-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезинфекційні засоби (Джерело фінансування - місцевий бюджет)
Торги відмінено
19 035.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 190.35 UAH
мін. крок: 1% або 190.35 UAH
Період оскарження:
15.11.2019 16:10 - 18.11.2019 16:15
Вимога
Є відповідь
порушення закону
Номер:
773f7a3582dd409d906a73d9df42b06a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-15-002737-b.b2
Назва:
порушення закону
Вимога:
упереджені дії замовника,оскарження рішення
Пов'язані документи:
Учасник
- Канівська ЦРЛ.pdf 29.11.2019 18:24
Дата подачі:
29.11.2019 18:24
Вирішення:
Тендерним комітетом прийнято рішення відмінити прцедуру закупівлі, в звязку із зменшенням фінансування та не можливістю зареєструвати фінансові зобов'язання.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні умови закупівлі - не розгляд аналогів
Номер:
64c40585a0364d92b09643a84208e0ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-15-002737-b.c1
Назва:
Дискримінаційні умови закупівлі - не розгляд аналогів
Вимога:
Шановний Замовнику!
В пункті 3.2. Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель зазначено: «АНАЛОГИ НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ».
Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Закупівля оголошена Замовником є допороговою, тож підпадає під дію Наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 р. (зі змінами), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, до складу якої згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. При цьому сама Інструкція, виключила неоднозначний вираз «або еквівалент», але ніяким чином не змінився Закон України «Про публічні закупівлі», який є єдиним документом. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Замовник зазначив, що аналоги та еквіваленти не передбачено. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначення найменувань засобів з його унікальними медико-технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Зазначення в предметі закупівлі найменування засобів суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу (АНАЛОГИ НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ) та внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів товарів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.11.2019 15:37
Вирішення:
Технічне завдання було складено виходячи з потреб нашої медичної установи з метою отримання дезінфекційних засобів, що повністю задовольняють потребу закладу в препаратах широкого спектру дії, щодо різноманітних інфекцій для запобігання внутрішньо лікарняного інфікування пацієнтів та працівників. Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Відповідно до ст.1 Закону України «Про захист економічної конкуренції»: «економічна конкуренція (конкуренція) – змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначити умови обороту товарів на ринку». Дезінфекційні засоби, зазначені у технічних вимогах до оголошення про закупівлю, реалізує необмежене коло продавців. Крім того, згідно з даними Державного реєстру дезінфекційні засоби, зазначені у технічних вимогах до оголошення, виробляються щонайменше двома виробниками. Наявність двох виробників вже є запорукою економічної конкуренції. За таких умов твердження про лобіювання інтересів певного виробника та наявність дискримінаційних умов є безпідставними.
Статус вимоги:
Відхилено