• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015: 44610000-9 (Контейнери для сміття в заклади освіти Оболонського району)

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. згідно технічного Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. заклади освіти Оболонського району Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 20.12.2019 року

Торги відмінено

566 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 660.00 UAH
Період оскарження: 13.11.2019 17:54 - 28.11.2019 00:00
Скарга
Очікує розгляду

СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції суб’єкта оскарження та визначення переможцем іншого учасника

Номер: 7c048e99c5cc4652b18a39b93670c992
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-13-002026-a.b5
Назва: СКАРГА на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції суб’єкта оскарження та визначення переможцем іншого учасника
Скарга:
опис в доданому файлі
Пов'язані документи: Учасник
Автор: ТОВ "РЕНТОК ГРУП", Наталія Сидоренко +380971189910 rentokgrup@gmail.com
Скарга
Очікує розгляду

Скарга щодо порушення Замовником процедури закупівлі та прийняття незаконного рішення в процесі проведення закупівлі UA-2019-11-13-002026-a

Номер: 25e8840f4ab341efb0fb428747dbc0ce
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-13-002026-a.b4
Назва: Скарга щодо порушення Замовником процедури закупівлі та прийняття незаконного рішення в процесі проведення закупівлі UA-2019-11-13-002026-a
Скарга:
На підставі вкладеної Скарги, Просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Скасувати рішення тендерного комітету Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «Укрресурс», оформлене протоколом No239 від 11.12.2019, на підставі пунктів 1,2,3 даної скарги. 3. Скасувати рішення тендерного комітету Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації про визначення Переможцем відкритих торгів ТОВ «Епіцентр К», оформлене протоколом No239 від 11.12.2019. 4. Скасувати рішення тендерного комітету Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації про намір укласти договір з ТОВ «Епіцентр К», оформлене протоколом No239 від 11.12.2019. Додатки: 1. Платіжне доручення № 1491 від 18.12.2019. 2. Копія Рішення АМКУ від 26.04.2016 №824. 3. Копія Рішення АМКУ від 11.10.2018 №10498.
Автор: ТОВ "НВП "Укрресурс", Хомич Віктор +380332751771 v1h4@ukr.net http://www.ukrresurs.com
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушень під час проведення процедури закупівлі

Номер: 66f2ea60c76948eb9b84b7e06ec0d6d6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-13-002026-a.b3
Назва: Вимога про усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
викладено в файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, шановний Учасник. Тендерним комітетом управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто Ваше звернення та прийнято рішення залишити вимогу без розгляду. У зв'язку з стислими термінами на поставку товару ненадання дислокації (Додаток №8) в складі тендерної пропозиції слід вважати як невідповідність умовам тендерної документації. Сподіваємося на плідну співпрацю у майбутньому.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушень під час проведення процедури закупівлі

Номер: b4e5c93079e441f0af0fc8c194463cef
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-13-002026-a.b2
Назва: Вимога про усунення порушень під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
викладено в файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, шановний Учасник. Тендерним комітетом управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто Ваше звернення та прийнято рішення залишити вимогу без розгляду. У зв'язку з стислими термінами на поставку товару ненадання дислокації (Додаток №8) в складі тендерної пропозиції слід вважати як невідповідність умовам тендерної документації. Сподіваємося на плідну співпрацю у майбутньому.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі

Номер: a4a178c8042e43a091f4eb91413c71aa
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-13-002026-a.c1
Назва: Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Вимога:
Опираючись на вкладену Вимогу, ми позбавлені можливості прийняти участь у конкурсних торгах, оскільки, в порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі" щодо недискримінації учасників закупівель, Замовник в Додатку №4 встановив умови, які дискримінують учасників торгів та унеможливлюють конкурентну участь інших виробників, які могли б запропонувати аналогічні найменування товару, що є предметом закупівлі. Отже, на підставі наведених фактів про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ст.3,5, 22, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». ВИМАГАЄМО: 1. Виключити з Додатку № 2 до тендерної документації вимоги які порушують норми чинного законодавства. 2. Привести у відповідність до ЗУ Про публічні закупівлі Додаток № 2 до тендерної документації. 3. Привести у відповідність до чинного законодавства України проект договору (Додаток № 4 до тендерної документації).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Ми уважно ознайомились з Вашою вимогою. Стосовно вимоги №1 Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Стандарт EN 840-4 формує лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентує детальну характеристику контейнера (його окремих частин та механізмів) та не враховує потреб замовника до предмета закупівлі. Посилені монолітні ручки є більш надійними та безпечними в експлуатації для обслуговуючого персоналу. Стосовно вимоги №2 Вимога щодо довжини/ширини/висоти контейнера обгрунтовується розмірами контейнерних майданчиків, в яких будуть встановлені контейнери, а також можливостями спеціалізованої техніки, яка обслуговує дані контейнери. Відповідно до положень тендерної документації учасник може запропонувати еквівалент, не гірший за якістю. Стосовно вимоги № 3 В тендерній документації відсутні розбіжності щодо строку поставки товару. Додатком №2 визначено, що строк поставки товару - протягом 3 (три) робочих днів від дати отримання Постачальником Замовлення на відповідну партію товару, що постачається. Відповідний строк буде вказаний у п.5.1. Договору при його підписанні. Умова проекту Договору, що товар повинен бути поставлений у 2019 році означає лише те, що товар повинен бути поставлений в будь-якому випадку у 2019 році, але протягом 3 (трьох) робочих днів від дати отримання Постачальником Замовлення. Стосовно вимоги №4 Відповідно до статті 685 Цивільного кодексу України продавець зобов'язаний передати покупцеві товар у тарі та (або) в упаковці, якщо інше не встановлено договором купівлі-продажу або не випливає із суті зобов'язання. Обов'язок передання товару у тарі та (або) в упаковці не поширюється на товари, які за своїм характером не потребують застосування тари та (або) упакування. Якщо учасник вважає, що товар, який є предметом закупівлі, може бути поставлений без тари і упаковки, такий учасник враховуючи положення чинного законодавства вправі поставити товар без тари і упаковки. Вимога Додатку №2 спрямована на те, щоб товар був поставлений в належному стані, без пошкоджень та дефектів під час транспортування. Стосовно вимоги №5 Умовами тендерної документації передбачено, якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення. Отже, ви маєте надати письмове пояснення, що виробник контейнерів, товар якого ви пропонуєте, не видає гарантійні талони. Стосовно вимоги № 6 Умовами тендерної документації не передбачено надання послуг з «розвезення» вантажу. Тендерна документація, а також проект договору, визначають місце постачання товару. В жодному законі немає норми, що поставка товару за договором повинна бути здійснена виключно за однією адресою. Місце постачання товару для Замовника є істотною умовою договору.
Статус вимоги: Відхилено