України, які визначені у рішеннях РНБО, та повноваження Центрального управління Служби безпеки України, визначені у частині першій статті 10 Закону України «Про Службу безпеки України, ТОВ «УКРГАЗДОБИЧ» звернулось до Центрального управління Служби безпеки України з запитом про надання інформації, необхідної для проведення публічних закупівель по предмету: ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ), змістом якого є наступні питання: -чи проводився моніторинг та розглядалась діяльність вищезазначених підприємств як таких, що підпадають під дію ЗУ «Про Санкції»; -чи застосовувалися Службою Безпеки України персональні, спеціальні, економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) щодо вищезазначених підприємств. 31.01.2020 року ТОВ «УКРГАЗДОБИЧ» отримано відповідь на запит №8/5/п-6-п/192-360 від 30.01.2020 року з наступним змістом: За результатами інформуємо, що у відповідь на запит ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» щодо надання інформації, необхідної для підготовки тендерних пропозицій (від 17.12.2019 №17-12/1) юридичні особи поінформовано, що органами Служби безпеки України не проводився моніторинг та не розглядалася діяльність підприємств в порядку передбаченому Законом. Крім того, Служба безпеки України не застосовує жодних обмежувальних заходів (санкцій). Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону, СБ України надає пропозиції Раді національної безпеки і оборони України щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому Законом. У зв’язку з тим, що діяльність підприємств не розглядалась та моніторинг не проводився, Служба безпеки України не може надавати будь-яких пропозицій РНБО України. ТОВ «УКРГАЗДОБИЧ» (ЄДРПОУ 41055889) у відповідь на запит (від 24.09.2019 №147) повідомлено, що органами Служби безпеки України була розглянута діяльність та проведено моніторинг підприємства, яке в свою чергу не підпадає під дію Закону, у зв’язку з чим, пропозицій Раді національної безпеки і оборони України щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому Законом не надавалися. Підсумовуючи вищевикладене, зрозумілим є той факт, що відповідно до ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» органами Служби безпеки України не проводився моніторинг та не розглядалася діяльність підприємства в порядку передбаченому Законом. У зв’язку з тим, що діяльність підприємства не розглядалась та моніторинг не проводився, Служба безпеки України не може надавати будь-яких пропозицій Раді національної безпеки та оборони України щодо застосування санкцій. Отже для Замовника є загроза того, що до Учасника ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» можуть бути застосовані персональні, спеціальні, економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), але через відсутність щодо них перевірки та моніторингу, не можливо стверджувати що вони не знаходяться в процесі застосування, що суперечить умовам тендерної документації Замовника: «У разі допущення замовником до процедур закупівлі, зокрема, відкритих торгів, учасників, до яких застосовано санкції, буде порушений такий принцип здійснення закупівель, як максимальна економія та ефективність (частина перша статті 3 Закону) та заподіяно майнову шкоду». Тому зміст відповіді щодо надання інформації яка була надана ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» у своїй тендерній пропозиції не відповідає запитуваній інформації Замовника у тендерній документації, тож згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону : « тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації». Враховуючи вищевикладене, керуючись статтями 3,5,18 Закону України "Про публічні закупівлі", Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ", - ПРОСИТЬ: 1. Прийняти до розгляду та задовільнити цю скаргу. 2. Встановити порушення ДЕРЖАВНОЮ УСТАНОВОЮ «СУМСЬКА ВИПРАВНА КОЛОНІЯ (№ 116)» (код ЄДРПОУ 08565115), процедури закупівлі - ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-11-20-002217-b, в частині визнання переможцем закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «УКР ГАЗ РЕСУРС» 3. Зобов’язати ДЕРЖАВНУ УСТАНОВУ «СУМСЬКА ВИПРАВНА КОЛОНІЯ (№ 116)» (код ЄДРПОУ 08565115), скасувати рішення про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «УКР ГАЗ РЕСУРС» переможцем процедури закупівлі - ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-11-20-002217-b, оформленого протоколом №13 від 23.01.2020 року. Додаток: 1. Документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження на 1 арк; 2. Лист Служби безпеки України №8/5/п-6-п/192-360 від 30.01.2020 року.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.02.2020 17:59
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ", Павленко Віталій Анатолійович 380990466124 rch@ukrgasdobich.com
Скарга
Розгляд припинено

Скарга

Номер: 118548ffd0904970854903da28d6e47b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-20-002217-b.b4
Назва: Скарга
Скарга:
