• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реставрація концертного залу (колишній будинок культури) охоронний №599 (110816) на вул. Шевченка, 11 в м. Калуші Івано-Франківської області»

Торги не відбулися

6 783 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 915.00 UAH
Період оскарження: 13.11.2019 15:43 - 25.11.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога на скасування протоколу №2 від 6 грудня 2019 р.

Номер: 3c8a4d9e13a04c519b83b856a7bf3193
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-13-000688-c.a1
Назва: Вимога на скасування протоколу №2 від 6 грудня 2019 р.
Вимога:
Вимога Управлінням культури, національностей та релігій Калуської міської ради (надалі - Замовник) 13.11.2019 року розпочато процедуру закупівлі (відкритих торгів) ідентифікатор закупівліUA-2019-11-13-000688-c. Приватне підприємство «ЕЛІТ УКРАЇНА» (надалі – Суб’єкт оскарження) взяв участь у відповідному тендері, оскільки основним видом діяльності Суб’єкта оскарження є Будівництво житлових і нежитлових будівель (Код КВЕД 41.20 ). Предметом закупівлі є «Реставрація концертного залу (колишній будинок культури) охоронний №599 (110816) на вул. Шевченка, 11 в м. Калуші Івано-Франківської області» (надалі-Документація). 6 грудня 2019 о 17:41 опубліковано Протокол розгляду №2 засідання тендерного комітету управління культури, національностей та релігій Калуської міської ради (надалі - протокол), у якому вказано, що тендерна пропозиція Приватного підприємства "ЕЛІТ УКРАЇНА" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: - договірна ціна не відповідає оподаткуванню, оскільки згідно наданої довідки №70 від 27.11.2109 року ПП «ЕЛІТ УКРАЇНА» є платником єдиного податку 3% з ПДВ, а в договірній ціні зазначено тільки податок на додану вартість, без врахування єдиного податку 3%. - відповідно до держаних стандартів України на основі яких розроблені ресурсні елементні кошторисні норми (РЕКН) призначені для виконання різних видів будівельних, ремонтно-будівельних, реставраційно-відновлюваних робіт передбачено застосування основних машин і механізмів та матеріалів для виконання робіт, визначених технічною документацією до проекту. У даній тендерній документації в ПП «ЕЛІТ УКРАЇНА» відсутні у підсумковій відомості ресурсів основні машини і механізми (автомобілі бортові, крани на автомобільному ходу, автонавантажувачі, агрегати зварювальні пересувні. Апарати для стикового зварювання та ряд інших машин і механізмів) та матеріали ( лісоматеріали, 2,9 куб.м.; деталі закладні - 169 кг., окремі конструктивні елементи (цвяхи, болти, гвинти)-193 кг., та інші матеріали, що передбачені технологією виконання робіт. ПП «ЕЛІТ Україна» повною мірою не погоджується із протоколом, оскільки тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». Суб’єкт оскарження дійсно на момент подання тендерної пропозиції (та на даний час) здійснював та здійснює свою господарську діяльність у рамках третьої групи спрощеної системи оподаткування, що підтверджено довідкою №70 від 27.11.2019 року (подана у складі тендерної пропозиції), у якій вказано, що останній є платником єдиного податку 3% з ПДВ. Проте, беручи до уваги вартість торгів 6783000,00 грн., Суб’єкт оскарження змушений змінити систему оподаткування після визнання останнього переможцем торгів. Відповідно до пп. 298.2.3., п.298.2, ст. 298 Податкового кодексу України платники єдиного податку зобов'язані перейти на сплату інших податків і зборів, визначених цим у разі перевищення протягом календарного року встановленого обсягу доходу платниками єдиного податку третьої групи - з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому відбулося таке перевищення. Саме із даних міркувань Суб’єкт оскарження в договірній ціні зазначено лише податок на додану вартість. Ціна робіт формується не в залежності від системи оподаткування, на якій перебуває учасник, оскільки ПДВ враховується самостійною величиною, яка і відображається у договірній ціні. Наголошуємо на тому, що зміна системи оподаткування також жодною мірою не впливає на формування ціни, та ніяким чином у подальшому не відобразиться на вартості робіт. До моменту