• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Антисептичні засоби для рук

Торги не відбулися

135 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 350.00 UAH
Період оскарження: 13.11.2019 16:33 - 19.11.2019 16:35
Вимога
Відхилено

Вимога щодо незаконного відхилення пропозиції ТОВ «ІМЕД»

Номер: 9ee042ab5de94303a59b29293dbc8154
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-13-000797-c.b2
Назва: Вимога щодо незаконного відхилення пропозиції ТОВ «ІМЕД»
Вимога:
Шановний Замовнику! За результатами розгляду пропозиції Учасника ТОВ «ІМЕД», Замовником було прийнято рішення про відхилення учасника ТОВ «ІМЕД» (протокол (рішення) засідання тендерного комітету № 210 від 05.12.2019 року) по закупівлі UA-2019-11-13-000797-c. Пропозиція ТОВ «ІМЕД» відповідає вимога Замовника виходячи з наступного: Згідно вимог закупівлі вимагався засіб у вигляді серветок : П.1.Серветки з нетканого безворсового матеріалу, які рівномірно просочені дезінфекційним засобом. Згідно методичних вказівок засіб Манорапід преміум клінік п.1.4 зазначено що це готовий розчин, але може випускатись у вигляді серветок просякнутих розчином… В п.6.1 Фасування підтверджено фасування серветок від 1до 1000 шт. Крім того, в складі пропозиції надано Сертифікат якості, де чітко вказано, що це саме серветки, виготовлені з нетканного матеріалу, мають певні розміри і просякнуті дезінфекційним розчином-2-пропанолом. Як відомо нетканні матеріали широко використовуються в медичній практиці, тож доказувати, що серветки виготовлені із нетканного матеріалу не рвуться та не залишають нальоту ( від чого? Спирту?) не має необхідності. А от щодо невідповідності складу, то це ще необхідно добре поміркувати, які саме серветки не відповідають вимогам згідно наказу МОЗ №236 та 798, для застосування у пологовому будинку, чомусь ваш заклад вирішив, що менша кількість спирту, а саме 55% (в наказі не менше 65%) відповідає більше ніж наші в яких 70% пропанолу-2. Про те що наявність гліцерину та пантенолу краще ніж цілий комплекс догляду за шкірою та ланолін навіть не доказуватимемо, бо це й так зрозуміло, тож за складом запропонований нами засіб кращий та такий що відповідає вимогам наказів МОЗ №236 та 798. Дивно виглядає те, що в Методичних вказівках зазначений повний спектр дії засобу, який Замовник розглядає окремо від просочених серветок, на вашу думку просочені серветки цим же засобом повинні мати інший спектр дії, не вигадуйте. Останні ваші невідповідності вказані в п.16-19 взагалі викликають питання, чи розумує Замовник, що термін зберігання 5 років краще ніж 3 роки, отже засіб стабільніший, про фіксований показник вигадка- п.1.3 чітко зазначено 70% спирту, про температуру зберігання від мінус 40, так ми ж в Україні живемо і при зберіганні, а саме зберіганні навіть на вулиці у нас не має -40 градусів, ну а вже в приміщеннях пологового тим більше. Тож засіб Манорапід преміум клінік відповідає вимогам наказів МОЗ та призначенню. Що стосується засобу АХД 2000 ультра, засіб на основі етанолу в складі якого міститься комплекс догляду за шкірою. Чисельний показник етанолу відповідає ТУ за якими виготовляється засіб та кількості спиртів, про які вказано в наказі МОЗ №236, де є чітке визначення не менше 65% і не має верхнього обмеження, тож вимога не більше 72% вказує на дискримінацію. Отже, засіб АХД 2000 ультра відповідає вимогам наказів МОЗ, за призначенням, застосуванням. Тож вважаємо відхилення найбільш економічної пропозиції, яка відповідає всім чинним вимогам до антисептиків, упередженою. Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, а відповідно зразок запропонованої продукції не може вважатись її невід’ємною частиною, оскільки документи з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, інших документів, що вимагаються замовником у документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах. Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом. Рішенням від 09.08.2018 № 8091 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлено, що зразок не може вважатись частиною тендерної пропозиції учасника, тому його відсутність чи невідповідність не може стати підставою для відхилення Пропозиції учасника (https://public.docs.openprocurement.org/get/421ae76a749e4030a8862ec623a7af79?KeyID=52462340&Signature=oJ15kM1ODi013hVv1EnBFoU/PvfmuowkAqca5uzTK7BlhIqEIwi3EsM7AO5zvmlPpKJXWhzfDCJBEcO4qmlsDg%3D%3D ) Документація Замовника не містить порядку визначення відповідності зразків запропонованої продукції вимогам документації, що є непрозорим по відношенню до учасників процедури закупівлі, адже з підстав, незалежних