-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Комплексне прибирання приміщення
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження:
13.11.2019 18:13 - 18.11.2019 18:15
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
217b03557eaf44d2b8e7d540f49c22c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-13-002056-a.b3
Назва:
Вимога
Вимога:
2.4. Для документального підтвердження кваліфікації працівників відповідної
кваліфікації Учасника надати копії діючих посвідчень та витягів з протоколу по наступним
штатним працівникам Учасника закупівлі:
1. група з електробезпеки не нижче 3 – не менше чотирьох штатних співробітників;
2. посвідчення про проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної
безпеки - не менше чотирьох штатних співробітників;
4. посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою «безпечні
методи виконання робіт з інструментом та пристроями» - не менше двох
штатних співробітників;
5. посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою «безпечна
експлуатація та обслуговування самопідіймальних колисок» - не менше двох
штатних співробітників;
6. посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою «безпечне
виконання робіт вантажопідіймальними механізмами що керуються з підлоги з
правом стропальника» - не менше двох штатних співробітників.
Всі вищезазначені вимоги Замовника не відповідають Технічному завданню, оскільки в ньому йде мова про ПРИБИРАННЯ, а не обслуговування електрообладнання або ремонтні роботи фасаду 10ти поверхового будинку! Вимагаємо виключити дані підтвердження з вимог документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.11.2019 17:56
Вирішення:
У зв’язку з закінченням періоду уточнення Замовник технічно не може змінити документацію на закупівлю та задовольнити Вашу вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
20.11.2019 17:46
Підтвердження вирішення:
Шановний учасник! Замовник вимагає таку кількість працівників та обладнання, виходячи зі складності завдання, що зазначеному в додатку №3.
Технічне завдання складено з урахуванням площі та висоти будівлі, яка складає понад 6 м, що передбачає використання самопідіймальних колисок. Підтвердження наявності не менше двох штатних співробітників необхідні для виконання таких робіт.
В заявленій закупівлі йде мова про комплексне прибирання приміщення за допомогою спеціалізованого обладнання та підтвердження наявності працівників для користування цим обладнанням.
В документації на закупівлю відсутня згадка про обслуговування обладнання чи ремонтних робіт фасаду.
Вимога
Відхилено
Незрозуміла вимога
Номер:
99ce2b03f68b46d0aefebbcfba9a22ab
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-13-002056-a.b2
Назва:
Незрозуміла вимога
Вимога:
2.9. Підтвердити наявність мінімум 2-х авто у власності компанії (або договір лізингу,
або нотаріальне завірена оренда авто згідно законодавства України) з обов’язковим наданням
копій техпаспортів та документів на право використання (якщо авто у власності компанії
достатньо тільки завіреної копії техпаспорта). ВИмагаємо надати пояснення щодо необхідності такого підтвердження наявності матеріально-технічної бази.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.11.2019 17:52
Вирішення:
У зв’язку з закінченням періоду уточнення Замовник технічно не може змінити документацію на закупівлю та задовольнити Вашу вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
20.11.2019 17:48
Підтвердження вирішення:
Шановний учасник! Замовник вимагає таку кількість авто у власності компанії (або договір лізингу, або нотаріальне завірена оренда авто згідно законодавства України) з обов’язковим наданням копій техпаспортів та документів на право використання (якщо авто у власності компанії достатньо тільки завіреної копії техпаспорта) у зв’язку з підтвердженням спроможності доставки даного обладнання для виконання робіт.
Вимога
Відхилено
Невідповідність вимогам нормативно-правових актів
Номер:
b6de359155954c8bbf7901b40da4cd79
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-13-002056-a.b1
Назва:
Невідповідність вимогам нормативно-правових актів
Вимога:
Відповідно до вимог ТЗ визначено миття твердих меблів, миття м'яких (не шкіряних) меблів та офісних (не шкіряних) стільців за допомогою спеціалізованого обладнання. У жодному документі Вами не визначена кількість та характеристики зазначених меблів, що унеможливлює постачальнику послуг здійснити розрахунок витрат та подати пропозицію. Такими діями Замовник вчиняє дискримінаційний підхід та проводить закупівлю під конкретного постачальника, що є порушенням чинного законодавства. Зазначаємо на тому, що хоча закупівля не підпадає під дію ЗУ "Про публічні закупівлі", але відповідальність за допорогові закупівлі регламентується Кодексом про адміністративні правопорушення. Вимагаючи надання документів, які не відповідають вимогам закупівлі є умисною дією, що перешкоджає конкуренції. Враховуючи викладене, вимагаємо внести зміни до документації та оприлюднити їх на майданчику.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.11.2019 17:49
Вирішення:
У зв’язку з закінченням періоду уточнення Замовник технічно не може змінити документацію на закупівлю та задовольнити Вашу вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
20.11.2019 17:50
Підтвердження вирішення:
Шановний учасник! Відповідно до пункту 6.2 Порядку здійснення допорогових закупівель Замовник дотримується принципів здійснення закупівель. Стаття 22 пункт 3 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачає, що документація Замовника на закупівлю може містити також іншу документацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.