-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Персональний комп’ютер у комплекті
Завершена
850 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 500.00 UAH
Період оскарження:
19.11.2019 15:21 - 01.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження обрання переможця з порушенням вимог ТД
Номер:
f6e4b839e5364e7ea9db57357881bb69
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-19-001129-a.a3
Назва:
Оскарження обрання переможця з порушенням вимог ТД
Вимога:
Шановний тендерний комітет!
Відповідно до п.3 Технічних вимог Додатку 5 Тендерної документації Учасник повинен надати інформацію про наявність гарантійного сервісного центру тільки у м. Черкаси. Зрозуміло, що така вимога продиктована зменьшенням часу на усунення виниклих дефетків Товару.
Предметом закупівлі є "30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп'ютер у сборі). Отже сервісний центр у м. Черкаси має обслуговувати персональні комп'ютери в комплекті, а не лише окремі складові.
Учасник ТОВ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН", якого обрано переможцем, у складі своєї пропозиції надає Лист-прохання, в якому засвідчує факт відсутності власного сервісного центру у м. Черкаси, має обслуговуючі потужності на договірних засадах. Причому підтвердження наданої інформації у вигляді копій договорів не надані.
В цьому ж листі ТОВ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" просить про "...не допуск дискримінаційних вимог за територіальною ознакою...". Відповідно до чинного законодавства, вимоги/скарги стосовно усунень порушень в тендерній документації Замовника потенційні учасники вносять до проведення процедури закупівлі. Якщо таких вимог Учасники не висунули, вони погоджуються з умовами закупівлі та тендерної документації.
В Авторизаційному листі від Виробника запропонованих комп'ютерів ТОВ "Мікротрон" зазначено, що всі гарантійні зобовязання (Виробник) виконує у своєму авторизаційному сервісному центрі у м. Запоріжжя, вул. Єлизавети Щедрович 73В.
Отже виконувати гарантійні ремонти персональних комп'ютерів, що пропнує ТОВ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" не має права жоден сервісний центр у м. Черкаси. Тобто гарантійний сервісний центр у м. Черкаси - відсутній. Це є порушенням вимог Замовника, з якими Учасник-переможець погодився, приймаючі участь у закупівлі.
Вимагаю від вас, шановний тендерний комітет, дотримуватись власних вимог до даної закупівлі, переглянути своє рішення про обрання переможця та дискваліфікувати ТОВ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" за невідповідність пропозиції умовам тендерної документації. Прошу об'єктивно оцінювати пропозиції всіх учасників. Дякую за увагу!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.12.2019 16:08
Вирішення:
Доброго дня. У відповідь на Вашу вимогу тендерний комітет КНП «ЧОДЛ Черкаської обласної ради» повідомляє наступне:
У 2020 році на виконання Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» Програма медичних гарантій запрацює в повному обсязі. Національна служба здоров'я України (далі – НСЗУ) буде закуповувати медичні послуги у закладах ОЗ усіх рівнів надання медичної допомоги, організаційно-правової форми (крім бюджетної установи) та форми власності (далі – надавачів) і оплачувати їх за договором. Процедура закупівель медичних послуг передбачатиме дотримання надавачами умов надання послуг та специфікацій на конкретні послуги/групи послуг (далі – вимоги).
Обов’язковими умовами для укладення договорів з НСЗУ є:
- автономізація закладу-надавача (договір укладається з надавачем будь-якої організаційно-правової форми окрім бюджетної установи);
- наявність діючої ліцензії на провадження діяльності з медичної практики та ліцензії на провадження діяльності з обігу наркотичних речовин та прекурсорів (за потреби);
- комп’ютеризація та інформатизація закладу – наявність відповідної медичної інформаційної системи (МІС), яку підключено до центральної бази даних Електронної системи охорони здоров’я (ЕСОЗ).
На сьогодні комунальне КНП «ЧОДЛ Черкаської обласної ради» пройшла перші два етапа обов’язкових умов для укладення договорів з НЗСУ і залишився останній – комп’ютеризація та інформатизація.
Враховуючи вище викладене, адміністрація комунального КНП «ЧОДЛ Черкаської обласної ради» звернулась до Управління охорони здоров’я Черкаської обласної ради з проханням нагального вирішення питання комп’ютеризації і інформатизації медичного закладу, яке в свою чергу, хоч і не в повному обсязі задоволення потреби (лише на 40%), але винайшло кошти для його вирішення. В результаті, тендерним комітетом, було оголошено відкриті торги на закупівлю за кодом CPV за ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп’ютер у комплекті) в обсязі 48 шт. Очікувана вартість закупівлі становила 850 000,00 грн., за результатами проведення аукціону та автоматичної оцінки тендерних пропозицій електронною системою закупівель пропозиція ТОВ «ТІРЕКС ЮКРЕЙН» (565 056,00 грн. з ПДВ) визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до п.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівля комп’ютерного обладнання здійснювалась, зокрема за принципом максимальної економії та ефективності, у зв’язку з чим було прийнято рішення визнати ТОВ «ТІРЕКС ЮКРЕЙН» переможцем з тендерною пропозицією, з формальними (несуттєвими) помилками, що відповідає вимогам тендерної документації.
На вивільнені кошти, в сумі 284 944,00 грн. КНП «ЧОДЛ Черкаської обласної ради» планує закупити близько 16 додаткових персональних комп’ютерів та інше комп’ютерне обладнання., що задовольнить потребу закладу ще на 13%.
В п.3 Технічних вимог Додатку 5 прописано: «3. Гарантійний сервісний центр - тільки м. Черкаси.», тобто нам важлива наявність сервісного центру у м. Черкаси, а не обслуговування і ремонт у м. Черкаси.
Наголошуємо на тому, що в ТД не прописано чи цей сервісний центр має бути власним Учасника, чи сервісне обслуговування буде здійснюватися на якихось договірних засадах Учасника.
Зазначаємо, що в ТД не прописаний спосіб підтвердження договірних відносин, у разі їх виникнення.
ТОВ «ТІРЕКС ЮКРЕЙН», у своїй тендерній пропозиції, дійсно повідомив нас як Замовника про відсутність власного сервісного центру в м. Черкаси, але, в той же час, зазначив, що має в м. Черкаси обслуговуючі потужності на договірних засадах, вказавши контакті дані цих сервісних центрів, хоч остання інформація і не була вимогою Замовника.
Зважаючи на вищевикладене, тендерний комітет повідомляє Вас, що в разі подання скарги до органу оскарження, строк її розгляду становитиме, згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» 15 робочих днів з дати початку розгляду, а це в свою чергу призведе до не освоєння бюджетних коштів по причині завершення бюджетного періоду, і як наслідок, ми змушені будемо згідно п2. ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» визнати торги такими, що не відбулися по причині: «скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг».
Хочемо зазначити, що на жаль, без впровадження новітніх інформаційних технологій, заклад не зможе долучитися до інформаційно-аналітичної медичної системи інтегрованого збору та обробки інформаційних, обміну статистичними даними для отримання достовірної інформації на всіх рівнях охорони здоров’я, тощо, а це поставить під загрозу існування КНП «ЧОДЛ Черкаської обласної ради» в 2020 році, що призведе до зупинення функціонування стаціонару на 320 ліжок, в т.ч. відділення патології новонароджених, відділення другого етапу виходжування недоношених, відділення анестезіології та інтенсивної терапії для новонароджених та дітей старшого віку, дитячої консультативної поліклініки, лікувально-діагностичного відділення з кабінетами ендоскопії та ультразвукової діагностики, рентгенодіагностичного відділення, лабораторії. Все це залишить без високоспеціалізованої медичної допомоги дітей Черкаської області, а також зведе нанівець всі зусилля прикладені для розвитку та процвітання лікарні за останні роки.
Розраховуємо на взаєморозуміння.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога усунення дискримінаційних умов
Номер:
e3e3c9dd162c49129244977bcc4b7c74
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-19-001129-a.c2
Назва:
Вимога усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Шановний тендерний комітет! В технічних вимогах тендерної документації вказний термін гарантії 5 років. Цю вимогу виконати впродовж 5 років буде технічно неможливо. Адже за цей термін зміняться технології і знайти аналогічну заміну дефектної деталі в 2024 році не виявиться можливим. На основні компоненти комп'ютера надається гарантія Виробників 24-36 місяців, за винятком деяких моделей оперативної пам'яті. На сьогодняшній день підібрати повні аналоги обладнання років випуску 2014-15 вкрай складно. 60 місяців гарантії за додаткову оплату можна придбати для серверів, але це інший клас обладнання. Вимога гарантії 60 місяців (5 років) на звичайні комп'ютери наштовхує на думку про створення штучного обмеження для учасників, можливу наявність обраного постачальника, на виконання гарантійних зобов'язань яким будуть "закриватися очі". Така практика на жаль існує в закупівельному середовищі. Отже просимо тендерний комітет скоротити термін гарантії на товар до 36 місяців, дозволити більш широкому колу учасників прийняти участь в закупівлі та отримати Вам, як Замовнику, нижчу ціну за товар, зекономити кошти платників податків! Дякуємо за розуміння!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.11.2019 16:56
Вирішення:
Доброго дня. Будуть внесені зміни до ТД, де буде вказано :"Термін гарантії 36 місяців".
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Умови
Номер:
f6b7e8e1b5284c42874c23528dabdca4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-19-001129-a.c1
Назва:
Умови
Вимога:
Шановний Замовнику!
Тендерна документація містить нечітке твердження: «2. Термін гарантії 5 років.»
Звертаємо увагу Замовника на той факт, що навіть виробники більшості комплектуючих та складових, що входять до складу системних блоків, не дають на свою продукцію гарантію більше 3-х років (36 міс). Зокрема, зазначений Замовником монітор має гарантію від виробника 24 міс. Подальшу відповідальність за продукцію несе вже сам покупець (користувач).
Замовник же вимагає, щоб Постачальник надавав гарантію вдвічі більшу, ніж сам виробник продукції .
Оскільки частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо Замовника переглянути вимоги щодо гарантійного строку на товар, що є предметом цієї закупівлі, або внести зміни та подати цю вимогу у наступній редакції: «Гарантійний строк експлуатації товару складає 5 років, протягом яких Замовником гарантується використання товару, в тому числі комплектуючих виробів та складових частин, за призначенням за умови дотримання Замовником правил користування і протягом яких Учасник виконує гарантійні зобов'язання.»
Дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.11.2019 12:00
Вирішення:
Доброго дня. Будуть внесені зміни до ТД, де буде вказано :"Термін гарантії 36 місяців".
Статус вимоги:
Задоволено