-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДБН А.2.2-3:2014; ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 – Капітальний ремонт та реставрація (Капітальний ремонт житлового будинку №2 на вул. Хімічній у м. Львові)
Завершена
4 370 686.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 854.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 854.00 UAH
Період оскарження:
19.11.2019 12:57 - 30.11.2019 00:00
Вимога
Відхилено
щодо вилучення дискримінаційної умови
Номер:
a551f8ac23fc4669b88515ec79fc1252
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-19-000599-a.b1
Назва:
щодо вилучення дискримінаційної умови
Вимога:
Прохання вилучити з п.3.1 додатку 1 тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору на проведення капітальних ремонтів саме житлового будинку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.11.2019 14:56
Вирішення:
Тендерний комітет Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради утворений для організації та проведення процедур закупівель. У своїй діяльності тендерний комітет керується Законом України «Про публічні закупівлі», Положенням про тендерний комітет та чинним законодавством України. Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобіганням проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Одними із принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 Закону, є максимальна економія та ефективність, добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та інше.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Слід зазначити, що предметом закупівлі є капітальний ремонт житлового будинку.
Відповідно до ДБН В.3.2-2-2009. «Житлові будинки. Реконструкція та капітальний ремонт», капітальний ремонт - ремонт житлового будинку з метою відновлення його ресурсу з заміною за необхідності конструктивних та огороджувальних елементів, систем інженерного обладнання, а також поліпшення його експлуатаційних показників. Ці Норми застосовуються для проектування реконструкції і капітального ремонту одноквартирних і багатоквартирних житлових будинків із умовною висотою до 73,5 м включно, гуртожитків, спеціалізованих житлових будинків для осіб похилого віку і маломобільних груп населення, окремих квартир, надбудованих, вбудованих і прибудованих приміщень незалежно від періоду їх будівництва, конструктивних систем, об'ємно-планувальних рішень, застосованих будівельних матеріалів і виробів, а також поширюються на проектування реконструкції будинків і приміщень різного призначення, що переобладнуються у житлові. Норми обов'язкові для застосування усіма юридичними і фізичними особами на території України незалежно від форм власності і відомчої належності.
Житлові будинки після реконструкції або капітального ремонту повинні відповідати призначенню і основним вимогам до них. Основними вимогами, яким повинні відповідати такі будинки протягом усього періоду експлуатації, є забезпечення: міцності, стійкості і надійності будинку з урахуванням впливу різних факторів, характерних для конкретних районів і регіонів; необхідного рівня комфортності проживання, благоустрою і санітарного стану будинку і прибудинкових територій; нормативних показників теплозахисту і енергозбереження;
Відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» будинок – це різновид будівлі, яка призначена, як правило, для проживання та обслуговування людей.
Ситуація, що склалась внаслідок незадовільного технічного стану основних несучих конструкцій фасаду житлового будинку №2 на вул. Хімічній у м. Львові, відповідно до Протоколу №12 засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій від 09.10.2019, визнана такою, що при зволіканні з проведення невідкладних протиаварійних робіт може призвести до порушення нормальних умов проживання мешканців та виникнення надзвичайної ситуації з непередбачуваними наслідками. На час проведення капітального ремонту житлового будинку призупинено експлуатацію будинку в цілому.
Враховуючи норми чинного законодавства, тендерним комітетом для ефективного вибору переможця закупівлі передбачено у складі тендерної документації один із способів підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям: наявність досвіду виконання аналогічного договору, а саме наявності досвіду виконання робіт із капітального ремонту житлових будинків.
З огляду на викладене, вимога щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору, а саме наявності досвіду виконання робіт із капітального ремонту у житловому будинку є аргументованою та забезпечить можливість максимально ефективно здійснити процедуру закупівлі та вибору переможця який має необхідні знання та досвід.
Статус вимоги:
Відхилено