• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Яловичина односортна І категорії без кісток

яловичина односортна І категорії без кісток

Завершена

165 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 82.50 UAH
Період оскарження: 14.11.2019 14:31 - 25.11.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: e2fc8f8f943d48ceb850eaf969ad20be
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-14-001824-b.b1
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Комунальним некомерційним підприємством Конотопської міської ради «Конотопська центральна районна лікарня ім. академіка М. Давидова» у процедурі закупівлі UA-2019-11-14-001824-b за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника, пропозиція якого за результатами аукціону була визначена як найнижча, було розміщено протокол засідання тендерного комітету № 385, який по – перше, містить виправлення (як видно із розміщеного документу на попередньо друковану дату протоколу зверху була нанесена інша дата), що, з юридичної точку зору, вже є порушенням, адже будь – який документ, що містить виправлення, втрачає свою чинність, а по – друге, з даного протоколу не вбачається який суб’єкт господарювання був обраний в якості переможця даної процедури закупівлі та з яким замовник має намір укладення договору за її результатом. Оскільки, в розділі протоколу № 385 «слухали» зазначено, що тендерна пропозиція учасника ФОП Коваленка С.М. відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації. В наступному ж абзаці даного розділу зазначено, що договір про закупівлю буде укладений з ТОВ «Сумська продуктова компанія», яке визнано переможцем торгів. В розділі «виступили» зазначено про визначення переможцем процедури відкритих торгів ТОВ «Сумська продуктова компанія» (пункт 1 розділу) та щодо прийняття рішення про намір укладення договору про закупівлю з ФОП Коваленком С.М. (пункт 2 розділу). Натомість, у розділі «вирішили» зазначено про визначення переможцем процедури відкритих торгів ФОП Коваленка С.М. (пункт 1 розділу) та щодо прийняття рішення про намір укладення договору про закупівлю з ТОВ «Сумська продуктова компанія» (пункт 2 розділу). Разом з тим, серед учасників даної процедури закупівлі взагалі відсутнє ТОВ «Сумська продуктова компанія». Таким чином, зміст даного протоколу також суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», адже містить інформацію про переможця та про намір укладення договору за результатом процедури закупівлі із суб’єктом господарювання, що не був учасником торгів. Якщо ж керуватись виключно інформацією (повідомленням), що розміщена в електронній системі закупівель, а саме що переможцем процедури закупівлі було визначено ФОП Коваленка С.М. та щодо наміру укладення договору з даним учасником торгів (повідомлення про намір укласти договір від 09.12.19), то дане рішення замовника не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі», так як ознайомившись з тендерною пропозицією, що була розміщена ФОП Коваленком С.М. в електронній системі закупівель, було встановлено, що вона не відповідає вимогам замовника, встановленим у тендерній документації (надалі – ТД). Зазначене підтверджується наступним. 1. Відповідно до пункту 1 розділу ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники повинні надати інформацію щодо загальних відомостей про Учасника (перелік наведено в додатку 1 до тендерної документації). В додатку 1 до ТД зазначено, що перелік документів чітко формується відповідно до додатку 1 щодо загальних відомостей про Учасника, які подаються всіма Учасниками процедури закупівлі. Зокрема, згідно пункту 4 додатку 1 до ТД учасники повинні надати довідку, складену у довільній формі, про те, що як учасник так і товар, запропонований в тендерній пропозиції, не суперечать Закону України “Про санкції” та Розпорядженню Кабінету Міністрів України від 11 вересня 2014 р. № 829-р «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів». Натомість ФОП Коваленко С.