-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015- 30230000-0 Комп'ютерне обладнання (Персональний комп'ютер для кабінету інформатики)
Завершена
2 180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 21 800.00 UAH
Період оскарження:
18.11.2019 19:24 - 30.11.2019 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга про порушення Замовником антимонопольного законодавства при проведенні процедури публічної закупівлі – відкриті торги
Номер:
a1d64cd853c9442d9a295183423500a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-18-002924-b.c6
Назва:
Скарга про порушення Замовником антимонопольного законодавства при проведенні процедури публічної закупівлі – відкриті торги
Скарга:
Відділом освіти Полтавської районної державної адміністрації (далі Замовник) проводиться закупівля UA-2019-11-18-002924-b, предметом якої є придбання «Телевізійного й аудіовізуального обладнання (Комп'ютерне обладнання (Персональний комп'ютер для кабінету інформатики)».
За результатами вивчення ТД потенційним Учасником/Скаржником на порталі в кабінеті закупівлі розміщено ряд вимог стосовно ТД, на яку Замовником відреаговано формальними виправленнями, які на нашу думку, не відповідають змісту вимог. Ця скарга містить додаткові матеріали, які вказують на порушення Замовником Закону України “Про публічні закупівлі” (далі по тексту – Закон).
Підстава подання скарги: дискримінаційні вимоги, що не дають можливість прийняти участь в торгах широкому загалу виробників та дистриб’юторів комп’ютерної техніки.
Так, Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів.
Зокрема, основним нормативно правовим актом, який регламентує технічні параметри компютерних засобів навчання, що закуповуються закладами освіти та установами є наказ від 02.11.2017 № 1440 Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної освіти (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z0055-18), зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018.
Замовник в технічному завданні до закупівлі (Додаток № 8 до Тендерної документації), в протиріччя наказним нормам, вказує ряд параметрів компютерної техніки, які дискримінують та суттєво обмежують інших учасників ринку та не дають можливості прийняти участь в торгах широкому загалу виробників та дистриб’юторів комп’ютерної техніки.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 27.11.2019 16:35
- рішення від 29.11.2019 № 17635 .pdf 29.11.2019 20:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.11.2019 16:35
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
29.11.2019 20:31
Вимога
Відхилено
Вимога усунути дискримінаційні вимоги
Номер:
0ac60408e31647ae8352ee2b238ab1cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-18-002924-b.a5
Назва:
Вимога усунути дискримінаційні вимоги
Вимога:
Замовник встановив наступну дискримінаційну вимогу у додатку 3 до тендерної документації: «11. Наявність власного сервісного центра в м. Полтава, або копія договору/лист від виробника/офіційного представника з сервісним центром, який має право в гарантійний термін обслуговувати запропоноване обладнання в м. Полтава.» Зазначена вимога є дискримінаційною та такою, яка штучно звужує коло учасників та призведе до не економії публічних коштів, оскільки замовник дискримінує учасників за територіальним принципом. В процедурі зможе прийняти участь, лише вузьке коло учасників, які мають власний або на договірних засадах сервісний центр у м. Полтава. АМКУ не одноразово було розглянута та підтверджено, що замовник порушує Закон встановлюючи дискримінацію за територіальним принципом. Враховуючи зазначене вимагаємо, виключити вимогу про наявність сервісного центру саме у м. Полтава. З метою економії публічних коштів, зазначити, що якщо учасник має сервісний центр в іншому місці України кошти на транспортні затрати на доставку обладнання до місця ремонту покладаються на учасника, а сервісний центр не обовязково має бути виключно у м. Полтава.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2019 09:19