від них це може стати підставою для відхилення їх тендерних пропозицій. Також, Замовник не має підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника в разі ненадання зразків запропонованої продукції, оскільки відповідна підстава не передбачена ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені факти неправомірного визначення переможцем учасника ФОП "ФУРМАНОВА ВІКТОРІЯ БОРИСІВНА", ВИМАГАЄМО Протокол (рішення) засідання тендерного комітету № 211 від 05.12.2019 року щодо визначення Переможця ФОП "ФУРМАНОВА ВІКТОРІЯ БОРИСІВНА" відмінити (скасувати), оскільки рішення тендерного комітету (Протокол (рішення) засідання тендерного комітету №210 від 05.12.2019 року) щодо відхилення ТОВ «ІМЕД» є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням), а також вимагаємо визнати ТОВ «ІМЕД» переможцем, бо тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Департаменту охорони здоров’я, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки з розгляду пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом КМПБ№5 дискваліфіковано обох учасників торгів за невідповідність кваліфікаційним критеріям
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

ВИМОГА щодо скасування рішення Замовника про визначення переможцем учасника ФОП "ФУРМАНОВА ВІКТОРІЯ БОРИСІВНА "

Номер: 6a282432e75c466fbdffa296630f31d7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-13-000797-c.b3
Назва: ВИМОГА щодо скасування рішення Замовника про визначення переможцем учасника ФОП "ФУРМАНОВА ВІКТОРІЯ БОРИСІВНА "
Вимога:
Шановний Замовнику! За результатами розгляду пропозиції Учасника ФОП "ФУРМАНОВА ВІКТОРІЯ БОРИСІВНА ", Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем учасника ФОП "ФУРМАНОВА ВІКТОРІЯ БОРИСІВНА " (протокол (рішення) засідання тендерного комітету № 211 від 05.12.2019 року) по закупівлі UA-2019-11-13-000797-c. В Оголошенні про проведення закупівлі за процедурою «Електронні торги» встановлено Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, де Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - гарантійний лист виробника щодо терміну придатності товару та спроможності поставки товару у необхідній кількості, належної якості та у визначені конкурсною документацією і пропозицією учасника строки. Якщо Учасник не є виробником, він повинен надати оригінал гарантійного листа виробника (уповноваженої особи виробника, представництва, філії виробника – якщо їх повноваження поширюються на територію України, або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником), яким підтверджується те, що Учасник має можливість постачання запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній кількості, якості та терміни, визначені документацією конкурсних торгів. Гарантійний лист виробника повинен включати: номер оголошення про проведення електронних торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву Замовника згідно оголошення. Крім того, Замовником в ТЗ антисептик для рук встановлено, що На запропонований товар Учасник повинен надати наступні документи: 1. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати дату оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника. Якщо гарантійний лист виданий представництвом чи філією виробника, то учасник повинен в складі пропозиції надати документальне підтвердження таких повноважень, наданих виробником товару. 2. Інструкція по використанню, Сертифікат якості, Свідоцтво про державну реєстрацію дезінфекційного засобу. Крім того, в ТЗ антисептик для рук зазначено, що у разі подання пропозиції, яка не відповідає технічним вимогам, пропозиція не буде розглядатись та оцінюватись і буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. 05 грудня 2019 року протокол (рішення) засідання тендерного комітету № 211 Учасника ФОП "ФУРМАНОВА ВІКТОРІЯ БОРИСІВНА" визнана одноголосно переможцем закупівлі антисептичні засоби для рук 33741300-9 за ДК 021:2015 (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-13-000797-c), чим порушили встановлені Замовником вимоги щодо надання Учасником документів, які встановлені в ОГОЛОШЕННІ про проведення закупівлі за процедурою «Електронні торги», а саме: Учасником-Переможцем ФОП "ФУРМАНОВА ВІКТОРІЯ БОРИСІВНА" у складі своєї цінової пропозиції не надано обов’язкові документи, який вимагавсь Замовником: 1) гарантійний лист виробника щодо терміну придатності товару та спроможності поставки товару у необхідній кількості, належної якості та у визначені конкурсною документацією і пропозицією учасника строки; 2) оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією; 3) Інструкція по використанню; 4) Сертифікат якості; 5) Свідоцтво про державну реєстрацію дезінфекційного засобу. Враховуючи вищенаведене, ТОВ «ІМЕД» вважає, що вищезазначені дії Замовника є дискримінаційними, які порушують наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; 2. недискримінація учасників. Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ФОП Савицька Алла Григорівна, оскільки пропозиція не відповідає умовам закупівлі, а тому має бути відхилена Замовником. Враховуючи вище наведені факти неправомірного визначення переможцем учасника ФОП "ФУРМАНОВА ВІКТОРІЯ БОРИСІВНА", ВИМАГАЄМО Протокол (рішення) засідання тендерного комітету № 211 від 05.12.2019 року щодо визначення Переможця ФОП "ФУРМАНОВА ВІКТОРІЯ БОРИСІВНА" відмінити (скасувати), оскільки рішення тендерного комітету (Протокол (рішення) засідання тендерного комітету №210 від 05.12.2019 року) щодо відхилення ТОВ «ІМЕД» є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням), а також вимагаємо визнати ТОВ «ІМЕД» переможцем, бо тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Департаменту охорони здоров’я, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки з розгляду пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 09.12.2019 14:25
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін в документацію

Номер: c5d089a61b3046389e7b95d139890163
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-13-000797-c.b1
Назва: Вимога щодо внесення змін в документацію
Вимога:
Шановний Замовнику! За цей рік вами проводиться вже 3 закупівлі дезінфікуючих засобів, при цьому кожного разу уникаєте правильності визначення коду. Так у лютому була проведена закупівля UA-2019-02-18-002317-b ДК 021:2015: 33631600-8 Антисептичні та дезінфекційні засоби на суму 198 100грн (допорогова ), при цьому заявлені засоби мали код ДКПП 20.20.14 Дезінфікуючі засоби. На сьогоднішній день вами оголошено вже відкриті торги за ДК 021:2015: 33631600-8 Антисептичні та дезінфекційні засоби 330 000 грн (UA-2019-11-13-002784-b), при цьому замовляєте все ті ж дезінфікуючі засоби, що мають все той же код ДКПП 20.20.14 (зазначений у Висновку СЕЕ на кожен засіб), та допорогову закупівлю UA-2019-11-13-000797-c ДК 021:2015: 33741300-9 Антисептичні засоби для рук 135 000 грн і замовляєте : Серветки для гігієнічної та антисептичної обробки шкіри, медичних рукавичок №100. За описом це є серветки НОР експрес і у Висновку СЕЕ №05.03.02-04/17607 від 24.05.2016 вказаний код за ДКПП 20.20.14 – дезінфікуючий засіб. Далі в позиціях 2 та 3 заявлений Засіб для антисептичної обробки шкіри рук (1000 мл) з дозатором та 250мл- склад даного засобу відповідає дезінфікуючому засобу «Рідина антисептична для рук КЛІН СТРІМ» Висновок СЕЕ № 05.03.02-04/16896 від 11.07.2016р код за ДКПП 20.20.14. Отже всі заявлені засоби мають один і той же код 20.20.14 Дезінфікуючі засоби або 24450000-3 Агрохімічна продукція, 24455000-8 Дезінфекційні засоби. Згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України « Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі» від 17.03.2016 №454 (абз.2, ч.1, ІІ розд.) встановлено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 р. № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужечках конкретної назви товару чи послуги. Тож виникає питання чому Замовник виділив в окрему закупівлю UA-2019-11-13-000797-c ДК 021:2015: 33741300-9 Антисептичні засоби для рук 135 000 грн (а не лот, UA-2019-11-13-002784-b) засоби, що мають однаковий код за ДКПП20.20.14, це уникнення відкритих торгів, так ви ж їх проводите? Що стосується вимог до технічних характеристик, то й тут вбачаються дискримінаційні вимоги, адже навіть якщо Замовник не вказав назву засобів, то це легко знайти за ти конкретним складом, що Замовник вказав. Тож зрозуміло, що позиція 1 серветки НОР експрес №100 зі складом 55% ізопропілового спирту та мати 0,15% четвертинних амонійних сполук. П.4.Серветки обов’язково повинні мати в своєму складі комплекс догляду за шкірою що включає: пантенол; гліцерин. Інших серветок з таким описом не існує, тож запропонувати еквівалент з таким складом не можливо, а це і є дискримінацією, адже є багато інших серветок, які відповідають вимогам за призначенням, а можливо навіть кращі та мають інший склад, але ж є прописаний конкретний склад. Хочеться зауважити, що серветки не є лікарським засобом, вони є дезінфекційним засобом, тож діючі речовини можуть відрізнятись при умові відповідності до призначення, спектру дії, застосування, безпечності. У вимогах п. 5.