• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Газове паливо (газ природний)

Річний план на очікувану вартість на 2020 рік згідно листа-роз’яснення "Щодо планування закупівель" №3302-06/29640-06 від 14.09.2016 року. Зобов’язання за даною процедурою виникатимуть у 2020 році, в межах асигнувань, встановлених кошторисом.

Завершена

5 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 500.00 UAH
Період оскарження: 13.11.2019 13:23 - 12.12.2019 00:00
Скарга
Відхилено

Незаконні дії замовника

Номер: 9fdac5b278f54d769dbbf6a161386c82
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-13-001286-b.a2
Назва: Незаконні дії замовника
Скарга:
Незаконні дії Замовника
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 28.01.2020 22:00
Автор: ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ", Микола Маланій +380685887337 officeblagogaz@ukr.net http://www.blagogaz.com
Вимога
Вирішена

Вимога до умов тендерної документації

Номер: f46cc2f04f3949e3aa70a022b6083456
Ідентифікатор запиту: UA-2019-11-13-001286-b.b1
Назва: Вимога до умов тендерної документації
Вимога:
Вимога про усунення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації 1. Тендерною документацією Замовника, а саме, пунктом 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Підготовка тендерної пропозиції» встановлено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником) та завантаження файлів в форматі .pdf з : у тому числі довідкою виданою Державним органом статистики України (або його територіальним відділенням) про діючу ціну на природний газ станом на час подання цінової пропозиції учасником. 2. У розділі «IX. Строк дії Договору та інші умови» додатку 3 до тендерної документації (Проект договору) встановлено у тому числі, що «зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі; даний пункт договору вступає в силу не раніше ніж через 30 календарних днів з дня укладення договору, та має бути документально підтверджений довідкою виданною Державним органом статистики України (або його територіальними відділеннями) про коливання цін на ринку ( одне коливання надає право на одне підвищення ціни за одиницю товару в межах 10 відсотків, з інтервалом не частіше ніж через 30 календарних днів. 3. Пунктом 4 Розділу «ІІІ. Інші документи які вимагаються від учасників» додатку 2 до тендерної документації передбачено що учасник повинен надати наступний документ : «Довідка, видана Державним органом статистики України (або його територіальним відділенням) про діючу ціну на природний газ станом на час подання цінової пропозиції учасником. Вказані умови вважаю дискримінаційними та такими, що необхідно усунути з тендерної документації оскільки Державний органо статистики України (або його територіальним відділенням) Держстат України є спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, одним з основних завдань якого є реалізація державної політики у сфері статистики. Держстат України відповідно до покладених на нього завдань, зокрема організовує і проводить статистичні спостереження за соціально-економічними та демографічними явищами і процесами, екологічною ситуацією в Україні та її регіонах шляхом збирання форм державної статистичної звітності та проведення спеціально організованих статистичних спостережень. Утім перелік органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, не є вичерпним. Державним органом статистики України (або його територіальним відділенням) не надає довідки про діючу ціну на природний газ для непобутових споживачів (якою є бюджетна установа), станом на час подання цінової пропозиції учасником (тобто діюча ціна на природний газ у тому місяці в якому Учасник подає свою тендерну пропозицію), що підтверджується листом Головного управління статистики у Тернопільській області. Виходячи з вищевикладеного, прошу внести зміни у тендерну документацію та видалити дискримінаційні вимоги до учасника
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний потенційний Учаснику! Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі — Закон № 922) прямо не забороняє вимагати будь-яку додаткову інформацію від учасника торгів, якщо такі вимоги не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону № 922). У випадку, якщо Державний орган статистики України не надає довідки, які вимагаються Замовником, то таких довідок не подасть жоден з Учасників, відповідно дана вимога не вважається дискримінаційною. При внесенні до Тендерної документації такої вимоги, тендерний комітет керувався листом Мінекономрозвитку від 27.10.2016 р. № 3302-06/34307-06, в якому зазначено, що Державний орган статистики України є спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, одним з основних завдань якого є реалізація державної політики у сфері статистики. Держстат відповідно до покладених на нього завдань, зокрема організовує і проводить статистичні спостереження за соціально-економічними та демографічними явищами і процесами, екологічною ситуацією в Україні та її регіонах шляхом збирання форм державної статистичної звітності та проведення спеціально організованих статистичних спостережень. Дану вимогу до Тендерної документації внесено тендерним комітетом виключно з метою необґрунтованого заниження (демпінгу) та/або завищення ціни тендерної пропозиції. Проте, зважаючи на Ваше звернення, тендерним комітетом прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації з метою дотримання усіх принципів здійснення закупівель.
Статус вимоги: Задоволено