Вирішення:
Шановний учасник, враховуючи необхідність забезпечення навчального процесу, нам необхідно своєчасно і якісно отримувати сервісне обслуговування закупленої техніки, не перериваючи навчального процесу, тому ми не можемо витрачати час на її доставку в інші міста України.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога усунути дискримінаційні вимоги
Номер:
86b87478f02d4156bf56b7d36c11df9e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-18-002924-b.a4
Назва:
Вимога усунути дискримінаційні вимоги
Вимога:
Наша компанія зверталася до Замовника з вимогою усунути дискримінаційні вимоги, Замовник надав відповідь, що в тендерну документацію буде внесено зміни. Замовник не усунув дискримінаційні вимоги, натомість виклав зміни формально, тобто дискримінаційну вимогу залишив, але змінив редакцію пункту, що може свідчити в зацікавленості замовника щодо штучного звуження конкуренції та не економії публічних коштів. Повторно: В додатку 3 до тендерної документації Замовник встановив наступну вимогу до учасників: «2. Копію чинного на дату подання пропозиції міжнародного сертифікату на систему якості ISO 9001, ISO 14001 на системні блоки та копію останнього аудіту не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій.». Зазначена вимога є дискримінаційною та порушує наше право прийняти участь в цій закупівлі. Міжнародний сертифікат на систему екологічного управління стосовно виробництва системних блоків ISO 14001:2015 (14001:2015) не є обов’язковим згідно чинного законодавства України, це добровільна сертифікація. Вимога Замовником від учасників такого документу, дискримінує учасників та призводить до штучного звуження конкуренції, оскільки не всі виробники мають цей сертифікат. Отже, прийняти участь в закупівлі зможе лише вузьке коло учасників. Вузьке коло учасників, призведе до завищення ціни закупівлі, що в свою чергу призводить до не економного використання публічних коштів. Зазначений документ, ні яким чином не підтверджує якість товару. Зазначені положення тендерної документації Замовника, порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо, виключити дискримінаційну, та таку, яка штучно звужує конкуренцію, порушує права учасників, у тому числі наше право на участь в цій закупівлі, вимогу замовника про надання копії чинного на дату подання пропозиції міжнародного сертифікату на систему екологічного управління стосовно виробництва системних блоків ISO 14001 та копію останнього аудіту не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій. Документація Замовника містить наступне положення, що документи не передбачені чинним законодавством учасниками не подаються, окрім того положення Закону містить вимогу, що Замовник не має права відхиляти пропозицію учасника через не подання документів, які не передбачені чинним законодавством. Якщо наша компанія прийме участь у закупівлі з листом-роз’ясненням про не подання ISO 14001 на системні блоки через його добровільність згідно чинного законодавства і це буде підставою для відхилення нашої пропозиції, ми змушені будемо оскаржувати рішення через АМКУ, що призведе до призупинення процедури. Ще раз вимагаємо переглянути ВСІ дискримінаційні вимоги встановлені Замовником в ТД до учасників, які призводять до дикримінації та штучного звуження конкуренції та теоритично можуть призвести до призупинення процедури через оскарження учасниками результатів торгів.
ТД Замовника додаток 1 містить наступну вимогу: «2. Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців сформованого у 2017 році) - для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності». Вимагаємо змінити безглузду вимогу Замовника про надання витягу з ЄДРПОУ сформованого у 2017 році. До відома Замовника, ЄДРПОУ містить відкриті данні, процедура проводиться у 2019 році. Чим керується Замовник, якою нормою Закону, або мотивами, встановлюючи таку вимогу?! Вимагаємо змінити редакцію цього пункту та викласти його у наступній редакції:
«2. Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців сформованого у 2019 році) - для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 23.11.2019 09:15
Дата подачі:
23.11.2019 09:16
Вирішення:
Шановний учасник, ми усунули вимогу щодо сертифікатів ISO 9000 та 14000 серії для Учасників, і добавили пункт про щорічний аудит сертифікатів ISO 9000 та 14000 серій для виробників, який є нормою контроля сертифікації і підтверджує дійсність сертифікату.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Помилки
Номер:
ac237c1351044b1ea27ab32c0db7f84c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-18-002924-b.b3
Назва:
Помилки
Вимога:
Доброго дня! Шановний замовнику згідно Технічних Умов ТД, а саме вимог до корпусу персонального компьютера ви вимагаєте щоб в корпусі був датчик ПИЛУ наскільки нам відомо татчиків пилу в корпусах для ПК які існують на ринку просто не існує. Існуе Фільтр пилу ЦЕ СІТКА яка зменшує потрапляння пилу до системного блоку. Будьласка виправте помилку, адже датчик пилу це єлектронний пристрій (який ні скілкі не є запобіжним засобом для потрапляння пилу до системного блоку), а даною вимогою ви вводете в оману постачальників. Що презведе до дискваліфікації 99,99% учасників. Спасибі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.11.2019 10:26
Вирішення:
Шановний учасник, стосовно датчиків пилу, то вони досить широко представлені на ринку України, як окремо, так і вбудовані в корпус. Ці датчики нам важливі, так як в нашій установі і навчальних закладах не має технічних спеціалістів і ці датчики зможуть запобігти передчасного виходу з ладу комп'ютерної техніки завдяки передчасної сигналізації при наявності пилу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Помилки ТД та дискримінаційні вимоги
Номер:
4c425480b59144b1b0438209388b7d51
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-18-002924-b.b2
Назва:
Помилки ТД та дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шанавний замовнику! Просимо внести зміни до ТД, а саме до технічних вимог (ТЗ) згідно вимог до сертифікації системних блоків надалі за текстом: Для підтвердження відповідності Товару технічним вимогам Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції ПУНКТ 1. Копію чинного на дату подання пропозиції міжнародного сертифікату на систему управління якістю на учасника торгів ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015). В даному пункті вказано що даний сертифікат на УЧАСНИКА, а в пункті 6. Якщо учасник не є виробником то надається авторизаційний лист від виробника системних блоків або його уповноваженого представника на території України із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій. Перший пункт протирічіть пункту № 6 (Тому що якщо учасник не є виробником системних блоків то він не зможе надати сертифікат ISO9001:2015 НА УЧАСНИКА (Тобто самого на себе), що свую чергу призвиде до його дискваліфікації...) Тому дана вимога Є дискримінаційною та призвиде до порушення Закону України про публічні закупівлі. Внесіть корективу адже учасник може бути не виробником, а дистрибутором, або постачальником готових рішень. Просимо внести корективи до ТУ (Технічних умов)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.11.2019 02:38
Вирішення:
Доброго дня! В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:
28dac85f06a64cc3837de987bbcb0b4f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-18-002924-b.a1
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний замовнику! В додатку 3 до тендерної документації Замовник встановив наступну вимогу до учасників: «2. Копію чинного на дату подання пропозиції міжнародного сертифікату на систему екологічного управління стосовно виробництва системних блоків ISO 14001:2015 (14001:2015).». Зазначена вимога є дискримінаційною та порушує наше право прийняти участь в цій закупівлі. Міжнародний сертифікат на систему екологічного управління стосовно виробництва системних блоків ISO 14001:2015 (14001:2015) не є обов’язковим згідно чинного законодавства України, це добровільна сертифікація. Вимога Замовником від учасників такого документу, дискримінує учасників та призводить до штучного звуження конкуренції, оскільки не всі виробники мають цей сертифікат. Отже, прийняти участь в закупівлі зможе лише вузьке коло учасників. Вузьке коло учасників, призведе до завищення ціни закупівлі, що в свою чергу призводить до не економного використання публічних коштів. Зазначений документ, ні яким чином не підтверджує якість товару. Зазначені положення тендерної документації Замовника, порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо, виключити дискримінаційну, та таку, яка штучно звужує конкуренцію, порушує права учасників, у тому числі наше право на участь в цій закупівлі, вимогу замовника про надання копії чинного на дату подання пропозиції міжнародного сертифікату на систему екологічного управління стосовно виробництва системних блоків ISO 14001:2015 (14001:2015).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.11.2019 11:09
Вирішення:
Доброго дня! В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено