-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт лікарської амбулаторії з використанням енергозберігаючих технологій в с. Добропілля Долматівської сільської ради Голопристанського району, Херсонської області» (ДК 021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
«Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України»
Завершена
3 472 990.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 729.00 UAH
мін. крок: 1% або 34 729.00 UAH
Період оскарження:
13.11.2019 13:41 - 25.11.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
7deeeb89f4c84e25b7013c26b64eec09
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-13-001350-b.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
))))
Державне фінансування горить?)
Підстави відхилення дискримінаційні. Очікуйте скаргу!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.12.2019 19:45
Вирішення:
За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Долматівської сільської ради Голопристанського району Херсонської області (надалі – тендерний комітет) повідомляє про наступне:
Рішенням тендерного комітету №187 від «04» грудня 2019 року було встановлено невідповідність найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції вимогам тендерної документації на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт лікарської амбулаторії з використанням енергозберігаючих технологій в с. Добропілля Долматівської сільської ради Голопристанського району, Херсонської області» (ДК 021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-11-13-001350-b та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації, зокрема з наступних підстав:
Учасником було надано у складі тендерної пропозиції договірну ціну у сканованому вигляді (архів «Кошторис.rar»), проте в порушення вимог п. 6 розділу 3 тендерної документації учасником визначено вид договірної ціни – «тверда».
В порушення вимог пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації, учасником не було зазначено строк дії його пропозиції, зокрема: «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути прийнята Вами у будь -який час до закінчення зазначеного терміну.». Відповідно до вимог пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації - Тендерні пропозиції вважаються дійсними не менше ніж 90 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню.
Також вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 30 Закону.
Слід звернути увагу, що Замовник не мав права віднести до формальних помилки, які є суттєвим порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону.
Крім того, повідомляємо, що змістом частини другої статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Враховуючи викладене, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що розгляд тендерних пропозицій та рішення про намір укласти договір було проведено у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та в першу чергу із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 цього Закону.
Статус вимоги:
Відхилено