-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
природний газ
Завершена
450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
15.11.2019 11:51 - 29.11.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
щодо не відповідності учасника в частині вимог «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» абзацу п.п. 1.5. п.1 Розділу «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника
Номер:
4cb063462faf4d9aaa567a3609c34fda
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-15-000782-c.c2
Назва:
щодо не відповідності учасника в частині вимог «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» абзацу п.п. 1.5. п.1 Розділу «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника
Вимога:
З метою об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій зі сторони Замовника, та недопущення порушення наших прав як учасника торгів на добросовісну конкуренцію серед учасників, звертаємо увагу Тендерного комітету, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "Сервіс Ґрупп ЛТД" не відповідає умовам тендерної документації Замовника в частині вимог «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» абзацу п.п. 1.5. п.1 Розділу «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, а саме: (Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій (рекомендовано у форматі .pdf), виготовлених з оригіналів чи копій документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з оригіналів чи копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів чи копій документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за підписом уповноваженої особи учасника.)
Документи тендерної пропозиції учасника ТОВ "Сервіс Ґрупп ЛТД" не є сканованими копіями з оригіналу документа та були створені шляхом накладання сканованої копії зображення печатки підприємства з підписом директора на готовий текстовий документ, що не є власноручним підписом директора та відбитки печатки. (Згідно з ДСТУ 4163-2003 "Вимоги до оформлювання документів"). Наприклад: та інші завантажені в електронну систему документи учасника.
Маємо зазначити, що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник процедури закупівлі несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.
Просимо згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі" розглянути вищевказане питання на засіданні тендерного комітету та врахувати при оцінці тендерних пропозицій.
Для перевірки наведених фактів потрібно завантажити будь-який файл, що був наданий учасником ТОВ «Сервіс Групи ЛІД», у програму для проведення конвертації https://www.ilovepdf.com/ru/pdf_to_word з формату *.pdf у формат *.doc. Після проведення конвертації отриманий файл у форматі *.doc буде містити скановані печатку та підпис учасника, які були накладені на документ. (сканований документ виготовлений з оригіналів чи копій документів, складених безпосередньо учасником, конвертації не підлягає)
Ці документи не можна вважати такими, що відповідають вимогам тендерної документації, оскільки тендерна документація передбачає чіткі вимоги щодо подання документів, в електронному вигляді.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.01.2020 19:30
Вирішення:
Вітаємо! Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше звернення уповноважена Замовника надає наступну інформацію:
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Також, відповідно до абзацу другого ч. 1 ст. 32 Закону, учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої тендерної пропозиції, а так само не стосується інформації щодо зазначення переваг пропозиції учасника, якого визнано переможцем торгів.
З приводу наданої вимоги зазначаємо, що відповідно п.1.5. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» 1.5. Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій (рекомендовано у форматі .pdf), виготовлених з оригіналів чи копій документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи, складені учасником згідно цієї документації), з оригіналів чи копій документів, надання яких вимагається згідно цієї документації, а так само з оригіналів чи копій документів, виданих учаснику іншими організаціями, підприємствами та установами, та необхідність у наданні яких вимагається згідно цієї документації (наприклад, відгуки тощо). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за підписом уповноваженої особи учасника.
При оцінці Замовником тендерної пропозиції учасника закупівлі, який запропонував найнижчу ціну, було встановлено,що тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації. Всі надані учасником документи завантажені в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій формата .pdf та що відповідає вимогам. Факт накладання чи не накладання фото на документ не може бути підтверджений Замовником, оскільки це не входить до повноважень уповноваженої особи (замовник оцінює наявність всіх затребуваних тендерною документацією документів, та їх відповідність щодо наданої інформації).
Замовник не має законних підстав та технічної можливості здійснювати оцінку документа в ракурсі накладання фото чи будь якого коригування документа. Перевірка такого роду повинна здійснюватися спеціалістами, які мають сертифіковане програмне забезпечення та мають змогу надати офіційні висновки.
Також зазначаємо, що з практики оприлюднених рішень Уповноваженого органу оскарження (АМКУ) з цього питання можна зробити такі ж висновки (рішення №15306-р/пк-пз від 23.10.2019 та рішення №4456-р/пк-пз від 11.05.2018). Замовники не в змозі довести факт некоректного створення (накладання підписів, печаток) документа. А для відхилення пропозиції учасника повинно бути надано підтвердження невідповідності тендерній документації.