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (prozorro.gov.ua), замовником – ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «СУМСЬКА ВИПРАВНА КОЛОНІЯ (№ 116)» (код ЄДРПОУ 08565115), було оголошено закупівлю за процедурою відкритих торгів № UA-2019-11-20-002217-b на ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ). Протоколом № 13 від 23.01.2020 року переможцем процедури закупівлі визнано ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС». Скаржник не погоджується з рішенням замовника щодо визнання переможцем учасника відкритих торгів ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» з огляду на таке: Відповідно до пункту 2 Оцінки тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції має надати офіційну інформацію з Центрального управління Служби безпеки України про те, що до учасника не застосовано персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), реалізацію і моніторинг ефективності яких забезпечують органи Служби безпеки України, координацію і контроль діяльності яких здійснює Центральне управління Служби безпеки України. В процесі перевірки відповідності пропозиції переможця умовам тендерної документації замовника виявилось, що у своїй тендерній пропозиції, переможець закупівлі ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» (ЄДРПОУ 41427817) та ТОВ «УКРГАЗДОБИЧ» (ЄДРПОУ 41055889) надали відмінні за формою та змістом інформацію з Центрального управління Служби безпеки України. Згідно статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації», а також повноважень Служби безпеки України, які визначені у рішеннях РНБО, та повноваження Центрального управління Служби безпеки України, визначені у частині першій статті 10 Закону України «Про Службу безпеки України, ТОВ «УКРГАЗДОБИЧ» звернулось до Центрального управління Служби безпеки України з запитом про надання інформації, необхідної для проведення публічних закупівель по предмету: ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ), змістом якого є наступні питання: -чи проводився моніторинг та розглядалась діяльність вищезазначених підприємств як таких, що підпадають під дію ЗУ «Про Санкції»; -чи застосовувалися Службою Безпеки України персональні, спеціальні, економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) щодо вищезазначених підприємств. 31.01.2020 року ТОВ «УКРГАЗДОБИЧ» отримано відповідь на запит №8/5/п-6-п/192-360 від 30.01.2020 року з наступним змістом: За результатами інформуємо, що у відповідь на запит ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» щодо надання інформації, необхідної для підготовки тендерних пропозицій (від 17.12.2019 №17-12/1) юридичні особи поінформовано, що органами Служби безпеки України не проводився моніторинг та не розглядалася діяльність підприємств в порядку передбаченому Законом. Крім того, Служба безпеки України не застосовує жодних обмежувальних заходів (санкцій). Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону, СБ України надає пропозиції Раді національної безпеки і оборони України щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому Законом. У зв’язку з тим, що діяльність підприємств не розглядалась та моніторинг не проводився, Служба безпеки України не може надавати будь-яких пропозицій РНБО України. ТОВ «УКРГАЗДОБИЧ» (ЄДРПОУ 41055889) у відповідь на запит (від 24.09.2019 №147) повідомлено, що органами Служби безпеки України була розглянута діяльність та проведено моніторинг підприємства, яке в свою чергу не підпадає під дію Закону, у зв’язку з чим, пропозицій Раді національної безпеки і оборони України щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому Законом не надавалися. Підсумовуючи вищевикладене, зрозумілим є той факт, що відповідно до ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» органами Служби безпеки України не проводився моніторинг та не розглядалася діяльність підприємства в порядку передбаченому Законом. У зв’язку з тим, що діяльність підприємства не розглядалась та моніторинг не проводився, Служба безпеки України не може надавати будь-яких пропозицій Раді національної безпеки та оборони України щодо застосування санкцій. Отже для Замовника є загроза того, що до Учасника ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» можуть бути застосовані персональні, спеціальні, економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), але через відсутність щодо них перевірки та моніторингу, не можливо стверджувати що вони не знаходяться в процесі застосування, що суперечить умовам тендерної документації Замовника: «У разі допущення замовником до процедур закупівлі, зокрема, відкритих торгів, учасників, до яких застосовано санкції, буде порушений такий принцип здійснення закупівель, як максимальна економія та ефективність (частина перша статті 3 Закону) та заподіяно майнову шкоду». Тому зміст відповіді щодо надання інформації яка була надана ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» у своїй тендерній пропозиції не відповідає запитуваній інформації Замовника у тендерній документації, тож згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону : « тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації». Враховуючи вищевикладене, керуючись статтями 3,5,18 Закону України "Про публічні закупівлі", Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ", - ПРОСИТЬ: 1. Прийняти до розгляду та задовільнити цю скаргу. 2. Встановити порушення ДЕРЖАВНОЮ УСТАНОВОЮ «СУМСЬКА ВИПРАВНА КОЛОНІЯ (№ 116)» (код ЄДРПОУ 08565115), процедури закупівлі - ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-11-20-002217-b, в частині визнання переможцем закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «УКР ГАЗ РЕСУРС» 3. Зобов’язати ДЕРЖАВНУ УСТАНОВУ «СУМСЬКА ВИПРАВНА КОЛОНІЯ (№ 116)» (код ЄДРПОУ 08565115), скасувати рішення про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «УКР ГАЗ РЕСУРС» переможцем процедури закупівлі - ДК 021:2015, код 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-11-20-002217-b, оформленого протоколом №13 від 23.01.2020 року. Додаток: 1. Документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження на 1 арк; 2. Лист Служби безпеки України №8/5/п-6-п/192-360 від 30.01.2020 року.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: Помилково завантажено документ
