• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 90910000-9 «Послуги з прибирання» (послуги з прибирання приміщень)

Місцем надання послуг з прибирання приміщень Замовника: - вул. Б. Хмельницького, 11, місто Харків, Харківська область, Україна, 61001 – 1033,9 кв.м; - вул. Б. Хмельницького, 8, місто Харків, Харківська область, Україна, 61001 – 175,3 кв.м; - вул. Плеханівська, 29, місто Харків, Харківська область, Україна, 61001 – 69,1 кв.м.

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 113 днів назад

448 407.22 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 242.04 UAH
Період оскарження: 13.11.2019 18:56 - 24.11.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

невідповідність

Номер: 8862c44165b84b71bdb43111488dd531
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-13-002104-a.b1
Назва: невідповідність
Вимога:
Згідно з вимогами п. 2 р. 5 Тендерної документації - Ціна тендерної пропозиції. При розрахунку ціни враховується ціна предмету закупівлі відповідно до цієї документації та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань учасника процедури закупівлі по виконанню договору, в тому числі: - заробітна плата працівників; - забезпечення працівників спецодягом; - витрати на використання миючих та дезінфікуючих засобів; - витрати на використання технічного обладнання/техніки для прибирання; - витрати на забезпечення працівників необхідним інвентарем – витрати на витратні матеріали (миючі, дезінфікуючі засоби, сміттєві пакети, туалетний папір, мило рідинне тощо) для забезпечення гігієни; - інші витрати, які відносяться до надання послуг. Учасник ТОВ "Дан Девелопмент" у своїй пропозиції вказав наступне: Ціна пропозиції включає (тарифи, інші податки і збори тощо) тарифи, інші податки і збори тощо. Тобто Учасник у псвоїй пропозиції не включив витрати на - забезпечення працівників спецодягом; - витрати на використання миючих та дезінфікуючих засобів; - витрати на використання технічного обладнання/техніки для прибирання; - витрати на забезпечення працівників необхідним інвентарем – витрати на витратні матеріали (миючі, дезінфікуючі засоби, сміттєві пакети, туалетний папір, мило рідинне тощо) для забезпечення гігієни; Що є невідповідністю умов тендерної документації в частині п. 2 р. 5 "Оцінка тендерної пропозиці". Просимо Вас надати коментар щодо Вашого рішення або відхилити пропозицію ТОВ "Дан Девелопмент".
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» затверджено Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі - відкриті торги. Примірна тендерна документація містить, зокрема обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом та інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель і додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. При цьому зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. На виконання пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити відповідно до статті 22 Закону наступне: - інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; - один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; - кількість товару та місце його поставки; - місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; - строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; - проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов; - опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота); - перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ); - строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій; - інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції; - інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції; - зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати); - розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); - прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками; - у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до частини 1 ст.28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна; у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів. Частиною 4 ст. 28 Закону передбачено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Відповідно до вимог ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. 2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. 3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення (абз. 2 частина 1 ст. 32 Закону). Відповідно до звіту за поданими пропозиціями результатів аукціонів закупівлі № UA-2019-11-13-002104-a Ваша тендерна пропозиція не розглядалася. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. На виконання ч.1 розділу 3 Тендерної документації Замовника - Адміністрації Основ’янського району Харківської міської ради, затвердженої рішенням тендерного комітету від 13.11.2019 року № 38 (далі – Тендерна документація) учасник подає тендерну пропозицію згідно з Додатком 6. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом (частина 6 ст. 28 Закону). Відповідно до рішення протоколу № 44 від 06.12.2019 року засідання тендерного комітету Адміністрації Основ’янського району Харківської міської ради ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» визначений переможцем процедури відкритих торгів щодо предмету закупівлі за ДК 021:2015 код 90910000-9 «Послуги з прибирання». З урахуванням зазначеного, Замовник дотримався вимог чинного законодавства при складанні тендерної документації та розгляді тендерної пропозиції під час здійснення закупівлі UA-2019-11-13-002104-a.
Статус вимоги: Відхилено