• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі (столи)

Завершена

137 355.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 687.00 UAH
Період оскарження: 20.11.2019 10:32 - 01.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження відхилення

Номер: 59205a58bf4a4cd6b023cf68be828b05
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-20-000491-b.b1
Назва: Оскарження відхилення
Вимога:
За результатами розгляду тендерної пропозиції Ви відхиляєте нашу пропозицію з наступних підстав: 1. Не надано довідку з ДПІ про наявні на обліку відкриті рахунки, нами надано пояснювальний лист про ненадання довідки, який Ви не приймаєте до уваги. Згідно якого Закону України повинен надаватись цей документ ? Ця довідка не регламентується законодавством України. Згідно Регламенту Державної Податкової Інспекціїї такі довідки виконуються на протязі одного місяця. Нами надано запит на отримання довідки у Дарницьку ДПІ м.Києва № 46821/10 від 03.12.2019р.Також надано довідку з банку про відкриття рахунків. 2. Відповідно до ст.16 надано довідку і документи , що підтверджують факт наявності в учасника матеріально-технічної бази, а саме договір оренди транспортного засобу, акт прийому -передачі транспортного засобу та копію технічного паспорту. Ви пишите не надані підтверджуючі документи факту наявності в учасника матеріально-технічної бази,а саме копія технічного паспорту та договір оренди цього транспорту. Просимо уважно передивлятися документи і не писати, що документи відсутні, якщо вони є в наявності. 3. Яким законодавчим актом підтверджується присутність директора на підписанні договору, ця вимога являється дискримінаційною, так як учасники з інших регіонів не завжди мають змогу виїжджати на місце підписання договору, тим більше, що існує можливість відправки документів транспортними компаніями. Це не являється суттєвим порушенням.Гарантійний лист на погодження з істотними умовами договору надано.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель закріпленими у ст.3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. У свою чергу, відповідно до ст.23 Закону: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону». Стосовно зазначення в пояснювальному листі Учасника інформації про те, що учасником наданий запит на отримання довідки у Дарницьку ДПІ м. Києва за вих. №46821/10 від 03.12.2019 повідомляємо, що самостійно замовник не може перевірити дану інформацію і встановити наявність запиту Учасника на отримання довідки до Дарницького ДПІ м. Києва за вих.№46821/10 від 03.12.2019 та підтвердження його поштового відправлення, або відправлення електронною поштою, або надання особисто (із зазначенням вхідного номеру документу Дарницького ДПІ м. Києва). В свою чергу Учасником не підтверджено поштове відправлення, або відправлення електронною поштою, або надання особисто (із зазначенням реєстраційного індексу та дати реєстрації документу), що підтверджує відправлення Учасником та отримання Дарницьким ДПІ м. Києва запиту за вих. №46821/10 від 03.12.2019. Враховуючи вищевикладене, керуючись п.4 ч.1 ст. 30 Закону, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТМ «БРІК» правомірно відхилена Замовником з вищенаведених підстав. 2. Стосовно наявності транспортного засобу повідомляємо наступне. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТМ «БРІК» надана копія договору оренди транспортного засобу з реєстраційним номером АА5952ЕО із зазначенням інформації, що це транспортний засіб вантажний бортовий тентований марки ГАЗ 330232-750 2019 року випуску і належить ФОП Огороднік Павлу Вікторовичу. Копію технічного паспорту на транспортний засіб з реєстраційним номером АА5952ЕО вантажний бортовий тентований марки ГАЗ 330232-750 2019 року випуску власник ФОП Огороднік Павло Вікторович не наданий учасником у складі тендерної пропозиції. Звертаємо увагу на той факт, що відповідно до даних публічних реєстрів, транспортний засіб з реєстраційним номером АА5952ЕО це автомобіль модель: CHEVROLET AVEO, рік випуску 2005, тип авто: Легковий, тип кузова: Седан-b, VIN-код:Y6DSF69YE5B328763. Таким чином учасником у складі тендерної пропозиції надана недостовірна інформація про наявність матеріально-технічної бази на підставі або права володіння, або користування, або керування, або розпорядження. Надана у складі тендерної пропозиції Учасника копія технічного паспорту CXE 170193 не має ніякого відношення до транспортного засобу з реєстраційним номером АА5952ЕО, і підтверджує наявність у ФОП Огороднік Павло Вікторович транспортного засобу з реєстраційним номером АА9552ЕО вантажний бортовий тентований марки ГАЗ 330232-750 2019 року випуску і належить ФОП Огороднік Павлу Вікторовичу. Учасником у складі тендерної пропозиції не надані документи, що підтверджують факт наявності в учасника матеріально-технічної бази на підставі або права володіння, або користування, або керування, або розпорядження, транспортного засобу з реєстраційним номером АА9552ЕО власником якого є ФОП Огороднік Павло Вікторович. Таким чином наявність матеріально-технічної бази на підставі або права володіння, або користування, або керування, або розпорядження Учасником не підтверджена. 3. Стосовно присутності директора на підписанні договору повідомляємо наступне. Відповідно до вимог п.7 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (зі змінами) замовника містить розроблений замовником проект договору про закупівлю, з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, встановлених ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі». Умови проекту договору в інших випадках, не передбачених ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» змінюватися не будуть, в наслідок чого немає необхідності додаткового узгодження умов договору за допомогою засобів електронного зв'язку (електронної пошти). Відповідно до норм Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та інших нормативно-правових актів України, договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Тому, відповідно до п.3 розділу VI тендерної документації (зі змінами), замовником встановлено, що: «…Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний Лист щодо особистої присутності (прибуття) за адресою замовника для укладення договору про закупівлю та погодження з істотними умовами договору і можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах. У разі незгоди учасника особисто прибути для укладання договору та відсутності відповідного гарантійного листа, а також не погодження з істотними умовами договору або відсутності гарантійного листа щодо погодження з ними, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації». Відповідно до ч.2 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця, що надає достатньо часу для прибуття за адресою замовника для укладення договору про закупівлю, як фізичним особам-підприємцям, так і іншим особам, які діють від імені юридичної особи. Зрозуміло, що така позиція може бути сприйнята, як акт недовіри до партнера, але якщо йдеться про безпеку закупівлі товару за державні кошти, враховуючи очікувану вартість закупівлі 137 355,00 грн., такий крок може реально зменшити ризик підписання договору особою, не уповноваженою на вчинення правочинів. Оскільки, це щонайменш дозволить під час укладання договору встановити цивільну правоздатність та дієздатність особи, яка має повноваження на укладення договору про закупівлю, а також підпис на договорі та підпис, що міститься в паспорті, і, таким чином, зробити висновок про ідентичність чи не ідентичність підписів на обох документах. Також, звертаємо увагу на те, що приймати участь у тендері з використанням електронної системи закупівель Prozorro мають право вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах, без урахування місця знаходження учасника. Отже, враховуючи вищенаведене, вимога замовника, викладена в тендерній документації, щодо особистої присутності (прибуття) за адресою замовника для укладення договору про закупівлю та погодження з істотними умовами договору і можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах, не є дискримінаційною, і не суперечить нормам Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», та іншим нормативно-правовим актам України.
Статус вимоги: Відхилено