-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 2 102 дні назад
149 414.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1.3% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 1.3% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
20.11.2019 08:31 - 11.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
скасувати статус переможця ФОП ПАСТЕРНАК ІРИНА ВАЛЕРІЇВНА у сфері публічних закупівель ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Номер:
5bebe017eff54da3be5e50a261369ed6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-20-000046-b.b1
Назва:
скасувати статус переможця ФОП ПАСТЕРНАК ІРИНА ВАЛЕРІЇВНА у сфері публічних закупівель ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Вимога:
РІШЕННЯМ засідання уповноваженої особи, Сухомлін С.В., №1 від 16.12.2019 року було рішення про переможця за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) ФОП ПАСТЕРНАК ІРИНА ВАЛЕРІЇВНА.
На це заперечуємо наступне:
Уповноваженою особою, Сухомлін С.В., не взялось до уваги, що тендерна пропозиція ФОП ПАСТЕРНАК ІРИНА ВАЛЕРІЇВНА не відповідає умовам тендерної документації.
ФОП ПАСТЕРНАК ІРИНА ВАЛЕРІЇВНА порушив вимоги тендерної документації, а саме:
У вимогах тендерної документації в Технічній частині на закупівлю чітко прописано:
1. Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, охорони праці, екології та пожежної безпеки.
4. Упаковка повинна бути цілісна та непошкоджена, з необхідними реквізитами виробника.
3) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);
При подачі пропозиції ФОП ПАСТЕРНАК ІРИНА ВАЛЕРІЇВНА не дотрималось тендерних вимог, а саме:
ФОП ПАСТЕРНАК ІРИНА ВАЛЕРІЇВНА НЕ є виробником персональних комп’ютерів, відповідно не зрозуміло, які саме персональні комп’ютери запропоновані учасником.
В тендерній документації ФОП ПАСТЕРНАК ІРИНА ВАЛЕРІЇВНА НЕ надала жодного документу про виріб, вводячи в оману, уповноважену особу, Комп'ютер (у складі системний блок, монітор, клавіатура+миша) – кінцевий виріб, який обов’язково проходить сертифікацію, на який надаються наступні документи, відсутні:
Сертифікат ISO 9001_2015
Сертифікат відповідності
Декларацію відповідності вимогам технічного регламенту на Персональні комп’ютери.
Крім цього НЕ надала жодного експертного висновку стосовно операційної системи та її походження.
В Тендеріній пропозиції відсутні документальне підтвердження щодо наявності ліцензійного програмного забезпечення Microsoft Windows 10 Professional Ukrainian.
Звертаємо увагу, уповноважену особу, Сухомлін С.В, про те що ФОП ПАСТЕРНАК ІРИНА ВАЛЕРІЇВНА згідно довідки Довідка мат база.pdf не має можливості обслуговувати комп’ютерну техніку, так як займається оргтехнікою.
В Тендеріній пропозиції, ФОП ПАСТЕРНАК ІРИНА ВАЛЕРІЇВНА НЕ вказала жодної торгової марки: комплектуючих персонального комп’ютера, маніпулятора, монітору, клавіатури, вебкамери
Наведений факт свідчить про те, що ФОП ПАСТЕРНАК ІРИНА ВАЛЕРІЇВНА не правомірно подав пропозицію, чим спотворив результати тендеру.
Виходячи з вищевказаного, Уповноваженою особою, Сухомлін С.В. неналежним чином здійснив перевірку на відповідність вимогам тендерної документації Учасника ФОП ПАСТЕРНАК ІРИНА ВАЛЕРІЇВНА.
Даними діями уповноважена особа, Сухомлін С.В. не забезпечив об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції Учасника. Незастосування уповноваженою особою, Сухомлін С.В., однакових критеріїв та методики при проведенні розгляду та оцінки пропозицій учасників, є дискримінацією учасників, що є порушенням статей 3 та 5 Закону та є неправомірними діями з боку тендерного комітету.
Дії уповноваженої особи, Сухомлін С.В. порушують ст.3 Закону принципи здійснення закупівель, а саме максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_Замовнику_НЕПОЛОКОВЕЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА.pdf 17.12.2019 00:34
Дата подачі:
17.12.2019 00:34
Вирішення:
Вимога буде розглянута
Статус вимоги:
Відхилено