-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
ПРОФІЛЬ АЛЮМІНІЄВИЙ АД31
ПРОФІЛЬ АЛЮМІНІЄВИЙ АД31
Торги не відбулися
688 091.33
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 867.72 UAH
мін. крок: 0.1% або 867.72 UAH
Період оскарження:
21.11.2016 18:52 - 11.12.2016 00:00
Вимога
Відхилено
внесення змін в тендерну документацію
Номер:
b75f6950e1434dd9bd17dda8d2053064
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-21-001366-b.b5
Назва:
внесення змін в тендерну документацію
Вимога:
Згідно з пунктом 1.4.4. та умовами проекту договору (Додаток № 9) строк поставки товарів – до 31.12.2016 року.
Відповідно до Додатку № 3 Тендерної документації (тендерна пропозиція): строк поставки продукції – ______календарних днів (але не більше 30 календарних днів).
За умовами закупівлі – прийом пропозицій до 08.12.2016 року.
Навіть якщо аукціон відбудеться 08.12.2016 року і замовник визначить переможця в найкоротші терміни, договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Таким чином, договір буде укладений не раніше, ніж 18 грудня 2016р.
Наше підприємство є виробником зазначеної продукції і розпочинає її виготовлення лише після отримання замовлення від покупця. Термін виготовлення продукції і її поставки – не менше 20 календарних днів.
Зважаючи на те, що ми маємо намір подати пропозицію на дану закупівлю, просимо внести зміни в тендерну документацію, збільшивши період поставки товарів на термін, достатній для його виготовлення з розрахунку не менше 20 календарних днів з дня укладення договору та надання виробнику (постачальнику) замовлення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.11.2016 22:33
Вирішення:
зазначена продукція є лише у плані на 2016 рік, тому внесення змін строків не передбачено.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
умови поставки товару
Номер:
0de37a90e37b4fb783342ad2570ed090
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-21-001366-b.a4
Назва:
умови поставки товару
Вимога:
Відповідно до Додатку № 3 Тендерної документації (тендерна пропозиція) Умови поставки – FCA (франко-перевізник) станція відправлення з подальшим прямування до станції призначення яка зазначається у рознарядці Замовника (відповідно до вимог «ІНКОТЕРМС» редакція 2010р.) або DDP (для нерезидентів України) (поставка з оплатою мита…) станція в межах України, з подальшим прямування Продукції на адресу Вантажоодержувача – кінцевого одержувача (відповідно до вимог «ІНКОТЕРМС» редакція 2010р.)
Згідно п 5.1. проекту договору (Додаток № 9):
5.1. ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку Продукції залізничним транспортом на умовах FCA станція відправлення (для резидентів України) або DDP (для нерезидентів України)(поставка з оплатою мита…) станція в межах України, з подальшим прямуванням Продукції на адресу Вантажоодержувача - кінцевого одержувача, яка зазначається у рознарядці ЗАМОВНИКА, відповідно до правил ІНКОТЕРМС-2010.
Тобто, наведене свідчить, що за вимогами Замовника поставка продукції має бути здійснена виключно залізничним транспортом.
Разом з тим, у Додатку № 4 до ТД (Дані на товар) графа 12 таблиці має назву «вид транспорту (залізничний або автомобільний)».
Пунктом 7.2 тендерної документації визначено: разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов .
Таким чином, наведені положення тендерної документації містять неузгоджені позиції, у зв’язку з чим просимо надати роз’яснення, чи можливо учаснику подати пропозицію, в якій зазначити поставку товару автомобільним транспортом з подальшою зміною умов проекту договору, запропонованого замовником?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.11.2016 20:16
Вирішення:
внесення змін не передбачено у зв язку з особливостями постачання МТР у філії ПАТ "Укрзалізниці"
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Номер:
f3f14d49fd8c4d06bc55a085edac115d
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-21-001366-b.b3
Назва:
щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Вимога:
Згідно Додатку № 2 тендерної документації замовник вимагає від учасників надати довідку по формі відповідно до Додатку № 8 ТД з підтверджуючими документами (копіями договорів та копіями видаткових накладних (актів виконаних робіт або наданих послуг) та/або оригіналами листів-відгуків контрагентів).
Наведене означає, що учасник має подати до Довідки по формі згідно з Додатком №8 на власний вибір вибір такі документи: або копії договорів з копіями видаткових накладних (актів виконаних робіт або наданих послуг), або оригінали листів-відгуків контрагентів контрагентів).
Однак, в Додатку № 8 замовник зазначає, що невід'ємною частиною цієї довідки є копії зазначених договорів.
Таким чином, зазначені документи містять розбіжності.
З метою усунення зазначеної розбіжності, просимо внести зміни до тендерної документації, з якої виключити: з Додатку № 8 наступне речення: "невід'ємною частиною цієї довідки є копії зазначених договорів".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.11.2016 15:03
Вирішення:
згідно вимоги внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
внесення змін до тендерної документації
Номер:
5e91a024e91f4d2e828c74e07883f630
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-21-001366-b.c2
Назва:
внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Згідно Додатку № 2 тендерної документації Замовником вимагається наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому зазначена вимога надати копії договорів та копії видаткових накладних.
Постачальник, який має намір подати тендерну пропозицію, укладає договори зі своїми контрагентами, умовою яких є вимоги не розголошувати інфоормацію про наших клієнтів,так як вона є конфіденційною. Виконавши зазначені вами вимоги тендерної документації, постачальник порушить вимоги договорів, якладених зі своїми контрагентами.
Просимо внести зміни в тендерну документацію, з якої виключити вимогу про документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Зазначена вимога є цілком правомірною, оскільки згідно зі ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник вправі встановити один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Також зазначаємо, що Замовником вже встановлено два інші кваліфікаційні критерії в Додатку № 1 ТД, в пункті 3, згідно якого Замовник вимагає документи про підтвердження наявності у Постачальника необхідного обладнання та працівників відповідної кваліфікації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2016 16:44
Вирішення:
відповідно до вимоги с приводу підтвердження виконання аналогічних договорів було внесено зміни до тендерної документації. Вимога про підтвердження наявності працівників є додатковою та не суперечить чинному законодавству
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
внесення змін до тендерної документації
Номер:
472fc48f391a4e68b567de06e68c7488
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-21-001366-b.c1
Назва:
внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Згідно вимог тендерної документації Замовник неправомірно покладає на Постачальника обовязок укладати договір з Перевізником і організовувати перевезення товару, оскільки згідно ІНКОТЕРМС FCA (франко-перевізник) означає, що Постачальник виконав свої зобовязання тоді, коли він передав товар перевізнику, вказаному замовником у зазначеному місці. При цьому ІНКОТЕРМС не вимагає укладення з боку Постачальника договорів перевезення.
тому, просимо внести зміни в додаток № 9 ТД (проект договору), а саме, виключити з нього пункт 5.1.1.
2. якщо поставка на умовах FCA (франко-перевізник), то замовник має конкретно вказати місце, в яке Постачальник поставляє товар, оскільки термін "станція відправлення" (як зазначено у вашій тендерній документації) не вказує точного місця поставки, а це означає, що Замовник може вказати будь-яку станцію відправлення на території України, при цьому витрати понесе Постачальник.
Тому просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме в усі розділи, де вказається умови поставки та конкретно вказати місце поставки із зазначенням адреси
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2016 16:33
Вирішення:
внесення змін не передбачено у зв язку з особливостями постачання МТР у філії ПАТ "Укрзалізниці". Для уточненнь просимо звертатися за телефонами зазначеними у тендерній документації.
Статус вимоги:
Задоволено