укладення договору з ПП «ЕЛІТ УКРАЇНА» немає жодних підстав змінювати систему оподаткування. ПП «ЕЛІТ УКРАЇНА» не погоджується із наступною підставою для відхилення, наведеній у Протоколі розгляду №2 від 06.12.2019 року, оскільки остання не відповідає об’єктивній реальності. Перелік механізмів та матеріалів, які «нібито» не підтверджуються у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі №61 від 27.11.2019 року не будуть використовуватись Суб’єктом оскарження при виконанні робіт за предметом закупівлі «Реставрація концертного залу (колишній будинок культури) охоронний №599 (110816) на вул. Шевченка, 11 в м. Калуші Івано-Франківської області». Відсутність тих чи інших матеріалів, механізмів жодним чином не буде впливати на якість та ефективність виконання робіт, оскільки усі необхідні засоби, механізми, матеріали та елементи замінені аналогами, які не поступаються функціональними характеристиками тим, що відображені у підсумковій відомості ресурсів. Суб’єкт оскарження дотримався вимог тендерної документації, оскільки згідно із пунктом 5 Розділу 3 вказано, що учасник до довідки повинен включати тільки таке обладнання, механізми, транспортні засоби та устаткування, що будуть використовуватися при виконанні робіт. При підготовці тендерної пропозиції ПП «ЕЛІТ УКРАЇНА» дотрималось всіх вимог додатку №2 , а саме враховані всі види робіт та всі об’єми наведені в технічному завданні. З огляду на вище перелічені факти, тендерна пропозиція ПП «ЕЛІТ УКРАЇНА» відповідає вимогам тендерної документації та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи інформацію, наведену вище, права та законні інтереси ПП «ЕЛІТ Україна» можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати всі рішення, прийняті після розкриття Пропозицій учасників Процедури закупівлі. Дії Замовника в частині визнання тендерної пропозиції ПП «ЕЛІТ УКРАЇНА» такою, яка не відповідає вимогам Закону та тендерної документації порушують вимоги частини третьої статті 5, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Суб’єкт оскарження, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо першої причини відхилення: Договірна ціна пропозиції не відповідає оподаткуванню, оскільки, згідно наданої довідки від 27.11.2019 р. №70, ПП «Еліт Україна» є платником єдиного податку 3% з ПДВ, а в договірній ціни зазначено податок на додану вартість, без врахування єдиного податку 3%. Насамперед, згідно п. 14.4. проекту договору зазначено що, оплата проміжних Актів виконаних робіт протягом 2020 року до 3,888 млн. грн. Водночас, норма передбачена п. 291.4 ст. 291, пп. 298.2.3 ст. 298; пп. 2 п. 293.8 ст. 293; пп. 1 п. 293.5 ст. 293 та п. 295.7 ст. 295 Податкового кодексу України застосовується для третьої групи платників єдиного податку у разі перевищення обсягу доходу протягом календарного року 5 млн. гривень. З іншого боку, тендерна пропозиція не містить жодного документу щодо невідповідності інформації зазначеної у довідці від 27.11.2019 р. №70 та договірній ціни, адже Замовник не повинен здогадуватися про виконання зобов'язань умов Податкового кодексу України того чи іншого Учасника. Щодо другої причини відхилення: У наданій Вами тендерній пропозиції, а саме в підсумковій відомості ресурсів відсутні основні машини і механізми (автомобілі бортові, крани на автомобільному ходу, автонавантажувачі, агрегати зварювальні пересувні, апарати для стикового зварювання та ряд інших) та матеріали (лісоматеріали – 2,9 куб.м; деталі закладні – 169 кг., окремі конструктивні елементи (цвяхи,болти, та інші -193 кг. та інші), що передбачені технологією виконання робіт. Тому, згідно державних стандартів України на основі, яких розроблені ресурсні елементні кошторисні норми (РЕКН) вищевказані машини і механізми та матеріали мають бути включені в підсумкову відомість ресурсів. Отже, відхилення Вашої тендерної пропозиції цілком обґрунтовано, відповідно до положень чинного законодавства України та норм Закону України «Про публічні закупівлі» На підставі вищевикладеного, Ваша вимога залишається без задоволення. залишивши рішення щодо відхилення його пропозиції без змін.
Статус вимоги: Не задоволено