• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Засіб дезинфікуючий "Неохлор"

Завершена

43 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 216.00 UAH
Період оскарження: 19.11.2019 17:36 - 30.11.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо незаконного відхилення пропозиції ТОВ «ІМЕД»

Номер: b2b1e10a4d7440899acc6386dfd18c6f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-19-003149-b.b1
Назва: ВИМОГА щодо незаконного відхилення пропозиції ТОВ «ІМЕД»
Вимога:
Шановний Замовнику! 19 листопада 2019 року Замовником - ФІЛІЄЮ СТРИЙСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ була оголошена закупівля «продукція для чищення (засіб дезинфікуючий «Неохлор»)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-19-003149-b) та завантажено Тендерну документація для проведення закупівлі через систему електронних торгів, згідно з умовами якої встановлено, що після завершення електронного аукціону учасник повинен завантажити у сканованому вигляді остаточний варіант Тендерної пропозиції (файл формату PDF відповідно до Додатка 1) – з інформацією про ціну пропозиції, за одиницю по кожній позиції предмета закупівлі упродовж 1 (одного) робочого дня (з часу завершення аукціону). Відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, а відповідно «остаточний варіант Тендерної пропозиції» не може вважатись її невід’ємною частиною, оскільки документи з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, інших документів, що вимагаються замовником у документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах. Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом. Згідно з частиною першою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. При цьому Замовником порушено вищезгаданий Закон під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕД», а саме Протоколом розгляду тендерних пропозицій №2 від 09.12.2019р.) щодо відхилення ТОВ «ІМЕД» зазначено: «пропозиція ТОВ «Імед» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: не надано упродовж 1 (одного) робочого дня (з часу завершення аукціону) у сканованому вигляді остаточний варіант Тендерної пропозиції (файл формату PDF відповідно до Додатка 1) – з інформацією про ціну пропозиції, за одиницю по кожній позиції предмета закупівлі згідно вимог п.3.2 тендерної документації». Замовник не мав права відхиляти пропозицію ТОВ «ІМЕД» за ненадання остаточного варіанту Тендерної пропозиції, оскільки тендерна пропозиція подається у встановлені терміни (04 грудня 2019 18:00), а подача іншої інформації (документів) після аукціону не вважається склом тендерної документації, тому Замовник відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «ІМЕД» відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» через невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації діяв незаконно (остаточний варіант Тендерної пропозиції не відноситься до тендерної пропозиції). Водночас згідно зі статтею 25 Закону учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Пунктом 3.8. Тендерної документації Замовника встановлено: «Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій», тобто Замовник чітко визначив, що учасник може вносити зміни, доповнення до тендерної пропозиції до закінчення строку подання тендерних пропозицій, а не після аукціону, тож Замовник сам собі протирічить встановленими вимогами в тендерній документації. Також в пункті 4.1. тендерної документації Замовника зазначено: «Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали». Усі документи, завантажені після кінцевого терміну подання тендерної пропозиції, не можна: - вважати частиною тендерної пропозиції; - приймати до розгляду. Замовник може розглядати лише ті документи учасника, які той подає на вимогу статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Усі інші документи, які учасник довантажив після кінцевого терміну подання пропозиції, не є його частиною. Замовник не повинен їх розглядати. Тож, якщо учасник не надав оновленої цінової пропозиції чи оновлена цінова пропозиція не відповідає вимогам документації, у Замовника немає законних підстав відхилити пропозицію такого учасника. Статтею 21 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. При цьому, виходячи зі змісту статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Водночас учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до вимог Закону та тендерної документації. При цьому відповідно до частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Таким чином, договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця за результатами аукціону. Крім того, виходячи зі змісту пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження. Враховуючи вищенаведене, суб’єкт оскарження вважає, що вищезазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до нього, як учасника процедури публічної закупівлі та порушують права та інтереси його, як учасника, гарантованих законодавством у сфері публічних закупівель, що оцінка нашої пропозиції була упередженою. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного та незаконного визначення переможцем ТОВ «ІНТЕРДЕЗ». Ураховуючи зазначене, оскільки відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, суб’єкти можуть звертатись до органу оскарження та/або до органів, які уповноважені здійснювати контроль у сфері публічних закупівель. На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО Протокол розгляду тендерних пропозицій №3 від 09.12.2019р. щодо визначення ТОВ «ІНТЕРДЕЗ» відмінити (скасувати), оскільки рішення тендерного комітету (Протокол розгляду тендерних пропозицій №2 від 09.12.2019р.) щодо відхилення ТОВ «ІМЕД» є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням), а також вимагаємо визнати ТОВ «ІМЕД» переможцем, бо тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування наших вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Департаменту охорони здоров’я, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки з розгляду пропозиції.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогу відхилити, а рішення тендерного комітету залишити без змін.
Статус вимоги: Відхилено