-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Завершена
46 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 232.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 232.50 UAH
Період оскарження:
13.11.2019 17:15 - 14.11.2019 17:20
Вимога
Залишено без розгляду
неправомірність вимоги атестат виробництва
Номер:
abc9e56cd38e437684f90ecf17351228
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-13-001946-a.c2
Назва:
неправомірність вимоги атестат виробництва
Вимога:
1.Замовник: КМПБ №6
2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2019-11-13-001946-a
3. Підстави подання вимоги: Порушення Наказу МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 29.11.2016 № 1999
4. Обґрунтування вимоги:
Замовником Вимагається надання в складі свої пропозиції Атестат виробництва
Зазначаємо, що Наказ № 571 від 25.09.2000 який передбачав обов’язкову наявність атестату виробництва - втратив чинність (Наказ МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 29.11.2016 № 1999), тому прописавши даний пункт діючої документації Замовник порушив Наказ МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 29.11.2016 № 1999
Вимагаємо:
Видалити вимогу надання атестату Виробництва
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога атестат.docx 14.11.2019 15:26
Дата подачі:
14.11.2019 15:26
Вимога
Залишено без розгляду
невідповідність ТД нормам ЗУ "Про відходи"
Номер:
ac54421b8c29480b83012e8be47fe7a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-13-001946-a.c1
Назва:
невідповідність ТД нормам ЗУ "Про відходи"
Вимога:
1.Замовник: КМПБ №6
2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2019-11-13-001946-a
3. Підстави подання вимоги: Порушення п. «е», статті 32 Закону України «Про відходи»
4. Обґрунтування вимоги:
Пунктом е, статті 32, Закону України «ПРО ВІДХОДИ» передбачено «З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують УТИЛІЗАЦІЮ чи ВИДАЛЕННЯ цих відходів екологічно безпечним способом»
Додатково зазначаємо, що даний Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» так як цей наказ стосується виключно ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я («Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.»), а не суб’єктів господарювання , що здійснюють утилізацію або видалення небезпечних відходів, тому вимагати від Учасників дотримуватися нормативного акту, який не стосуються потенційних Учасників є протизаконно.
Вимагаємо:
- Пункт «наявність ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на операції у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження),»
ВИКЛАСТИ В НАСТУПНІЙ РЕДАКЦІЇ «наявність ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на операції у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення)»
Просимо Вас, шановний Замовник, звернути увагу на наступну інформацію:
Організатором «Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський центр нефрології та діалізу» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» проводилось дві закупівлі( UA-2019-08-30-000944-b та UA-2019-07-22-001025-b) з аналогічним предметом закупівлі. Ці закупівлі містили аналогічну вимогу (як вимагаємо ми в вашій закупівлі – наявність операцій збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення) в тендерній документації. Потенційний учасник, ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ», який не відповідає кваліфікації, нормам діючого законодавства - двічі ці закупівлі оскаржував, проте безуспішно і двічі колегія АМКУ йому відмовляла у задоволені даних скарг.(надалі ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» буде вам надавати інформацію про некомпетентність колегії, пізній час розгляду скарг, та те що вони оскаржують дії АМКУ у суді , без підтверджуючих на те документів )
Звідси випливає що правильна редакція тендерної документації має містити «вимогу збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення»
Копію невдалих скарг та рішення колегії АМКУ надаємо для ознайомлення
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога видалення або утилізація.docx 14.11.2019 15:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.10.2019 № 14206.pdf 14.11.2019 15:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.08.2019 № 11652.pdf 14.11.2019 15:21
- Скарга АМКУ_Київський ЦНтаД_умови закупівлі (2).pdf 14.11.2019 15:21
- Скарга АМКУ_Київський ЦНтаД_умови закупівлі_ (1).pdf 14.11.2019 15:21
Дата подачі:
14.11.2019 15:21