-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Фітнес-трекер
Завершена
24 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 120.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 120.00 UAH
Період оскарження:
19.11.2019 08:43 - 21.11.2019 10:00
Вимога
Вирішена
Тендерна пропозиція ФОП Шеремета Євгенія Миколайовича (надалі - «Учасник»), якого Ви визнали переможцем, не відповідає умовам та вимогам документації для проведення закупівлі через систему допорогових елктронних закупівель (далі – Документація)
Номер:
98bcd8af05dd404caef9ae9d541c360d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-19-000037-c.b2
Назва:
Тендерна пропозиція ФОП Шеремета Євгенія Миколайовича (надалі - «Учасник»), якого Ви визнали переможцем, не відповідає умовам та вимогам документації для проведення закупівлі через систему допорогових елктронних закупівель (далі – Документація)
Вимога:
Шановна відповідальна особа за здійснення допорогових закупівель, Тендерна пропозиція ФОП Шеремета Євгенія Миколайовича (далі - «Учасник»), якого Ви визнали переможцем, не відповідає умовам та вимогам документації для проведення закупівлі через систему допорогових електронних закупівель (далі – Документація), а саме: За вимогою Документації, п. 8 розділом 4 передбачено, що Учасник повинен надати в сканованому вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції оригінали документів та завірені в установленому порядку копії документів, крім того сертифікат якості та/або відповідності або лист - пояснення про те, що даний товар не підлягає сертифікації згідно діючого законодавства.
На дану вимогу Учасником було прикріплено Довідку щодо сертифікації (без числа та вихідного номера), в якій вказано, що згідно наказу №28 від 1 лютого 2005 року “Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 4 травня 2005 року, за №466/10746, що запропонований товар, не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
Але дане трактування законодавства не є дійсним, так як в Законі України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” від 03.07.2019 № 2740-VIII (далі – Закон № 2740), визначає правові та організаційні засади розроблення, прийняття та застосування технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, а також здійснення добровільної оцінки відповідності.
Також, в Законі № 2740 вказано, що ведення в експлуатацію продукції, введення її в обіг, а також виробник повинен, який виготовляє продукцію або доручає її розроблення чи виготовлення та реалізує цю продукцію під своїм найменуванням або торговельною маркою (знаком для товарів і послуг) долучати документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ щодо даної продукції.
Сертифікат відповідності — документ, що виданий для підтвердження того, що продукція, система якості, система управління якістю, система управління довкіллям, персонал відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством. (Згідно з Законом № 2740).
Сертифікат відповідності є юридичним документом, який видається Заявнику уповноваженим органом з сертифікації, який і відповідає за достовірність інформації, що наведена в сертифікаті. Форма сертифікатів відповідності встановлюється в кожній з Систем сертифікації продукції, відповідно до нормативних документів, які регламентують діяльність цієї Системи сертифікації.
Крім того, Закон № 2740 були внесені зміни до Декрету Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.1993 № 46-93, згідно з якими з 1 січня 2018 року скасовується дія Декрету та припиняє свою діяльність державна система сертифікації.
Ураховуючи наявні потреби виробників та продавців у проведенні компетентної оцінки відповідності продукції третьою незалежною стороною, а також потреби суспільства в отриманні достовірної інформації про якість та безпечність товарів і послуг, в Україні створено Систему добровільної сертифікації, яка увібрала у себе найкращий досвід, набутий державною системою сертифікації та базується на її основних принципах і підходах до оцінки відповідності продукції, робіт, послуг.
Таким чином, існуюча система добровільної сертифікації в Україні покликана замінити обов’язкову процедуру, надаючи свободу вибору виробникам і продавцям знайти оптимальний спосіб підтвердження якості продукції, в тому числі, і за допомогою отримання сертифіката відповідності (в тому числі декларація про відповідність) на продукцію.
Також, щодо ведення бази даних про технічні регламенти та баз даних, одержаних від призначених органів з оцінки відповідності і визнаних незалежних організацій, та реєстру призначених органів з оцінки відповідності і визнаних незалежних організацій, підтверджується внесеними змінами наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України “Про внесення змін до деяких наказів Міністерства економічного розвитку і торгівлі України” від 07.08.2018 № 1096, а саме до п. 2.2. розділу 2 Положення про управління оцінки відповідності та технічних регламентів у складі департаменту технічного регулювання.
Крім того, наказом від 26.01.2018 № 93 Міністерству економічного розвитку і торгівлі України надано право на забезпечення та зберігання та надання до 01 січня 2023 року інформації, що міститься в Реєстрі державної системи сертифікації.
Враховуючи вище викладене, Учасник закупівлі по процедурі UA-2019-11-19-000037-c повинен був долучити документ про відповідність – декларацію (в тому числі декларація про відповідність) звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ на запропонований товар відповідно до чинного законодавства України.
Так, як на даний товар Учасником не було долучено, прикріплено вище вказаний документ, який має підтвердження щодо якості, найменування продукції (товару), можна трактувати, що запропонований товар Учасником має контрабандне походження, що карається ст. 201 Кримінального кодексу України та ст. 483 Митного кодексу України.
Підсумовуючи вище вказане, просимо Вас переглянути тендерну пропозицію ФОП Шеремета Євгенія Миколайовича та дискваліфікувати її, як таку, що не відповідає вимогам чинного законодавства України та документації Замовника для проведення закупівлі через систему допорогових електронних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВЫМОГА 1.pdf 28.11.2019 14:49
Дата подачі:
28.11.2019 14:49
Вирішення:
Вимогу відхилено Замовником
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
28.11.2019 16:17
Підтвердження вирішення:
Учасник, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною, надав всі необхідні документи, що вимагалися Документацією, в тому числі лист про те, що запропонований товар не підлягає обов'язковій сертифікації в Україні. Тому немає підстав для його дискваліфікації.
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Тендерна пропозиція ФОП Шеремета Євгенія Миколайовича (надалі - «Учасник»), якого Ви визнали переможцем, не відповідає умовам та вимогам документації для проведення закупівлі через систему допорогових елктронних закупівель (далі – Документація)
Номер:
2a100c9071e1428fbe44d5e1ece89b74
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-19-000037-c.b1
Назва:
Тендерна пропозиція ФОП Шеремета Євгенія Миколайовича (надалі - «Учасник»), якого Ви визнали переможцем, не відповідає умовам та вимогам документації для проведення закупівлі через систему допорогових елктронних закупівель (далі – Документація)
Вимога:
Шановні члени тендерного комітету, Тендерна пропозиція ФОП Шеремета Євгенія Миколайовича (надалі - «Учасник»), якого Ви визнали переможцем, не відповідає умовам та вимогам документації для проведення закупівлі через систему допорогових елктронних закупівель (далі – Документація), а саме: За вимогою Документації, п. 8 розділом 4 передбачено, що Учасник повинен надати в сканованому вигляді у форматі pdf в складі своєї пропозиції оригінали документів та завірені в установленому порядку копії документів, крім того сертифікат якості та/або відповідності або лист - пояснення про те, що даний товар не підлягає сертифікації згідно діючого законодавства.
На дану вимогу Учасником було прикріплено Довідку щодо сертифікації, в якій вказано, що
згідно наказу №28 від 1 лютого 2005 року “Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 4 травня 2005 року, за №466/10746, що запропонований товар, не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
Але дане трактування законодавства не є дійсним, так як в Законі України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності” від 03.07.2019 № 2740-VIII (далі – Закон № 2740), визначає правові та організаційні засади розроблення, прийняття та застосування технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, а також здійснення добровільної оцінки відповідності.
Також, вказано, що ведення в експлуатацію продукції, введення її в обіг, а також виробник повинен, який виготовляє продукцію або доручає її розроблення чи виготовлення та реалізує цю продукцію під своїм найменуванням або торговельною маркою (знаком для товарів і послуг) долучати документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ щодо даної продукції.
Сертифікат відповідності — документ, що виданий для підтвердження того, що продукція, система якості, система управління якістю, система управління довкіллям, персонал відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством. (Згідно з Законом № 2740).
Сертифікат відповідності є юридичним документом, який видається Заявнику уповноваженим органом з сертифікації, який і відповідає за достовірність інформації, що наведена в сертифікаті. Форма сертифікатів відповідності встановлюється в кожній з Систем сертифікації продукції, відповідно до нормативних документів, які регламентують діяльність цієї Системи сертифікації.
Крім того, Закон № 2740 були внесені зміни до Декрету Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.1993 № 46-93, згідно з якими з 1 січня 2018 року скасовується дія Декрету та припиняє свою діяльність державна система сертифікації.
Ураховуючи наявні потреби виробників та продавців у проведенні компетентної оцінки відповідності продукції третьою незалежною стороною, а також потреби суспільства в отриманні достовірної інформації про якість та безпечність товарів і послуг, в Україні створено Систему добровільної сертифікації, яка увібрала у себе найкращий досвід, набутий державною системою сертифікації та базується на її основних принципах і підходах до оцінки відповідності продукції, робіт, послуг.
Таким чином, існуюча система добровільної сертифікації в Україні покликана замінити обов’язкову процедуру, надаючи свободу вибору виробникам і продавцям знайти оптимальний спосіб підтвердження якості продукції, в тому числі, і за допомогою отримання сертифіката відповідності (в тому числі декларація про відповідність) на продукцію.
Також, щодо ведення бази даних про технічні регламенти та баз даних, одержаних від призначених органів з оцінки відповідності і визнаних незалежних організацій, та реєстру призначених органів з оцінки відповідності і визнаних незалежних організацій, підтверджується
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.11.2019 12:24
Опис причини скасування:
буду вносити коригування
Дата скасування:
28.11.2019 14:48