-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Код 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне
Завершена
62 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 312.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 312.00 UAH
Період оскарження:
13.11.2019 12:20 - 18.11.2019 17:00
Вимога
Відхилено
Не відповідність пропозиції ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" умовам оголошення
Номер:
b9d2c9a4a33e49a89fb7502f86114af5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-13-000712-a.b1
Назва:
Не відповідність пропозиції ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" умовам оголошення
Вимога:
Шановний Замовнику! Прошу звернути Вашу увагу на те, що у складі пропозиції ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" міститься довідка з Державної податкової інспекції про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюється органами Державної фіскальної служби дійсна до 31 жовтня 2019 року, що не дає змогу ідентифікувати заборгованість на момент подачі пропозиції.
Гарнтійний лист, яким підтверджується можливість поставки товару не містить назви предмету закупівлі, що не відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів.
Таким чином пропозиція ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" не відповідає вимогам до кваліфікації Учасників, які викладені в п. 12 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів та має бути відхилена Замовником.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.11.2019 15:41
Вирішення:
Шановний Учаснику! На Вашу вимогу повідомляємо, що учасником ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" (далі – Учасник) у складі своєї тендерної пропозиції було надано згідно пункту 12 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів (далі – оголошення) копію довідки з Державної податкової інспекції про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів від 21 жовтня 2019 року, разом з копією даної довідки Учасником було надано гарантійний лист, яким він підтверджує відсутність заборгованості по сплаті обов’язкових податків, зборів та платежів на момент завантаження пропозиції та копію заяви до територіального органу ДПС України про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи з відміткою про накладання електронного підпису. Також повідомляємо, що Учасником 22.11.2019 року на юридичну адресу замовника у письмовому вигляді було надано завірену копію довідки з Державної податкової інспекції про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів станом на 22 листопада 2019 року. Поряд з цим в пункті 12 оголошення замовником не зазначено, що вище наведена довідка повинна буди дійсною на момент подачі учасниками пропозиції. А також зазначено, що «У разі відсутності в учасника документу, передбаченого цим оголошенням або наявності документів з іншою назвою, які містять необхідні відомості відповідно до чинного законодавства України, учасник в складі своєї пропозиції обов’язково надає письмове пояснення причини відсутності або надання іншого документу разом з копією документа, який містить відповідні відомості.» Замовником вважається, що саме в гарантійному листі ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" надано письмове пояснення.
Згідно пункту 12 оголошення Учасником надано гарантійний лист, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі електронних торгів та пропонується Учасником у необхідній кількості, якості та строки. Даний гарантійний лист містить назву предмету закупівлі та назву замовника. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 року (зі змінами). Згідно абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.» Виходячи з вищенаведеного предметом даної закупівлі є код 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне. Саме це зазначено у гарантійному листі Учасника.
Дякуємо за Ваше звернення, сподіваємося на подальшу співпрацю!
Статус вимоги:
Відхилено