• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Фотохімікати,рентгенівська плівка

Опис знаходиться в оголошенні

Завершена

30 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 150.00 UAH
Період оскарження: 13.11.2019 13:37 - 15.11.2019 14:30
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 8dcb4590509b4fd4952a689475cf09e3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-13-001334-b.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний замовнику Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури державних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення державних закупівель є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій документації містять ряд антиконкурентних та дискримінаційних порушень законодавства. Замовник зазначив, що: Аналоги не пропонувати. Такий підхід грубо порушує законодавство України про державні закупівлі, де чітко зазначено, що при проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника. Чому вся Україна вже знає, що вся та навіть і спеціальна плівка, порівнюється за загальними показниками та технічними даними (чутливість, щільність вуалі, вміст срібла та середній градієнт) і якісними даними (реєстрація в Україні, відповідність вітчизняним та міжнародним стандартам, термін придатності і т.д.), тому налаштування на ту чи іншу марку плівки це є не професійна вигадка (доказано прикладом в інших лікарнях), але Ви ,навіть, не обґрунтували своє рішення щодо бажання: Аналоги не пропонувати, мабуть тому, що його не може бути. Запитуємо Вас, який нормативний акт діючого законодавства дає Вам право забороняти розгляд еквівалентів, адже закупівля проводиться за ДЕРЖАВНІ КОШТИ, ЗАКОНИ УКРАЇНИ однакові для всіх!!! Тож вимагаємо все-таки дотримуватись діючого законодавства України, Метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Оскільки відповідні умови тендерної документації суперечать основним принципам здійснення державних закупівель, вважаємо їх противоправними та дискримінаційними. Тож наполегливо просимо вести зміни в тендерну документацію, а саме: вираз: «Аналоги не пропонувати», змінити на вираз: «або еквівалент», в іншому разі ми вимушені будемо направити листа до департаменту ОЗ, розпорядника коштів, Громадських організацій для освітлення та перешкоджання корупційної змови. Сподіваємося на порозуміння!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Постачальник, звертаємо Вашу увагу, що закупівля проводиться за ВЛАСНІ КОШТИ комунального підприємства, яке отримало їх від власної діяльності і не фінансується ні з місцевого ні з Державного бюджетів. Таким чином ми вважаємо, що маємо право вимагати ті марки товарів, якими ми користуємося роками і які більш підходять для роботи на встановленому на нашому підприємстві обладнанні. Незручності, які можуть виникнути при роботі з плівкою інших виробників, негативно вплинуть на якість надання допомоги пацієнтам. В своїх діях не бачимо ні протиправних ні дискримінаційних дій, тому ми вирішили не вносити зміни до оголошення. З повагою. Сподіваємось на порозуміння. п.7 оголошення Закупівля не передбачає аналогів та/ або еквівалентів товарів. Це переважне право Замовника в Допороговій закупівлі. Відповідно до наказу ДП «Прозоро» від 19.03.2019 року №10 «Про затвердження інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити. Зазначати наявність чи відсутність еквіваленту товару в допорогових закупівлях є правом(!) замовника, а не обов'язком. Тобто замовник допорогової закупівлі має право посилатися на певну торговельну марку або виробника. Замовник має законне право зазначати інформацію щодо конкретного виробника (марки, фірми т.д) продукції при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення допорогових закупівель. Зазначення конкретного виробника продукції в даній процедурі закупівлі обумовлено позитивним досвідом її використання. Дана процедура закупівлі організовувалася та проводиться з врахуванням принципів максимальної економії та ефективності. Він є один із ключових принципів закупівель. При витрачанні коштів Замовник усвідомлює необхідність економії, а тому зроблено зважений підхід до формування технічних вимог, оскільки: обладнання, яке функціонує в підприємстві не перший рік налагоджене на роботу з даними матеріалами. Замовник звертає увагу не лише на ціну, але й на якість товару його технічні характеристики та те, як він показав себе на практиці, а закупівля менш якісного товару дає результат низької ефективності закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів
Статус вимоги: Відхилено