-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 32570000-9 Комунікаційне обладнання (Придбання обладнання для IP телефонії та проведення відеоконференцій в Мінфіні)
Придбання обладнання для IP телефонії та проведення відеоконференцій в Мінфіні
Торги відмінено
24 484 476.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 240 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 240 000.00 UAH
Період оскарження:
13.11.2019 15:14 - 09.12.2019 00:00
Вимога
Без відповіді
Щодо строків проведення торгів, поставки товару та виконання послуг
Номер:
ce4964fb1c5249dca664c0b4d0acc3e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-13-000618-c.c2
Назва:
Щодо строків проведення торгів, поставки товару та виконання послуг
Вимога:
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовнику! Відповідно до умов тендерної документації, строк поставки товару – не пізніше 20.12.2019 року. Згідно з п. 6.1. Проекту договору, поставка Товару від Постачальника до Покупця за цим Договором здійснюється Постачальником в строк не пізніше 20.12.2019 року. Зокрема, в умовах тендерної документації Замовником зазначається, що місце та строк поставки товару є істотними умовами договору.
Вважаємо, що вищезазначений строк поставки товару є неможливим для виконання жодним з учасників та потребує обов’язковому продовженню шляхом внесення змін до тендерної документації у зв’язку з наступним.
Відповідно до даних з електронної системи закупівель, кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 13.12.2019 року до 18:00. Вказана дата та час будуть актуальними за умови, що строки подання тендерних пропозицій не будуть продовженими, а також якщо жодним потенційним учасником не буде подано скарги на умови тендерної документації до Антимонопольного комітету України, що автоматично продовжить строки подання тендерних пропозицій на невизначений термін.
Після закінчення строку подання тендерних пропозицій, враховуючи, що процедура даної закупівлі – відкриті торги з публікацією англійською мовою, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Таким чином, якщо не буде продовжено строк подання тендерних пропозицій, 13.12.2019 року розпочинається етап прекваліфікації.
На етапі прекваліфікації Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За умови неймовірної спритності та професійності тендерного комітету Замовника, технічно можливо переглянути всі тендерні пропозиції учасників на відповідність та за результатами розгляду оприлюднити 13.12.2019 року в електронній системі закупівель протокол розгляду тендерних пропозицій.
Після наведеного вище, відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», учасники мають можливість протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій надіслати скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям.
Згідно з порядком обчислення перебігу строків, строк оскарження триватиме з 14.12.2019 року по 18.12.2019 року, за умови, що жодним з учасників не буде подано скарги до Антимонопольному комітету України.
Після цього, 19.12.2019 року електронною системою закупівель повинен бути назначений Аукціон, за результатами якого буде визначено найвигіднішу пропозицію з допущених учасників, а Замовником – визначено переможця.
Знову ж таки, за умови неймовірної спритності та надлюдської швидкості тендерного комітету Замовника, технічно 19.12.2019 року може бути визначено переможця та оприлюднено намір укласти договір.
З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Враховуючи викладене вище, з 20.12.2019 року по 29.12.2019 року договір по даній закупівлі не може бути укладено, оскільки триває строк оскарження.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо внесення змін до тендерної документації.docx 02.12.2019 11:37
Дата подачі:
02.12.2019 11:37
Вимога
Без відповіді
Встановлення у тендерній документації характеристик предмета закупівлі, яким відпадає продукція одного виробника.
Номер:
8ef1d86e33f24f46a682d232d175f4d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-13-000618-c.b1
Назва:
Встановлення у тендерній документації характеристик предмета закупівлі, яким відпадає продукція одного виробника.
Вимога:
Шановний Замовнику,
Уважно вивчивши Тендерну Документацію, та виконавши ретельний пошук рішень, наявних у світі, ми прийшли до висновку, що єдиним рішенням, яке задовольняє всій сукупності вимог тендерної документації є рішення виробництва компанії CISCO.
Відповідно до існуючої практики відповідної колегії АМКУ, торги зможуть відбутися лише у разі, якщо замовник наведе щонайменше два рішення двох різних виробників, які задовольняють одночасно всьому переліку вимог. Наразі, це неможливо. Розповіді про те, що «придбання всього обладнання та ПЗ у одного виробника дозволяє отримати якісне інтегроване рішення і т.д. і т.п.» вже не діють, тому що рішень достатньо багато, всі вони працюють і впроваджуються по всьому світу, а звуження конкуренції у такий спосіб зазвичай може свідчити про змову з наперед обраним виробником.
Ми не маємо жодних сумнівів, що в даному разі мова про змову з наперед заданим виробником та учасником не йде, а є бажання зробити найкращий вибір. І тому пропонуємо почати процес «розточування» вимог таким чином, щоб дана Закупівля, навіть теоретично, не створювала ризики корупційних дій та зловживань і мала результатом впровадження сучасної та ефективної комунікаційної системи.
Тому:
1) Вимагаємо прибрати вимогу «Всі компоненти повинні бути від одного виробника для забезпечення максимальної продуктивності та функціоналу при інтеграції компонентів комплексу.». Звісно, CISCO є всесвітньо відомим виробником телевізорів, відеокамер та телефонних апаратів, але є ще декілька виробників, які роблять це щонайменше не гірше. Щодо інтеграції, то людство винайшло такий засіб, як стандартизація протоколів та інтерфейсів і достатньо далеко просунулося у справі розробки та додержання цих стандартів. То ж замовник, має нагоду цим скористатися. Якщо є якісь протоколи, або інші особливості, телефонних апаратів, відеокамер, чи телевізорів/моніторів які є унікальними та неперевершеними саме у виконанні CISCO – прохання опублікувати цей перелік, бо така інформація важлива для всього людства. Див.також http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/152517
2) Вимагаємо прибрати вимогу: «Копії експертних висновків або інформацію від Держспецзв’язку України щодо провадження державної експертизи про відповідність вимогам технічного захисту інформації цифрової телефонної станції». По перше, предметом закупівлі не є постачання цифрової телефонної станції. По друге, відповідно до «РОЗ’ЯСНЕННЯ щодо використання засобів ТЗІ, які на момент проектування комплексних систем захисту інформації не мають підтвердження відповідності у сфері ТЗІ» яке опубліковане Державною Службою Звязку та захисту інформації України 14.01.2014:
«у разі необхідності використання в комплексних системах захисту інформації (КСЗІ) засобів ТЗІ, які на момент проектування КСЗІ не мали документа (сертифіката відповідності або експертного висновку), що підтверджує їх відповідність у сфері ТЗІ, ці засоби згідно з Правилами забезпечення захисту інформації в інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 29 березня 2006 року № 373, мають піддаватися відповідному оцінюванню під час проведення державної експертизи КСЗІ.»
Створення КСЗІ – це є виключна компетенція замовника на яку не впливають учасники торгів, а створення КСЗІ на систему IP телефонії, що закуповується, можливе лише після її розгортання. То ж зобов’язання щодо провадження державної експертизи або участі у такій експертизі може стосуватися лише переможця торгів, про що має йтися у окремому розділі проекту договору. Тому вимагаємо виключити дану вимогу з вимог до предмету закупівлю та перенести її, в разі потреби, до відповідного розділу проекту договору.
Дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.11.2019 18:13