Серветки повинні бути сумісними з матеріалами медичного устаткування. Скажіть, яке необхідно підтвердження сумісності з матеріалами медичного устаткування, якщо в призначені чітко написано поверхні та ВМП, невже шкіра менш чутлива за поверхні, а от можливість використання спиртовмісних серветок необхідно читати саме в інструкціях до приладів чи медичного устаткування і якщо в них написано що не використовувати спиртовмісні засоби для дезінфекції ,то й не застосовуйте. Вимога індивідуальна до кожного предмету, а не до серветок. Ще одна сумнівна вимога п. 8.Використання серветок повинно забезпечувати пролонговану антимікробну дію протягом не менше 5 годин. Скажіть, будь ласка, а як Замовник збирається на практиці виконувати цю вимогу, і де? Пролонгована дія забезпечується певними діючими речовинами, наприклад ПГМГ, а ні спирт, а ні ЧАСи не мають таких функцій, тож що забезпечує в даному засобі таку неймовірно довгу пролонгацію??? Це комерційна брехня. Наказ МОЗ №798 розділ 4 має вимоги до антисептичних засобів і одним із пунктів встанвлено: - пролонгована дія (після обробки шкіри рук антисептик повинен затримувати протягом певного часу розмноження та реактивацію резидентних мікроорганізмів (3 години) під медичними рукавичками). Тож дана вимога є не професійною та протизаконною, а дія не підтвердженою. Ще одна вимога, яка потребує пояснення, а скоріше уточнення: п.13.Час використання однієї серветки при протиранні - до тих пір, доки вона зволожує поверхню, що обробляється. Як відомо спирт є дуже летким, тому швидко випаровується, тож відкриті серветки лише просочені засобом можуть швидко підсохнути, тож питання, а який час експозиції необхідний для дезінфекції будь чого ? Як це і доки зволожує, а якщо вона вже майже суха ,чи не достатньо зволожена, адже не відомо який час можуть застосовуватись серветки після відкриття. Не боїтесь внутрішньо-лікарняної інфекції з такими вимогами що до часу експозиції та терміну використання відкритих серветок? п. 17.Температура зберігання серветок в інтервалі від мінус 40 до +35 градусів за Цельсієм. Ну ніяк не зрозуміємо де в пологовому будинку має бути температура мінус 40 градусів ? Ви замовили всього 20шт серветок на весь пологовий будинок , що і де збираєтесь зберігати? Щодо позицій 2 та 3 : Готовий до застосування шкірний антисептик. П.2. Вміст діючих речовин: етанол не менше - 70,0 %, 2-пропанол не більше - 2,0 % 3. Кількість діючих речовин не більше 72%. 4. Обов’язково фіксований чисельний показник діючих речовин. 5. Наявність пом’якшуючих компонентів для догляду за шкірою рук. 6. Засіб не повинен містити барвників, четвертинних амонійних сполук, гуанідинів та їх похідних, кислот, ланоліну. Відповідно до Наказу МОЗ України №236 від 04.04.2012р Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів: п.9.11. Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або ІНШИХ швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів. Згідно наказу МОЗ від 21.09.2010 №798 Про затвердження методичних рекомендацій “Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу ” Властивості антисептиків на основі спирту* * Сучасні високоякісні антисептики містять різні пом'якшувальні добавки для догляду за шкірою рук. 8.4. Рекомендується застосовувати тип емульсії, протилежний емульсійний оболонці шкіри: емульсії типу М/В (масло/вода) повинні застосовуватись для жирної шкіри, а також при підвищеній температурі та вологості повітря; для сухої шкіри рекомендується застосовувати емульсії В/М (вода/масло), особливо при низькій температурі та вологості (табл. 2)- тож засоби догляду за руками повинні застосовуватись окремо, перегляньте накази. Тож вимога п.2 та п.3 суперечать наказу №236, де кількість різних ( а не конкретно вказаних вами) спиртів має бути не менше 65% і ніяких більше обмежень не має. Тож вказане обмеження п.3 не більше 72%є протизаконним. В п.4 зазначений фіксований чисельний показник, який не відповідає вимогам до контролю цих показників зазначених в методичних вказівках та ТУ ( заявленого вами засобу «інкогніто») П.5 взагалі спростовується наказом №798 ( див. вище). П.6 – заборона ЧАСів, кислот, ланоліну(допоміжні) - суперечить наказу №236, де чітко вказано: або ІНШИХ швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів. Отже, Замовником прописані вимоги під конкретного постачальника, створені штучні перешкоди для участі інших учасників, які могли д запропонувати еквівалентні засоби, можливо кращі та дешевші ніж заявлені. Тому вимагаємо переглянути викладені вимоги, видалити вказані дискримінаційні, протизаконні та не професійні вимоги. Крім того, в оголошені вами в закупівлі (UA-2019-11-13-000797-c): «антисептичні засоби для рук 33741300-9 за ДК 021:2015» передбачено: «Учасник, пропозиція якого за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний на вимогу Замовника протягом 2-х робочих днів безкоштовно передати (за актом прийняття-передачі) Замовнику по одній одиниці запропонованого товару (зразка Товару). У разі не виконання вимог даного пункту пропозиція не буде розглядатись та оцінюватись і буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації». Згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України в своєму листі від 07.02.17 № 3302-06/3812-06 наголошує на тому, що згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно з частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Одним з принципів публічних закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі» є серед іншого, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів, недискримінація учасників. В той же час Тендерна документація містить вимогу, згідно якої «Учасник, пропозиція якого за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний на вимогу Замовника протягом 2-х робочих днів безкоштовно передати (за актом прийняття-передачі) Замовнику по одній одиниці запропонованого товару (зразка Товару)». Замовником в Оголошенні не зазначено порядку надання та порядку повернення Змовником зразків предмету закупівлі (товару), що може свідчити про відсутність фактичного наміру Замовника отримати такі зразки, а вимогу включено до Оголошення з метою обмеження кола учасників. Натомість, відповідно до частини 7 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Відзначимо, що з одного боку, дана вимога досить неконкретизована, а приймаючи до уваги те, що Закон не лише не врегульовує питання передачі зразків продукції для апробації під час проведення електроних торгів, а взагалі не передбачає таких дій (процедури), оскільки сама тендерна пропозиція подається НАГОЛОШУЕМО: в електронному вигляді через електронну систему закупівель (п. 30 ст.1, ст. 25 Закону), а за процедурою електроних торгів здійснюється розгляд та оцінка власне тієї ж тендерної пропозиції (ст.ст. 27-30 Закону), - це призводить до можливості довільного, в т.ч. хибного, трактування зазначеної вимоги при оцінці тендерної пропозиції в даній Процедурі закупівлі. Так, зокрема: на законодавчому рівні не встановлено порядку передачі таких зразків, зокрема, щодо документального оформлення такої передачі; не встановлено методології (методики, інструментарію тощо) та/або критеріїв, за якими буде проводитись апробація, а так само не встановлено наслідків проведення апробації, в т.ч. чи впливають будь-яким чином результати такої апробації на відповідність пропозиції учасника. Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, а відповідно зразок пропозиції (товару) не може вважатись її невід’ємною частиною, оскільки документи з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, інших документів, що вимагаються замовником у документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах. Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом. Тендерна документація Замовника не містить порядку визначення відповідності зразків пропозиції (товару) вимогам Тендерної документації, що є непрозорим по відношенню до учасників процедури закупівлі, адже з підстав, незалежних від них це може стати підставою для відхилення їх тендерних пропозицій. Дана вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та недискримінація учасників. Зазначення даних вимог свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Технічні характеристики предмету закупівлі суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Рішенням від 09.08.2018 № 8091 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлено, що зразок не може вважатись частиною тендерної пропозиції учасника, тому його відсутність чи невідповідність не може стати підставою для відхилення Пропозиції учасника (https://public.docs.openprocurement.org/get/421ae76a749e4030a8862ec623a7af79?KeyID=52462340&Signature=oJ15kM1ODi013hVv1EnBFoU/PvfmuowkAqca5uzTK7BlhIqEIwi3EsM7AO5zvmlPpKJXWhzfDCJBEcO4qmlsDg%3D%3D ) З метою приведення Оголошення у відповідність до вимог чинного законодавства України та усунення вимог, що призводять до непрозорості та упередженості при оцінці пропозицій конкурсних торгів, дискримінації учасників, а також керуюсь ст.ст. 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО виключити п.5 з тз антисептик для рук та внести зміни в Оголошення згідно з вищезазначеними вимогами, оскільки дані вимоги є дискимінаційними. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: надано відповідь на скаргу №061/843
Статус вимоги: Відхилено