Також зазначаємо, що в тендерній документації відсутнє зазначення, що документи не мають містити накладених підписів та печаток та відповідальності за надання таких документів у вигляді відхилення пропозиції. Отже замовник не має законних підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника якого визнано переможцем як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Порядок оскарження процедур закупівель зазначений у статті 18 Закону. Так, відповідно до абзацу другого частини 2 статті 18 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Відповідно до ст.15-1 Про захист від недобросовісної конкуренції "Інформацією, що вводить споживачів в оману, є, зокрема, відомості, які: містять неповні, неточні або неправдиві дані про походження товару.... особливості реалізації товарів, робіт, послуг, ЦІНУ і знижки на них.
Номер:
e541905807fe49709fd3860668ea8359
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-15-000782-c.b1
Назва:
Відповідно до ст.15-1 Про захист від недобросовісної конкуренції "Інформацією, що вводить споживачів в оману, є, зокрема, відомості, які: містять неповні, неточні або неправдиві дані про походження товару.... особливості реалізації товарів, робіт, послуг, ЦІНУ і знижки на них.
Вимога:
Шановний Замовнику, задля дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, інформуємо Вас про наступне: Відповідно до п.2.1 Постанови НКРЕ КП №201 від 16.02.2017 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності на ринку природного газу" При провадженні ліцензованої діяльності ліцензіат повинен дотримуватися таких кадрових вимог: розміщувати на своєму веб-сайті: перелік послуг, що надаються ліцензіатом, а саме інформацію про ЦІНУ або тарифи та інші умови надання таких послуг.
Згідно з інформацією на офіційному веб сайті Учасника даної закупівлі, ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД", ціна природного газу для потреб непобутових споживачів на момент подання даної закупівлі, а саме, листопад 2019року, взагалі відсутня (посилання: http://sgroup-ltd.com.ua/ciny-ta-taryfy/#1545123700383-85e962e9-568f)( інформація ціни містить тільки ціни річної давнини а саме 2018р.).
За результатами електронного аукціону учасник запропонував ціну з урахуванням вартості доступу до потужностей на умовах після оплати, більш ніж на 20 відсотків нижче середньо ринкової ціни природнього газу, а саме – 5500 грн. за 1 000 м3 . Дана ціна є недостовірною та не відповідає ринковій вартості природного газу станом на сьогодні. Відповідно до ст.15-1 Про захист від недобросовісної конкуренції "Інформацією, що вводить споживачів в оману, є, зокрема, відомості, які: містять неповні, неточні або неправдиві дані про походження товару.... особливості реалізації товарів, робіт, послуг, ЦІНУ і знижки на них, а також про істотні умови договору. Таким чином, спосіб ведення даним учасником господарської діяльності містить ознаки недобросовісної конкуренції та підлягає перевірці територіальним відділенням АМКУ. З урахуванням ситуації, яка відбулась на даному аукціоні, Замовник буде змушений підняти постачальнику ціну на газ шляхом укладення як мінімум 3 додаткових угод в перший місяць поставки без обґрунтованого коливання ціни на ринку. Вище описані дії можуть потягнути за собою кримінальну відповідальність на керівника Вашої установи (ст.191 ККУ, 367 ККУ). Просимо розглянути дану вимогу, скасувати закупівлю в учасників цінової пропозиції, нижчої на 20 відсотків від ціни, що відповідає ринковій вартості природного газу станом на сьогодні.
Експертний висновок Київської Торгово-Промислової Палати з інформацією про ціну на природний газ, на місяць подання даної закупівлі, надається разом з Вимогою.
Пов'язані документи:
Учасник
- експертний висновок.pdf 10.12.2019 20:09
Дата подачі:
10.12.2019 20:09
Вирішення:
Вітаємо! Шановний Учаснику! У відповідь на Ваше уповноважена особа Замовника надає наступну інформацію:
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Також, відповідно до абзацу другого ч. 1 ст. 32 Закону, учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стосовно Вашого звернення, повідомляємо наступне, строки на його розгляд не визначені Законом, крім того звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не стосується недостатньої аргументації відхилення Вашої тендерної пропозиції, а так само не стосується інформації щодо зазначення переваг пропозиції учасника, який перебуває на кваліфікації.
Згідно Закону Замовник не наділений повноваженнями щодо розгляду подібного Вашого звернення, а так само не наділений відповідними повноваженнями щодо вжиття заходів викладених у Вашому зверненні. Враховуючи вищезазначене, пропонуємо звертатися з відповідною інформацією до компетентних органів, які наділені відповідними повноваженнями на розгляд Вашого звернення, а так само вжиття відповідних заходів пов’язаних з відповідним зверненням.
Додатково повідомляємо, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Порядок оскарження процедур закупівель зазначений у статті 18 Закону. Так, відповідно до абзацу другого частини 2 статті 18 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Відхилено