• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Транспортний засіб спеціального призначення (автогідропідйомник )

Транспортний засіб спеціального призначення (автогідропідйомник )

Завершена

1 960 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 800.00 UAH
Період оскарження: 15.11.2019 17:39 - 30.11.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Вважаємо встановлення замовником вимоги в тендерній документації такою, що порушує принципи публічних закупівель та встановлює дискримінаційні вимоги.

Номер: c30fb85e95f74a31a51eaebb482ca7e7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-15-000984-a.b1
Назва: Вважаємо встановлення замовником вимоги в тендерній документації такою, що порушує принципи публічних закупівель та встановлює дискримінаційні вимоги.
Скарга:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) (ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-15-000984-a), а ТОВ «УКРАВТОКОМПЛЕКТ ЛТД» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації (надалі – ТД) закупівлі подало свою пропозицію разом із супутніми документами. Предметом закупівлі є - код ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, CPV 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» (Транспортний засіб спеціального призначення (автогідропідйомник ) у кількості 1 од.) В тендерній документації, а саме в п. 2 Додатку 2, серед іншого, замовником передбачено надання листа від заводу-виробника автогідропідйомника, який підтверджує повноваження Учасника на участь у цих торгах…. Вважаємо встановлення замовником даної вимоги в тендерній документації такою, що порушує принципи публічних закупівель та встановлює дискримінаційні вимоги. Так, згідно із ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Поруч з цим, передбачення Замовником наявності обовʼязкової письмової згоди від виробника товару, що закуповується, на участь учасника у публічній закупівлі взагалі ніде не передбачено чинним законодавством. Така вимога, за логікою, протирічить іншій вимозі цього ж пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, згідно якого учасник у складі пропозиції повинен надати - гарантійний лист про те, що Учасник є офіційним сертифікованим дилером з продажу легкових (!!!) автомобілів, марки яких пропонує у тендерній пропозиції, або Учасник повинен надати інформацію щодо договірних відносин з виробником Товару, який є предметом закупівлі, або його офіційним представником, дилером, що здійснює реалізацію та постачання товару, шляхом подання у складі тендерної пропозиції копії договору, тощо. До того ж, відповідно до вимог пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації, «…у разі якщо учасник не є виробником автовишки, ним подається документ про підтвердження його статусу (у разі якщо він є дилер/дистриб’ютор/партнер виробника), а саме сертифікат, або дилерський договір, або інший документ від виробника про підтвердження статусу учасника (дилер/дистриб’ютор/партнер)». Якщо ці та інші документи надає потенційний учасник, для чого йому ще тоді надавати документ про згоду на участь учасника у публічних закупівлях? Крім того вважаємо що встановлення вимоги «надання листа від заводу-виробника автогідропідйомника, який підтверджує повноваження Учасника на участь у цих торгах…» може свідчити про наявність ймовірної змови Замовника закупівлі із конкретним Учасником та/або виробником Товару, що пропонується до постачання. Відповідно до пункту 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Відповідно до умов пункту 1 розділу 2 тендерної документації, учасник має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Учасник завантажив документи сьогодні, 26.11.2019 року, а тому, звертатись за розʼясненнями до замовника вже не може. На підставі викладеного, керуючись нормами ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень в діях Замовника, вчинених шляхом включення до умов тендерної документації закупівлі дискримінаційних вимог, що порушують принципи публічних закупівель. 3. Зобовʼязати Замовника привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення - відмінити процедуру закупівлі. Додатки: - платіжне доручення № 80 (#404493146411) від 26.11.2019 року із документальним підтвердженням зарахування коштів за подання скарги до органу оскарження до Державного бюджету України, на 1 арк. Директор ТОВ «УКРАВТОКОМПЛЕКТ ЛТД» О. С. Іпатенко
Опис причини скасування: Замовник протягом однієї доби привів тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства,
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 03.12.2019 18:31
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 09.12.2019 22:22
Автор: ТОВ "Укравтокомплект лтд", Александр +380445010227 uacom@mazua.com