М. у складі тендерної пропозиції надав довідку про санкції від 19.11.19 № 16, в якій зазначено, що учасник зобов’язується дотримуватись Закону України “Про санкції” та Розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 вересня 2014 р. № 829-р «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у юридичних осіб – резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походження з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. Під час проведення закупівлі буде врахований Указ Президента України №467/2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16 вересня 2016 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Разом з тим, даний текст учасником повністю скопійований з пункту 2 розділу ТД «Оцінка тендерної пропозиції» і стосувався він виключно замовника і дотримання ним вказаних нормативних актів під час проведення процедури закупівлі, а не учасника. Таким чином, довідка про санкції, надана ФОП Коваленком С.М. у складі тендерної пропозиції не відповідає пункту 4 додатку 1 до ТД. 2. Згідно пункту 1 розділу ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники повинні надати тендерну пропозицію (форма наведена в Додатку 2 до тендерної документації). У відповідності до додатку 2 до ТД Форма «Тендерна пропозиція» подається у встановленому вигляді. Учасник не повинен відступати від даної форми. ФОП Коваленко С.М. надав тендерну пропозицію, але у зміненій формі. А саме у першому абзаці форми зазначено: «Ми (назва Учасника), надаємо свою пропозицію..». ФОП Коваленко С.М. зазначив: «Я, Коваленко Сергій Миколайович, надаю свою пропозицію…». У другому абзаці форми пропозиції зазначено: «…ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника…», натомість, ФОП Коваленко С.М. у своїй пропозиції зазначив: «…ФОП Коваленко, уповноважений на підписання договору, маю можливість та погоджуюся виконати вимоги Замовника…». Надалі у пунктах тендерної пропозиції (пункти 1-4) ФОП Коваленком С.М. також змінений запропонований замовником текст форми, а саме зазначено «Я» замість «Ми». Таким чином, ФОП Коваленко С.М. подав тендерну пропозицію, відступивши від встановленої замовником форми, що є порушенням умов ТД. 3. У відповідності до пунктів 1 та 5 розділу ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники повинні надати інформацію та документи, що підтверджують їх відповідність кваліфікаційним критеріям (згідно додатку 3 до тендерної документації). Згідно пункту 3 додатку 3 до ТД учасники повинні надати довідку у формі сканованого документа, складену у довільній формі, яка повинна містити наступні відомості про працівників - ПІБ, посада/професія, освіта, відомості про досвід роботи на посаді. Натомість, ФОП Коваленко С.М. надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 19.11.19 № 15, в якій, зокрема, зазначена лише посада працівників без вказання професії та зазначено про загальний стаж роботи працівників, замість відомостей про досвід роботи на конкретній посаді. Таким чином, надана ФОП Коваленком С.М. довідка про працівників не відповідає вимогам, визначеним замовником у додатку 3 до ТД. 4. Крім того, у складі тендерної пропозиції ФОП Коваленко С.М. надав завірені копії особистих медичних книжок працівників, зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 19.11.19 № 15. В той же час, в особистій медичній книжці обвалювальника Підгайної О.В. в пункті «найменування суб’єкта господарювання» зазначено «магазин». Тобто, фактично ФОП Коваленко С.М. надав у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 19.11.19 № 15 недостовірні відомості, що даний працівник є працівником саме ФОП Коваленка С.М. В той же час, згідно пункту 2 розділу ТД «Оцінка тендерної пропозиції» у разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ФОП Коваленка С.М. підлягала відхиленню. Згідно пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо остання не відповідає умовам тендерної документації. Тобто, Ви, як замовник, повинні були відхилити пропозицію ФОП Коваленка С.М. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а не обирати його в якості переможця процедури закупівлі. Тому, вимагаємо скасувати рішення щодо визнання переможцем процедури закупівлі ФОП Коваленка С.М. та відхилити його пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. В іншому випадку, будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України та до інших контролюючих органів з відповідними скаргами на Ваші дії як замовника процедури закупівлі, які порушують норми статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині необ’єктивності при розгляді тендерних пропозицій учасника торгів та пункту 4 частини першої статті 30 Закону в частині невідхилення пропозиції учасника, яка не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: відхилити тендерну пропозицію ФОП Коваленко М.С
Статус вимоги: Задоволено