• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги охоронців

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 109 днів назад

382 980.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 914.90 UAH
Період оскарження: 15.11.2019 18:02 - 27.11.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Наявність офісу у м Черкаси

Номер: 66e6f8a73a524465a8bb6f9894376fa2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-15-002172-c.b1
Назва: Наявність офісу у м Черкаси
Вимога:
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що такий документ Вам зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у Черкаській області. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Черкасах та передислокувати свої групи для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у Чекркасах. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Черкас, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про надання документів на офіс у Черкасах.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне: Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі "Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно з вимогами Закону України "Про публічні закупівлі" саме Замовник має право установлювати один або декілька таких кваліфікаційних критеріїв, а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для виконання п.6.1.14 проекта договору (Додаток 4 ТД), а саме: «При надходженні сигналу тривожної сигналізації на пульт централізованого спостереження забезпечити негайний виїзд і прибуття мобільної групи швидкого реагування на об’єкт охорони протягом 5 хвилин» необхідна наявність мобільних нарядів охорони (груп швидкого реагування) саме в м. Черкаси. Вимога замовника щодо наявності у учасника офісу в м. Черкаси є цілком обґрунтована, тому що здійснення оперативного реагування мобільної групи швидкого реагування (час прибуття котрої від міста розташування до об’єкта охорони Замовника повинна становити не більше 5 хв.) є дуже сумливим, якщо матеріально-технічної база та автотранспорт буде знаходитися в іншому місті. Враховуючи необхідність у цілодобовій охороні, також виникає питання, де надавач послуг не маючи приміщення, планує розміщувати групу швидкого реагування, яка повинна мати постійне місце дислокації у місті, яке окрім того є місцем зберігання одягу, засобів захисту, зброї, проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування тобто потенційний учасник, який не може підтвердити наявність матеріально-технічної бази, не має можливості надавати послуги відповідно до Технічного завдання. Також дана вимога пояснюється тим, що специфіка виконання функцій органів Казначейства, які є органами державної влади, становить велике державне значення, зважаючи на функції фінансового органу зі спеціальним статусом, який здійснює розрахунково - касове обслуговування всіх державних органів та бюджетних установ, відкриття та ведення рахунків державного та місцевих бюджетів, наявність інформації з обмеженим доступом, роботою клієнтів так і громадян, які звертаються в органи Казначейства та враховуючи те, що Головне управління Державної казначейської служби України у Черкаській області відноситься до режимного об'єкту. Також дана вимога необхідна для належного та якісного надання послуг з охорони, забезпечення безпеки працівників, клієнтів і громадян, які звертаються в органи Казначейства, адже згідно зі статтею 3 Конституції України, в т.ч. людина її життя і здоров’я, недоторканість і безпека визнано в Україні найвищою соціальною цінністю. Враховуючи вищезазначене, керуючись принципами здійснення закупівель з врахуванням частини 3 статті 22 Закону «тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити» тендерним комітетом було прийнято рішення встановити вимогу про наявність в офісу в м.Черкаси для впевненості в якості послуг та можливістю Учасника виконати умови договору. Твердження того, що документ про право власності чи оренду офісу можуть надати лише охоронні компанії зареєстровані в Черкаській області є безпідставне, так як вимог щодо місця реєстрації учасника не встановлювались. Необхідно зауважити, що вимога тендерної документації щодо наявність офісу в м. Черкаси не створює умов для виникнення порушень законодавства та не передбачає дискримінації учасників, потенційні учасники мають можливість виконати наведену вище умову, а також не зрозуміло, яким чином дана умова Тендерної Документації порушує їх права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію. Проте, враховуючи Вашу вимогу та вищезазначене, тендерний комітет прийняв рішення, внести зміни до тендерної документації, в т.ч. щодо можливості надання гарантійного листа довільної форми, яким Учасник зобов’язується мати приміщення у власності чи оренді в м.Черкаси на період дії договору. В даному випадку копії документу про право власності або оренду приміщення в м.Черкаси обов’язково надаються на момент укладання договору).
Статус вимоги: Задоволено