-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання
Завершена
11 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
15.11.2019 14:12 - 12.12.2019 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
669738b747094f4e9ab71449c7c59b23
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-15-001261-c.c1
Назва:
Щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
15.11.2019 року в системі електронних закупівель Замовником – Комунальним підприємством "Підземне місто" оголошено відкриті на проведення закупівлі Послуги з прибирання (код ДК 021:2015 - 90910000-9 - послуги з прибирання):
1) Для підтвердження такого кваліфікаційного критерію як наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник має надати:
«1) довідку учасника про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі;
2) довідку про засоби механізації, з зазначенням назви, кількості, опису, типу, марки, стану обладнання (справне/несправне), балансової та залишкової вартості;
3) копії документів, що підтверджують право власності учасника на вказані учасником засоби механізації, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі (наприклад: копії видаткових накладних, копії актів прийому-передачі, інвентаризаційні документи тощо) та/або копії договорів оренди;
4) копії технічних паспортів на засоби механізації;
5) довідка про забезпечення умов для щоденного паркування та технічного обслуговування засобів механізації».
Таким чином, Замовник розглядає можливість у учасника тільки власного та/або орендованого майна. Але діючим законодавством передбачений ще такий вид користування майном як «суборенда».
Суборенда (піднайм) не є окремим видом цивільно-правових чи господарських договорів, це є лише вид договору оренди.
2) Замовником вимагається надання учасником –переможцем документів та інформації, яка міститься у відкритих державних реєстрах.
Відповідно до ч.3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
3) Замовником у п.1 розділу 3 тендерної документації вимагається надання нотаріально завіреної копії статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі наявності). Відповідно до Наказу Міністерства юстиції України від 22.02.2012 № 296/5 «Про затвердження Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України» Статут юридичної особи не підлягає нотаріальному посвідченню, за винятком умови посвідчення справжності підписів засновників на статуті в момент його реєстрації. Враховуючи вищенаведене, Замовником включено до тендерної документації умову, що суперечить нормам діючого законодавства України та у подальшому може привести до невиконання Учасником торгів її під час подання пропозиції та як наслідок відхилення пропозиції Учасника на підставі ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року.
4) Відповідно до Додатку 4 тендерної документації Замовника зазначено, що учасник надає конкурсну пропозицію. Але згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» учасник складає та подає тендерну пропозицію. Вимагаємо зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність до норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року.
5) Замовником у Додатку 2 до тендерної документації викладено технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, які є абсолютно нечіткими та не дозволяють учасника визначити ціну його пропозиції. Це викликано тим, що при визначенні періодичності надання послуг у більшості випадків Замовником зазначено «За необхідністю ( але не більше/ але не менше)»Вказані показники надання послуг або необхідності надання послуг, яке це вказано в тендерній документації, не дають можливості розрахувати трудові витрати та витратні матеріали, які є складовими ціни тендерної пропозиції учасника при надання послуг, тобто закупівля здійснюється з порушенням принципу прозорості та відкритості на всіх стадіях закупівель та надають переважне право учасника, що попередньо надавали послуги та фактично ознайомлені з процесом виконання договору.
Згідно з ч. 4 ст. 22 розділом IV Закону України, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне дорученн за подачу скарги.pdf 10.12.2019 14:03
- Скарга КП Підземне Місто.pdf 10.12.2019 14:03
- рішення від 12.12.2019 № 18451.pdf 12.12.2019 22:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.12.2019 14:03
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.12.2019 22:29