• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Атракуріум (Atracurium), Тіопентал (Thiopental)

Завершена

114 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 572.00 UAH
Період оскарження: 18.11.2019 15:46 - 22.11.2019 09:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: 3153db7e05e14d3c8c86a6b42ead8d35
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-18-002063-b.c1
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом виокремлення кожної позиції лікарського засобу в окремий лот за «міжнародною непатентованою назвою», що забезпечить вільну конкуренцію серед учасників, в тому числі виробників лікарських засобів, та дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.
Вирішення: одразу після оголошення допорогової закупівлі UA-2019-11-18-002063-b, на адресу замовника надійшла вимога про усунення дискримінації в тендерній документації (текст додається), відносно якої треба сказати наступне. По-перше, в оголошенні про проведення закупівлі взагалі відсутня тендерна документація, в зв'язку з тим, що сума закупівлі не перевищує 200 тис гривень та проводиться на зекономлені гроші. По-друге, участник посилається на Лист Міністерства економічного розвитку та торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України «Щодо закупівлі лікарських засобів» від 19.12.2018 р. №3301-04/55905-03/01.7/33810 (далі - Лист), підготовленого на виконання рекомендацій Антимонопольного комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства про заходи економічної конкуренції» від 30.04.2018 р. №4-рк, а також абзацу 3 пункту 3 Розділу 7 Рішення з окремих питань витягу з Протоколу №37, прийнятого на засіданні Кабінету Міністрів України 26.09.2018 р. Цей лист відповідно до абзацу 2 п.2, створює умови для добросовісної конкуренції серед учасників закупівель при закупівлі лікарських засобів для предметів закупівлі, очікувана вартість яких дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. І тут знову ж потрібно наголосити на тому, що закупівля UA-2019-11-18-002063-b допорогова. Відповідно до абз.7 п.1 розділу 2 Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерством економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів(тобто навіть при проведенні процедури відкритих торгів). Вираз «замовник може» означає, що замовник має право, а не обов’язок визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН. По-третє, предмети закупівлі визначено за МНН, яка прописані в Національному переліку основних лікарських засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2009 р. № 333 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 р. № 1081). Тому посилання в тексті вимоги на ПАТ "Київмедпрепарат", Україна, взагалі є незрозумілим для замовника. По-четверте, стосовно використаного Вами посилання на ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», яке, знову ж таки відноситься для “запорогових” закупівель., необхідно звернути увагу на наступне. У скарзі учасник має обґрунтувати та доказати наявність дискримінаційного підходу, також необхідно обґрунтувати чим саме та які права порушені умовами закупівлі. У разі, якщо на ринку постачальників товарної групи є хоча б 2 постачальника, що можуть виконати такі умови закупівлі і це буде доведено під час розгляду скарги, то вона може бути не задоволена адже ринок є конкурентним. По-п’яте, допорогові закупівлі проводяться відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”, затвердженій наказом № 10 від 19.03.2019 Державного підприємства “ПРОЗОРРО”, вимоги якої виконано. В зв’язку з вищенаведеним вимогу dsl[bktyj.
Статус вимоги: Відхилено