• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

09310000-5 - Електрична енергія

Проводиться на 2020 рік на очікувану вартість Лот1 - Навчальні заклади та установи Кодимського району, які знаходяться на обслуговуванні в КУ «Кодимський районний центр фінансово – господарського обслуговування установ та закладів освіти» Кодимської районної ради Одеської області, крім Слобідського ДНЗ ясла – садок «Дзвіночок»– 1127147,38 грн.; Лот2 - Слобідський ДНЗ ясла – садок «Дзвіночок»)– 39377,48 грн..

Торги відмінено

1 166 524.86 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 832.62 UAH
Період оскарження: 18.11.2019 09:25 - 02.12.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Закупівля по ЛОТах

Номер: 143032e5b5744d38b6be5b3f97943d9e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-18-000084-c.a1
Назва: Закупівля по ЛОТах
Вимога:
Доброго дня. Закупівля згідно тендерної документації повинна проводитись по ЛОТу 1 та ЛОТу 2, однак на Прозорро оголошена вона однією закупівлею без розподілу окремо на ЛОТи. Просимо усунути порушення.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Закупівля електричної енергії, згідно тендерної документації повинна проводитись по ЛОТу 1 та ЛОТу 2, однак при розміщенні оголошення в системі ProZorro вона помилково оприлюднена однією закупівлею без розподілу окремо на ЛОТи. Замовник відміняє торги в разі наявності підстав, що передбачені згідно ч. 1 ст. 31 Закону. Також згідно ч. 3 ст. 31 Закону повідомлення про відміну торгів оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 20.11.2019 10:27
Підтвердження вирішення: Відмінити процедуру відкритих торгів згідно предмету закупівлі Електрична енергія, UA-2019-11-18-000084-c - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 021:2015 –09310000-5, з підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.