-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дріт зварювальний
Джерело фінансування предмету закупівлі - власні кошти. Детальна інформація стосовно предмету закупівлі зазначена в документації, яка додається до закупівлі.
Торги відмінено
3 039 528.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 197.64 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 197.64 UAH
Період оскарження:
15.11.2019 12:15 - 26.11.2019 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
Скарга
Номер:
c2fccc30f9d04a8fbcfe38a769528c69
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-15-000871-c.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
Оскарження рішення про визнання переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- ПЛАТЕЖКА_35650_13.12.19.pdf 16.12.2019 13:26
- СКАРГА_643_16.12.19.pdf 16.12.2019 13:26
- Скарга_ДВРЗ_4759728_12.12.2019.doc 16.12.2019 13:27
- Рішення від 19.12.2019 №18901+лист Замовнику.pdf 19.12.2019 16:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.12.2019 13:27
Вимога
Вирішена
Щодо аналогічного договору
Номер:
6755558389364b0bac193aa750ad41ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-15-000871-c.a1
Назва:
Щодо аналогічного договору
Вимога:
Ознайомившись з Тендерною документацією, ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, що у свою чергу робить неможливим участь нашого підприємства у відповідній процедурі закупівлі, яке має можливості поставити предмет закупівлі.
1. Замовником у Додатку 1 до Тендерної Документації встановлено умову, що аналогічний договір має бути укладено з АТ «Укрзалізниця» (у тому числі структурні підрозділи та філії), або підприємства державного концерну «Укроборонпром», або філії «Адміністрації морських портів України», або підприємства ДП «НАЕК «Енергоатом», або компанії АТ «НАК «Нафтогаз «України». Відповідний пункт містить дискримінаційну вимогу по відношенню до нашого підприємства. Ми маємо досвід постачання необхідної продукції на підприємства, що виготовляють та ремонтують вагони, проте не належать до вищезгаданих компаній, тому вважаємо, що зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до нас і має бути виключена з Тендерної Документації.
2. Критерій щодо виконання аналогічного договору (договорів) у 2018-2019 роках не є об’єктивним, у зв’язку з тим що наше підприємство має відповідний досвід постачання предмету закупівлі у 2017 році, в тому числі на адресу Філії АТ «Укрзалізниця», тому є підстава вважати зазначену вимогу дискримінаційною по відношенню до нас. Вважаємо, що даний критерій прописаний під єдиного постачальника, який постачав продукцію в той час.
3. Вимоги щодо надання актів приймання-передачі товару та копії письмової рознарядки від Замовника, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності Замовника до прийому товару також є дискримінаційною по відношення до нас адже нашими договорами не було передбачено таких форм документів, а постачання/прийомка відбувалася за видатковими накладними.
4. Разом з цим, зазначення звіту про виконання договору про закупівлю, опублікованого на сайті уповноваженого органу замовником та завіреного учасником також є необ’єктивною вимогою, у зв’язку з тим, що формування такого звіту можливе лише при проведенні закупівлі через електронну тендерну площадку, що не є обов’язковою умовою для підписання та виконання аналогічного договору постачання. Наш контрагент за аналогічним договором не є замовником у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» та не проводить відповідні тендери, отже не створює та не публікує звітів про виконання договору про закупівлю, а тому ми не зможемо надати відповідний документ. У зв’язку з цим, просимо виключити вищезазначений звіт з Тендерної Документації.
Вважаємо, що Замовник навмисно встановив такі вимоги для обмеження конкуренції та недопущення нас до участі у тендері.
Звертаємо увагу, що такі вимоги завжди визнавалися Антимонопольним комітетом України дискримінаційними, такої ж позиції і ДАСУ. Рішення за аналогічною ситуацією за скаргою - UA-2019-01-18-001968-b.b2
У разі відмови у виключенні цих вимог ми будемо скаржитись в АМКУ
Пов'язані документи:
Учасник
- sign.p7s 19.11.2019 16:26
Дата подачі:
19.11.2019 16:22
Вирішення:
Відповідно до пункту 6 Статуту акціонерного товариства «Українська залізниця» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 вересня 2015 р. № 735,метою діяльності товариства є задоволення потреб держави, юридичних і фізичних осіб у безпечних та якісних залізничних перевезеннях у внутрішньому та міжнародному сполученні, роботах та послугах, що виконує та надає товариство, забезпечення ефективного функціонування та розвитку залізничного транспорту, створення умов для підвищення конкурентоспроможності транспортної галузі, а також отримання прибутку від провадження підприємницької діяльності.
Згідно з частиною 1 статті 2 Закону України «Про залізничний транспорт» залізничний транспорт є однією з важливих базових галузей економіки України, забезпечує її внутрішні та зовнішні транспортно-економічні зв’язки і потреби населення у перевезеннях. Діяльність залізничного транспорту як частини єдиної транспортної системи країни сприяє нормальному функціонуванню всіх галузей суспільного виробництва, соціальному і економічному розвитку та зміцненню обороноздатності держави, міжнародному співробітництву України.
Частиною 1 статті 11 Закону України «Про залізничний транспорт» передбачено, що підприємства залізничного транспорту загального користування забезпечують безпеку життя і здоров’я громадян, які користуються його послугами, а також безпеку руху поїздів, охорону навколишнього природного середовища згідно з чинним законодавством України.
Таким чином, Замовник встановив вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконанням одного або більше аналогічних договорів постачання не тільки АТ «Укрзалізниця» (у тому числі структурні підрозділи та філії), а й інших суб’єктів господарювання з метою забезпечення постачання якісного та безпечного товару, так як товар вже перевірено АТ «Укрзалізниця» (у тому числі структурні підрозділи та філії) та іншими суб’єктами господарювання шляхом отримання товару та виконання аналогічних договорів.
Філія «ДВРЗ» АТ «Укрзалізниця» не вбачає дискримінацією встановлення такого критерію як рік виконання аналогічного договору (договорів) у 2018-2019 роках, оскільки нам невідомо причини не здійснення постачання суб’єктам господарювання дроту зварювального саме у 2018-2019 роках та не надано від Вас реальних обґрунтованих підстав, метою яких є внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Слід звернути увагу, що Замовником встановлено вимогу: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник має надати у складі тендерної пропозиції: копію аналогічного договору з усіма додатками та специфікаціями; видаткові накладні; акти приймання-передачі товару; оригінал листа-відгука від контрагента з інформацією про кількість поставленого товару, стан виконання договору (виконаний, не виконаний) та якість поставленої продукції; звіт про виконання договору про закупівлю, опублікований на сайті уповноваженого органу замовником та завірений учасником; копію письмової рознарядки від Замовника, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності Замовника до прийому товару; розрахунки за поставлений товар у відповідності до діючого законодавства».
Серед іншого є «видаткові накладні», а отже, Суб’єкт оскарження не довів яким чином наявність в умовах «акти приймання-передачі товару» є дискримінаційним для нього.
Слід зазначити, що результатом видалення з вимог «акти приймання-передачі товару» стане дискримінація інших учасників закупівлі, так як більшість учасників мають можливість надати саме акти приймання-передачі товару.
Щодо «звіт про виконання договору про закупівлю, опублікований на сайті уповноваженого органу замовником та завірений учасником» слід звернути увагу, що Замовник не зазначив «звіт про виконання договору про закупівлю, опублікований на сайті уповноваженого органу замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», під замовником у цьому випадку можна вважати контрагента за аналогічним договором, так як він замовляє товар,
Статус вимоги:
Задоволено