-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Засувки, крани кульові, вентилі
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
мін. крок: 1% або 10 830.00 UAH
скарга
- 1Декларація про відповідність+додаток.pdf 21.12.2019 09:29
- 4Підтвердження виробника.pdf 21.12.2019 09:29
- Витяг ЄДРПОУ 02.12.19.pdf 21.12.2019 09:29
- Паспорт кран шаровий САНКОМ.pdf 21.12.2019 09:29
- Платіжне доручення.pdf 21.12.2019 09:29
- скарга ПФ УЗ.PDF 21.12.2019 09:29
- Техпаспорт засувка САНКОМ 30С41НЖ.pdf 21.12.2019 09:29
- рішення від 24.12.2019 №19214+лист замовнику.pdf 24.12.2019 18:46
- Інформація про перенсення розгляду скарги від 21.12.2019 № UA-2019-11-20-001192-b.a3.pdf 14.01.2020 22:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.01.2020№843.pdf 17.01.2020 18:05
- рішення від 16.01.2020№843.pdf 21.01.2020 22:51
- Заперечення на Скаргу Промспецтех_1192_.docx 13.01.2020 15:58
- Заперечення на Скаргу Промспецтех_1192_.docx 13.01.2020 17:50
вимога
- вимога.PDF 13.12.2019 13:25
- 883-19 -2.doc 18.12.2019 08:10
вимога
- вимога.PDF 09.12.2019 13:35
- ДСТУ б в 2.5-10-97 (ГОСТ 25809-96).pdf 09.12.2019 13:35
- дсту б в.2.5-14-99 (ГОСТ 19681-94).pdf 09.12.2019 13:35