• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сарделька та ковбаса лікарська

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 108 днів назад

598 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 980.00 UAH
Період оскарження: 20.11.2019 12:34 - 01.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Звернення

Номер: 43db3249f22447e1b57dd037d9a48bde
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-20-000804-a.a1
Назва: Звернення
Вимога:
Звернення Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 11.12.2019 року № 27/20 тендерним комітетом Комунальної установи Сокальської районної ради Львівської області «ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ СОКАЛЬСЬКОГО РАЙОНУ» пропозицію ФОП Микита Іван Степанович було визнано переможцем торгів UA-2019-11-20-000804-a та прийнято рішення про намір укласти договір. Це рішення прийняте на підставі того, що, на думку членів тендерного комітету, тендерна документація та пропозиція ФОП Микита Іван Степанович відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації. Проте, Товариство з обмеженою відповідальністю «ГОЛДПРО» звертає увагу тендерного комітету на наступні невідповідності тендерної пропозиції ФОП Микита Іван Степанович умовам тендерної документації: 1. Всупереч вимозі п. 2 розділу Інші документи тендерної документації додатку 2 до ТД у складі документів тендерної пропозиції ФОП Микита Іван Степанович відсутній документ для підтвердження того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. 2. Всупереч вимозі п. 7 розділу Інші документи тендерної документації додатку 2 до ТД у складі документів тендерної пропозиції ФОП Микита Іван Степанович відсутній лист згода з проектом договору з підписом та печаткою учасника закупівлі. 3. Всупереч вимозі п. 5 розділу Інші документи тендерної документації додатку 2 до ТД у складі тендерної пропозиції ФОП Микита Іван Степанович відсутня копія документу, що підтверджує відповідність складських, виробничих приміщень діючим санітарним правилам та нормам (акт санітарно епідеміологічного обстеження об’єкта, висновок, довідка, експлуатаційний дозвіл). Звертаємо увагу Замовника на те, що предмет закупівлі є продуктом тваринного походження та вимагає дотримання певного температурного режиму зберігання. Згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», учасник, який займається діяльністю з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження зобов’язаний мати експлуатаційний дозвіл. Експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. Без дотримання норм законодавства та санітарних (гігієнічних) вимог, учасник закупівлі не може отримати експлуатаційний дозвіл, і тим самим він не має права здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного. походження. 4. У складі тендерної пропозиції ФОП Микита Іван Степанович подано Акт від 03-04. 12. 2019 року складений за результатами проведення позапланового заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин. Зокрема, опис виявлених порушень вимог законодавства містить відомості про те, що потужність не утримується належним чином у чистоті, а також 19 інших порушень законодавства України, в тому числі Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Зокрема, опис виявлених порушень вимог законодавства містить відомості про те, що потужність не утримується належним чином у чистоті, а також 19 інших порушень законодавства України, в тому числі Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Згідно п. 5 розділу 3 тендерної документації документальне підтвердження інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та вимогам на виконання ст.17 Закону згідно Додатку № 2 до ТД. П. 3 розділу 4 тендерної документації передбачає, що тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленими статтею 16 Закону. Просимо Замовника переглянути рішення про визнання переможцем закупівлі ФОП Микиту Івана Степановича та відхилити його пропозицію як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Ваше звернення інформуємо наступне: 1. Згідно вимог тендерної документації,а саме додатку 2 ФОП Микита І.С. надав гарантійний лист щодо підтвердження вжиття заходів із захисту довкілля під час постачання товару. 2. Згідно вимог тендерної документації,а саме додатку 2 ФОП Микита І.С. надав лист гарантію з проектом договору тендерної документації закупівлі. 3. Серед наших вимог щодо інших документів тендерної документації додатку 2 передбачалося надання копії документу, який підтверджує відповідність складських, виробничих приміщень діючим санітарним правилам та нормам, це має бути один із перелічених документів: акт, або висновок, або довідка або експлуатаційний дозвіл. Учасник подав Акт. 4. В Акті від 03-04.12.2019 року складеним за результатами проведення планового(позапланового) заходу державного контролю(інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров*я та благополуччя тварин, поданим ФОП Микитою І.С. зазначені певні недоліки які не стали причиною для складання припису, припинення обігу харчових продуктів згідно ст..67 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» та припинення експлуатаційного договору або державної реєстрації.
Статус вимоги: Задоволено