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 01.02.2020 18:54
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 05.02.2020 17:06
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ", Павленко Віталій Анатолійович 380990466124 rch@ukrgasdobich.com
Скарга
Виконана замовником

вимога про внесення змін до Тендерної документації

Номер: e89852600182492eb0dfd24d434416df
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-20-002217-b.c3
Назва: вимога про внесення змін до Тендерної документації
Скарга:
вимога про внесення змін до Тендерної документації
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.12.2019 20:02
Дата виконання рішення Замовником: 08.01.2020 13:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: Внесені всі необхідні зміни, відповідно до рішення АМК, до тендерної документації.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМИГАЗ ЗБУТ", Ярошенко Наталія Олександрівна 380542659931,380675431193 Nataliia.Yaroshenko@smgaszbut.104.ua http://smgaszbut.104.ua
Скарга
Розгляд припинено

вимога про внесення змін до Тендерної документації

Номер: 927d8d58eb6d486b8bf656f4f2ae51b0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-20-002217-b.c2
Назва: вимога про внесення змін до Тендерної документації
Скарга:
20 листопада 2019 року тендерним комітетом Державної установи «Сумська виправна колонія (№ 116)» (надалі - Замовник) розміщене оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 (CPV) - 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ) (ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-20-002217-b )для потреб державної установи на 2020 рік. 03 грудня 2019 року тендерним комітетом Замовника розміщені зміни до тендерної документації, що призвело до подовження строку подання тендерних пропозицій до 10 грудня 2019 року ( 7 днів). Оновлена тендерна документація Замовника передбачає розширення переліку документів, які повинні надати учасники для участі у даній процедурі закупівлі, а саме: • документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності управління гігієною та безпекою праці; екологічного управління учасника закупівлі згідно ДСТУ OHSAS 18001:2010; ДСТУ ISO 14001:2015 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів; • роз’яснення державного органу, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, або висновок спеціаліста у сфері охорони навколишнього природного середовища, рівень професійних знань якого засвідчений державним органом, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища (його комісією), про те, що господарська діяльність, яку здійснює учасник процедури закупівлі, відповідає вимогам діючого законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та не здійснює негативний вплив на довкілля; • роз’яснення державного органу, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, або висновок спеціаліста у сфері охорони навколишнього природного середовища, рівень професійних знань якого засвідчений державним органом, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища (його комісією), про те, що заходи із захисту навколишнього середовища, які впроваджує учасник процедури закупівлі є відповідними положенням екологічного законодавства України. • оригінал довідки або іншого документу з органів ДФС (органів ДПС) про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, що видана у місяці, в якому оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів, або місяці наступному після місяця, в якому оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів. • офіційну інформацію з Центрального управління Служби безпеки України про те, що до учасника не застосовано персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), реалізацію і моніторинг ефективності яких забезпечують органи Служби безпеки України, координацію і контроль діяльності яких здійснює Центральне управління Служби безпеки України. Звертаємо увагу Замовника на наступне: Відповідно до пп. 7, 10 ч. 2. ст. 22 Закону України «Про ринок природного газу» оператор газотранспортної системи зобов’язаний вживати заходів до підвищення раціонального використання енергоресурсів та охорони довкілля під час здійснення господарської діяльності; вживати інших заходів, необхідних для безпечної та стабільної роботи газотранспортної системи, що передбачені цим Законом або не суперечать законодавству. Відповідно до пп. 4 , 7 ч. 2 ст. 38 Закону України «Про ринок природного газу» оператор газорозподільної системи зобов’язаний вживати заходів для підвищення раціонального використання енергоресурсів та охорони довкілля під час здійснення своєї господарської діяльності; вживати інших заходів, необхідних для безпечної та стабільної роботи газорозподільної системи, що передбачені цим Законом або не суперечать законодавству. Відповідно до пп. 4 , 10 ч. 4 ст. 46 Закону України «Про ринок природного газу» оператор газосховищ зобов’язаний вживати заходів для підвищення раціонального використання енергоресурсів та охорони довкілля під час провадження господарської діяльності; вживати інших заходів, необхідних для безпечної та стабільної роботи газосховищ, що передбачені цим Законом або не суперечать законодавству. Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою цієї статті. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності. Статтею 3 вказаного Закону визначено перелік сфер застосування оцінки впливу на довкілля. Проте, в даному переліку відсутня діяльність з постачання природного газу, яку здійснюють постачальники природного газу відповідно до виданої ліцензії. Наголошуємо, що діяльність учасників як постачальників природного газу не підпадає під дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Жодним іншим нормативно-правовим актом України не встановлено обов’язок постачальника природного газу проходити сертифікацію своєї діяльності згідно ДСТУ OHSAS 18001:2010; ДСТУ ISO 14001:2015 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів. Тому, вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності управління гігієною та безпекою праці; екологічного управління учасника закупівлі згідно ДСТУ OHSAS 18001:2010; ДСТУ ISO 14001:2015 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів є законодавчо не обґрунтованою. Центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища є Міністерство енергетики та захисту довкілля України (Мінекоенерго). Правові засади діяльності Мінекоенерго ґрунтуються на Положенні про Міністерство енергетики та захисту довкілля України, яке містить завдання, основні напрямки діяльності, права, обов’язки та ін. Серед повноважень Центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища, відсутні права щодо надання роз’ясненнь про те, що господарська діяльність, яку здійснює суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі), відповідає вимогам діючого законодавства України про охорону навколишнього природного середовища та не здійснює негативний вплив на довкілля. Керуючись повноваженнями Центрального управління Служби безпеки України, які визначені ст. 10 Закону України «Про службу безпеки України», Замовник передбачає надання у складі тендерних пропозицій учасниками офіційної інформації з Центрального управління Служби безпеки України про те, що до учасника не застосовано персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), реалізацію і моніторинг ефективності яких забезпечують органи Служби безпеки України, координацію і контроль діяльності яких здійснює Центральне управління Служби безпеки України. Необхідно зазначити, що відповідно до ч. 1 ст. 11 Закону України «Про службу безпеки України» з метою ефективного виконання своїх завдань Службою безпеки України створюються її регіональні органи: обласні управління Служби безпеки України, їх міжрайонні, районні та міські підрозділи, розміщення і територіальна компетенція яких можуть не збігатися з адміністративно-територіальним поділом України. Тобто, з метою отримання офіційної інформації про те, що до учасника не застосовано персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), реалізацію і моніторинг ефективності яких забезпечують органи Служби безпеки України, учасники можуть також звертатися до обласних управлінь Служби безпеки України, їх міжрайонних, районних та міських підрозділів. Однак, тендерний комітет Замовника свідомо обмежив коло суб’єктів, які уповноважені надавати запитувану інформацію в офіційному порядку, що робить його вимогу дискримінаційною. Оновлена тендерна документація Замовника передбачає надання учасниками документів, які повинні бути затребувані від сторонніх осіб. Робота з запитами, заявами, вимогами та скаргами юридичних осіб ведеться підприємствами, установами, організаціями відповідно до Закону України «Про звернення громадян», а також у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації» Відповідно до ч. 1 ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів. Встановлення вимог щодо надання документів від сторонніх організацій у строки, що є значно звуженими, порівняно із законодавчо встановленими, значно обмежує коло учасників, які можуть надати свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі. Тому, такі вимоги є дискримінаційними. Аналіз змін, які внесені Замовником до тендерної документації на закупівлю природного газу, наводить на висновок, що такі зміни зроблені Замовником свідомо з метою звуження кола учасників процедури закупівлі, під такого постачальника природного газу, в якого дані документи вже в наявності. Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон України) закріплює основні принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищевикладене, обґрунтовано вважаємо, що положення тендерної документації Замовника, порушують принципи здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням Тому, керуючись положеннями ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо від Державної Установи «Сумська виправна колонія (№ 116)» розглянути дану вимогу, надати на неї законодавчо обґрунтовану вимогу, внести зміни до тендерної документації, виключивши з неї дискримінаційні положення.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: помилково подано
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 03.12.2019 19:24
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 05.12.2019 20:51
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУМИГАЗ ЗБУТ", Ярошенко Наталія Олександрівна 380542659931,380675431193 Nataliia.Yaroshenko@smgaszbut.104.ua http://smgaszbut.104.ua
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: 8da5d821abb54ef5a4fb7c46d28248ed
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-20-002217-b.a1
Назва: вимога
Вимога:
вимога
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Тендерним комітетом було розглянуто Вашу вимогу, в результаті чого були внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено