-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
за кодом ДК 021:2015: 44810000-1 «Фарби» (Грунтовка антикорозійна «RAPID» ТМ « Colorina» сіра або еквівалент; Грунтовка антикорозійна «RAPID» ТМ « Colorina» Червоно-коричнева або еквівалент; Емаль алкідна ТМ "КОРАБЕЛЬНАЯ"зелена або еквівалент; Емаль алкідна ТМ "КОРАБЕЛЬНАЯ" сіра або еквівалент; Емаль алкідна ТМ "КОРАБЕЛЬНАЯ" біла або еквівалент; Емаль алкідна ТМ "КОРАБЕЛЬНАЯ" блакитна або еквівалент; Емаль алкідна ТМ "КОРАБЕЛЬНАЯ" червона або еквівалент; Емаль алкідна ТМ "КОРАБЕЛЬНАЯ" жовта або еквівалент; Емаль алкідна ТМ "КОРАБЕЛЬНАЯ" коричнева або еквівалент; Емаль алкідна ПФ-115 "BELLINI" фісташкова або еквівалент; Емаль алкідна для підлоги ПФ-266 ТМ "КОРАБЕЛЬНАЯ" червоно-коричнева або еквівалент; Фарба водно-дисперсійна MATTLATEXAQUAMARINE ТМ «КОРАБЕЛЬНАЯ» або еквівалент; Фарба фасадна AQUAMARINE ТМ «КОРАБЕЛЬНАЯ» або еквівалент; Фарба НЦ чорна Хімрезерв або еквівалент; Фарба НЦ біла Хімрезерв або еквівалент; Барвник акриловий Düfa червоний або еквівалент; Барвник акриловий Düfa жовтий або еквівалент; Барвник акриловий Düfa чорний або еквівалент; Барвник акриловий Düfa синій або еквівалент; Барвник акриловий Düfa зелений або еквівалент).
Завершена
214 735.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 147.35 UAH
мін. крок: 1% або 2 147.35 UAH
Період оскарження:
18.11.2019 19:22 - 30.11.2019 00:00
Вимога
Вирішена
Скарга на дискримінаційні умови щодо технічних характеристик предмету закупівлі
Номер:
41e11715d15a4cba93955ccfd9c6a060
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-18-000888-a.a3
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови щодо технічних характеристик предмету закупівлі
Вимога:
Відповідно до Додатку № 5 тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати лист-згоду відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (далі - Закон).
Відповідно до змісту даного листа кожний учасник дає згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, а саме: паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси.
Однак, враховуючи що учасником може бути юридична особа, документи для участі у закупівлі якої підписує уповноважений представник, даний лист має містити підпис працівника такого учасника.
Правові відносини, пов’язані із захистом і обробкою персональних даних регулюється Законом України «Про захист персональних даних», який спрямований на захист основоположних прав і свобод людини і громадянина, зокрема права на невтручання в особисте життя, у зв’язку з обробкою персональних даних.
Статтями 6 та 11 Закону передбачено, що обробка персональних даних (збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення, знеособлення, знищення) здійснюється виключно за згодою суб'єкта персональних даних.
Таким чином для зазначення вищевикладеної інформації, підприємство-учасник має отримати згоду від працівника на поширення персональних даних для участі у даній процедурі закупівлі.
Паспортні дані, ідентифікаційний код – не є даними, що є обов’язковими для надання у складі пропозиції.
Отже, надання абстрактної згоди відносно цих даних не обмежених за часом, з широким колом застосування створює вагомі ризики їх неправомірного використання. Надання паспортних даних та ідентифікаційного коду – не є обов’язковим згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Окрім того, діюче законодавство не містить такого поняття «ідентифікаційний номер», натомість, можна лише припускати, що Замовником малося на увазі реєстраційний номер облікової картки платника податків.
Відповідно до статті 2 Закону персональні дані - це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. При цьому визначено, що суб’єктом персональних даних є фізична особа, персональні дані якої обробляються.
Відповідно до пункту 70.1 статті 70 Податкового Кодексу України (далі -ПКУ) Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, формує та веде Державний реєстр фізичних осіб - платників податків (далі - Державний реєстр).
Відносини, що виникають при реєстрації фізичних осіб, які є громадянами України, іноземцями та особами без громадянства регулюються Положенням про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, затвердженим Наказ Міністерства фінансів України 29.09.2017 № 822 (далі - Положенням про реєстрацію). Крім того вказане положення також регулює порядок та процедуру формування реєстраційного номера облікової картки платника податків.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІ Положенням про реєстрацію усі фізичні особи - платники податків та зборів реєструються у контролюючих органах шляхом включення відомостей про них до Державного реєстру у порядку, визначеному цим Положенням. Облік фізичних осіб - платників податків ведеться у Державному реєстрі за реєстраційними номерами облікової картки платника податків.
Підпунктом 70.15.2. пункту 70.15 статті 70 ПКУ визначено, що відомості з Державного реєстру є інформацією з обмеженим доступом.
Пункт 7 розділу VІІ Положенням про реєстрацію передбачає, що за зверненням фізичної особи, її представника контролюючий орган видає документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі (картка платника податків за формою додатку 3 Положення). У такому документі зазначається реєстраційний номер облікової картки платника податків (раніше так званий індивідуальний податковий номер (ІПН).
Порядок формування реєстраційного номера облікової картки платника податків в свою чергу визначений розділом XIII Положенням про реєстрацію.
Звертаємо Вашу увагу, що реєстраційний номер облікової картки платника податків є унікальним для кожного платника податків та не змінюється протягом усього життя.
Враховуючи зазначене інформація стосовно П.І.Б. та ідентифікаційного номера (наразі реєстраційного номеру облікової картки платника податків), є персональними даними осіб, тобто відомостями за якими працівника можна конкретно ідентифікувати.
Свідоцтво платника податків – наявність (обов’язковість ) таких документів в уповноваженої особи підприємства-учасника (іншої юридичної особи) не передбачено жодним нормативно-правовим актом.
Банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні данні: номери телефонів, електронні адреси, та інша необхідна інформація – персональні дані уповноваженої особи, що стосуються приватного життя.
Будь-яка особа не може вимагати надання вказаних даних при здійсненні повноважень від імені юридичної особи. Надання наведених даних в межах процедури закупівлі не передбачено ані Законом України «Про публічні закупівлі», ані будь-яким іншим нормативно-правовим актом.
Враховуючи зазначене, вимога щодо надання даного Листа-згоди є дискримінаційною по відношенню до учасників-підприємств, які не отримали згоди від своїх працівників на обробку (поширення) їх персональних даних, адже встановлює вимоги, що не є обов’язковими згідно законодавства проте унеможливлюють участь у процедури закупівлі через неможливість їх виконання.
Водночас, відповідно до частини першої статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу, що в межах даної процедури закупівлі, а також у разі підписання договору за результатами тендеру, уповноваженою особою учасника не надається весь перелік вищевказаної інформації. Відповідно, є незрозумілим для чого особою надається згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які взагалі не надаються Замовнику учасником.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо усунути вказані порушення шляхом виключення з Додатку № 5 документації закупівлі інформації, а саме даних що містяться у дужках (є поясненням): «паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством» або ж замінити вищевказану інформацію на «персональні дані, отримані в межах даної процедури закупівлі», відповідно до чинного законодавства.
У разі не внесення Замовником відповідних змін, ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол на скаргу по 4481.pdf 26.11.2019 11:40
Дата подачі:
22.11.2019 12:31
Вирішення:
рішення тендерного комітету від 26.11.2019 року
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Стосовно виключення дискримінаційних положень проекту договору
Номер:
e3fba09d1cf1427b92c895e6d54b9288
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-18-000888-a.b2
Назва:
Стосовно виключення дискримінаційних положень проекту договору
Вимога:
Доброго дня!
Відповідно до тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати зокрема погодженням з істотними умовами договору за формою, наведеною у Додатку № 3, а також погодження із основними умовами договору, які наведені у Додатку № 3.
Разом з тим, проект договору, викладений у додатку 3 до тендерної документації містить дискримінаційні вимоги до Учасників.
Так п. 2.8. договору Замовника передбачено, що Замовник для обміну електронних податкових накладних використовує ліцензовану систему «M.E.DOC IS».
А також вказаний пункт Договору містить наступну вимогу: «Постачальник з метою своєчасного обміну електронними податковими накладними зобов’язується зареєструватися в «персональному кабінеті» «M.E.DOC ONLINE», якщо він використовує іншу систему для обміну електронними податковими накладними».
Таким чином у разі якщо Учасник використовує іншу систему реєстрації податкових накладних ніж «M.E.DOC ONLINE» у разі його виграшу у процедурі закупівлі він повинен буде понести додаткові витрати на Учасника стосовно її придбання та налаштування. Так орієнтовна вартість ліцензованої системи «M.E.DOC IS» становить близько 1500 грн.
Зазначаємо, що діючим законодавством не передбачена умова щодо використання конкретного програмного забезпечення для обміну податковими накладними, а вибір програмного забезпечення є добровільним волевиявленням суб’єкта господарської діяльності.
Таким чином вимога щодо обов’язкового використання системи «M.E.DOC IS» для обміну податковими накладними є дискримінаційною по відношенню до Учасників, які використовують інше програмне забезпечення та такою, що обмежує коло процедури закупівлі, адже встановлює вимоги, що не є обов’язковими згідно законодавства проте унеможливлюють їх участь у процедури закупівлі/створюють додаткові перепони.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також їх права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо усунути вказані порушення шляхом виключення з проекту договору вимог стосовно реєстрації Постачальника в «персональному кабінеті» «M.E.DOC ONLINE», якщо він використовує іншу систему для обміну електронними податковими накладними.
У разі не внесення Замовником відповідних змін будемо змушені звертитись до Антимонопольного комітету України.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол на скаргу по 4481.pdf 26.11.2019 11:41
Дата подачі:
21.11.2019 16:58
Вирішення:
рішення тендерного комітету від 26.11.2019 року
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Скарга на дискримінаційні умови щодо технічних характеристик предмету закупівлі
Номер:
b336e20fa9874b8f893eafe7aa24de90
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-18-000888-a.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови щодо технічних характеристик предмету закупівлі
Вимога:
Доброго дня.
Відповідно до додатку 2 до тендерної документації частиною предмету закупівлі зокрема визначено грунтовку антикорозійну «RAPID» ТМ «Colorina», емаль алкідну ТМ "КОРАБЕЛЬНАЯ", фарбу водно-дисперсійну ТМ «КОРАБЕЛЬНАЯ», фарбу НЦ та барвник акриловий Düfa. Крім того Замовником визначено технічні характеристик, яким повинна відповідати продукція, запропонована Учасниками.
Звертаємо Вашу увагу, що продукцію з передбаченою Замовником у тендерній документації сукупністю технічних характеристик, виготовляє лише по одному виробнику ЛКМ на території України по кожному з видів продукції, а саме:
1. Ґрунтовку антикорозійну «RAPID» ТМ «Colorina», емаль алкідну ТМ "КОРАБЕЛЬНАЯ", фарбу водно-дисперсійну ТМ «КОРАБЕЛЬНАЯ» - ТОВ «Поліколор».
2. Фарбу НЦ – ТОВ «Прогрес-2010».
3. Барвник акриловий Düfa – СП з ІІ ТОВ «МГФ».
За таких умов, взяти участь в Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть запропонувати продукцію конкретних виробників, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників.
Відтак, встановлення технічних характеристик, яким повинна відповідати запропонована Учасниками продукція, при тому, що кожен з видів продукції з такими технічними характеристиками виготовляється тільки одним виробником ЛКМ є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників процедури закупівлі, адже встановлює вимоги, що не є обов’язковими згідно законодавства проте унеможливлюють їх участь у процедури закупівлі через неможливість їх виконання.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також їх права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо усунути вказані порушення шляхом внесення змін до тендерної документації стосовно розширення технічних параметрів, яким повинна відповідати продукція.
У разі не внесення Замовником відповідних змін будемо змушені звертитись до Антимонопольного комітету України.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол на скаргу по 4481.pdf 26.11.2019 11:41
Дата подачі:
21.11.2019 16:29
Вирішення:
рішення тендерного комітету від 26.11.2019 року
Статус вимоги:
Відхилено