• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо свійської птиці (філе куряче)

Товар

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 106 днів назад

348 215.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
Період оскарження: 19.11.2019 13:34 - 02.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога Замовнику

Номер: 6161e9338f6f454c91e6f96361967114
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-19-000693-a.b2
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
Відповідно до наказу Мінагрополітики від 10 лютого 2016 р. № 39 "Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам", зареєстрованого в Мін'юсті 12 березня 2016 року за № 382/28512, розпочато процес державної реєстрації потужностей. Так, відповідно до статті 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон) оператор ринку харчових продуктів, який провадить діяльність що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу згідно даного Закону, зобов’язаний подати до територіального органу компетентного органу (Управління Держпродспоживслужби в районі) заяву про державну реєстрацію потужності, яка використовується на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів. Таким чином реєструвати потужність потрібно операторам ринку, які провадять діяльність, пов’язану з первинним виробництвом ( або: транспортуванням, зберіганням, продажем) харчових продуктів, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною. Однак, варто зазначити оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження для початку роботи закладу отримують експлуатаційний дозвіл (ч.1. ст. 23 Закону). Відповідно до ст. 23. ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. 2. Обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють: первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції; транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження; експлуатацію закладів громадського харчування та закладів роздрібної торгівлі, що відповідають вимогам, встановленим Кабінетом Міністрів України. До моменту встановлення таких вимог цей виняток поширюється на всі заклади громадського харчування та заклади роздрібної торгівлі. Відповідно до ДСТУ 4426:2005 М’ЯСО ЯЛОВИЧИНА У ВІДРУБАХ, За термічним станом відруби поділяють на: · охолоджені (піддані охолоджуванню до температури від 0 оС до 4 оС); · заморожені (піддані заморожуванню до температури не вищої ніж мінус 8 оС). З відкритого реєстру «Реєстри потужностей операторів ринку, на які видано експлуатаційні дозволи», що розміщений на сайті державної служби з безпеки харчових продуктів і захисту споживача (http://www.consumer.gov.ua) вбачається, що ФОП МИХАЙЛЮК ЛЮБОМИР РОМАНОВИЧ не занесений до даного реєстру, а отже і не має експлуатаційного дозволу і таким чином не може здійснювати даний вид діяльності в супереч законодавству. ФОП МИХАЙЛЮК ЛЮБОМИР РОМАНОВИЧ як він декларує є виробником готової продукції, яка не підпадає під первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, і таким чином, ФОП МИХАЙЛЮК ЛЮБОМИР РОМАНОВИЧ зобов’язаний мати експлуатаційного дозволу на провадження діяльності пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження та подати його у складі тендерної пропозиції. З огляду на вищенаведене, просимо Замовника відреагувати на дані вимогу та переглянути своє рішення щодо визначення переможцем ФОП МИХАЙЛЮК ЛЮБОМИР РОМАНОВИЧ. У разі ігнорування вищенаведених фактів можемо сміло робити висновок про не компетентність Замовника, або про змову між Замовником і переможцем, що за собою несе адміністративну та кримінальну відповідальність.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У своїй вимозі ви просите переглянути наше рішення виходячи з того, що вважаєте, що ФОП Михайлю Л.Р. зобов’язаний мати експлуатаційний дозвіл та подати його у складі тендерної пропозиції. Проте, тендерна документація не містить обов’язку подати саме експлуатаційний дозвіл. ФОП Михайлюк Л. Р. у складі тендерної пропозиції подав документи, які за обсягом і змістом відповідають вимогам тендерної документації. Тому вважаємо, що ваша вимога про відхилення пропозиції ФОП Михайлюк є необґрунтованою. Крім того, звертаємо вашу увагу на те, що ціна вашої пропозиції є істотно вищою за ціни аналогічної продукції на роздрібному ринку, і на 25,9% вища ціни, яку запропонував ФОП Михайлюк. Виходячи з зазначеного вище, Управління освіти Долинської міської ради вважає, що переможець торгів визначений правильно і підстав для перегляду цього рішення не вбачається.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога Замовнику

Номер: fb936e2d97374a8a9640240938072d78
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-19-000693-a.a1
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
Відповідно до вимог тендерної документації Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ч.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Замовником зазначається що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам встановленим в Додатку 3 до тендерної документації. Відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена наступними документами: документами, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (копією декларації виробника та/або сертифікатів відповідності на товар та/або посвідченням про якість та/або висновком санітарно – епідеміологічної експертизи та/або ветеринарною довідкою та/або іншим документом, що підтверджує якість товару). - копією експлуатаційного дозволу виданого на учасника торгів та/або копією документа, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку та присвоєний особистий реєстраційний номер (в залежності від виду продукції) ФОП Михалюк Л.Р. на відповідність вимогам подав документ «Копія Декларації виробника» , яка не відповідає вимогам згідно законодавства України, а саме згідно ст.21 ЗУ Про безпечність та якість харчових продуктів Декларація виробника повинна містити таку інформацію: 1) назву та адресу виробника; 2) назву харчового продукту, харчової добавки, ароматизатора, допоміжного матеріалу для переробки та іншу інформацію, необхідну для ідентифікації продукту; 3) посилання на санітарні заходи, технічні регламенти або стандарти, відповідність з якими засвідчується, та умови, за яких така відповідність буде підтримуватися (умови транспортування, зберігання та інші умови обігу); 4) дату видачі, ім'я, підпис та посаду особи, яка видала декларацію виробника; 5) для продуктів, вироблених в Україні, контрольний (реєстраційний) номер, наданий виробнику після отримання експлуатаційного дозволу відповідно до положень статті 22 цього Закону. Виробник, що видає декларацію виробника, повинен мати документальні докази дійсності його декларації. Такими документальними доказами визнаються, зокрема, протоколи вимірювань, досліджень, проведених акредитованою лабораторією, документи про впровадження на виробництві систем HACCP або аналогічних систем забезпечення безпечності та якості вироблених товарів, експлуатаційні дозволи і документи про результати державного контролю та державного нагляду санітарної та/або ветеринарної служби відповідно. Поданий документ не містить даних номера Експлуатаційного дозволу, експертного висновку чи протоколу досліджень, а отже не є Декларацією виробника. Учасник ФОП Михайлюк Л.Р. не надав документів, що підтверджують якість товару згідно ЗУ Про безпечність та якість харчових продуктів Згідно даних відкритих реєстрів потужностей http://www.consumer.gov.ua/ContentPages/Reestri/38/ ФОП Михайлюк Л.Р. належить потужність ФОП Михайлюк Любомир Романович r-UA-09-03-389 вул. Верхня, 1А, с. Залуква, Галицький р-н, Івано-Франківська обл., 77161 роздрібна торгівля харчовими продуктами 18.10.2018 Згідно поданої Декларації виробника ФОП Михайлюк Л.Р. є виробником м’ясної прдукції(філе куряче) Всі виробники м’ясної продукції згідно п.1 ст.23 ЗУ Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів повинні отримати Експлуатаційний дозвіл. «Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.» ФОП Михайлюк Л.М. не надав Експлуатаційного дозволу у складі пропозиції. Тому просимо тендерний комітет переглянути тендерну пропозицію Учасника ФОП МИХАЙЛЮК ЛЮБОМИР РОМАНОВИЧ на відповідність вимогам тендерної документації Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний ФОП Поронюк Богдан Юрійовий, ваша вимога містить прохання переглянути тендерну пропозицію учасника ФОП Михайлюк Л.Р . За результатами розгляду Вашої вимоги інформуємо Вас про таке: Переглянувши тендерну пропозицію та додані до неї документи ФОП Михайлюка Л.Р. на відповідність тендерній документації, ми як замовник дійшли висновку, що подана пропозиція відповідає вимогам тендерної документації і підстав для її відхилення немає.
Статус вимоги: Відхилено