-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги по завантаженню, транспортуванню з подальшим знищенням медичних відходів
Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
Завершена
37 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 370.00 UAH
мін. крок: 1% або 370.00 UAH
Період оскарження:
13.11.2019 11:01 - 14.11.2019 18:00
Вимога
Відхилено
невідповідність вимоги "акти на знешкодження " зу "про відходи"
Номер:
af49e46c61164763a7176eca54dd79f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-13-000440-a.a2
Назва:
невідповідність вимоги "акти на знешкодження " зу "про відходи"
Вимога:
1.Замовник: КМКЛ №4
2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2019-11-13-000440-a
3. Підстави подання вимоги: Порушення п. «е», статті 32 Закону України «Про відходи»
4. Обґрунтування вимоги:
Пунктом е, статті 32, Закону України «ПРО ВІДХОДИ» передбачено «З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують УТИЛІЗАЦІЮ чи ВИДАЛЕННЯ цих відходів екологічно безпечним способом»
Додатково зазначаємо, що даний Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» так як цей наказ стосується виключно ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я («Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.»), а не суб’єктів господарювання , що здійснюють утилізацію або видалення небезпечних відходів, тому вимагати від Учасників дотримуватися нормативного акту, який не стосуються потенційних Учасників є протизаконно.
Вимагаємо:
- Пункт «надати копії підписаних актів саме на знешкодження відходів»
ВИКЛАСТИ В НАСТУПНІЙ РЕДАКЦІЇ «надати копії підписаних актів саме на утилізацію або видалення відходів» оскільки саме операції видалення чи утилізації підтверджують відповідність п.е, ст. 32, зу «Про відходи»
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога акти на знешкодження.docx 14.11.2019 15:59
Дата подачі:
14.11.2019 15:59
Вирішення:
Технічні вимоги складені у відповідності до вимог Закону України «Про відходи» та у відповідності до вимог Наказу МОЗ №325 від 08.06.2015, яким затверджено Державні санітарно-протиепідемічних правила і норми щодо поводження з медичними відходами, яких повинен дотримуватись Замовник.
Наказом МОЗ №325 від 08.06.2015 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами», зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 07 серпня 2015р. за № 959/27404, (далі – Наказ) встановлено норми поводження з небезпечними медичними відходами, яких Замовник закупівлі повинен обов’язково дотримуватись і, відповідно, встановлювати для Учасників закупівлі такі вимоги, які б забезпечили дотримання зазначених норм. Даним Наказом передбачено термічне знешкодження небезпечних медичних відходів категорії В, тому вимога щодо наявності у Учасників ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження) є правомірною та не порушує вимог чинного законодавства.
Вимога копії ліцензії Мінекології з уточненням дозвільних видів діяльності – збирання, зберігання і знешкодження не порушує Закону України «Про відходи», оскільки в Ст. 1 даного Закону передбачені операції знешкодження:
знешкодження відходів - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення.
Згідно тієї ж Ст. 1 Закону України «Про відходи» визначено терміни:
утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів;
видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації;
Оскільки небезпечні медичні відходи не використовуються як вторинні матеріальні чи енергетичні ресурси, а Наказом МОЗ №325 від 08.06.2015 передбачено саме термічне знешкодження небезпечних медичних відходів категорії В, то вимога наявності у Виконавця ліцензії Мінекології з уточненням дозвільних видів діяльності – збирання, зберігання і знешкодження повністю відповідає нормам чинного законодавства.
Як наслідок, правомірною є вимога надання актів знешкодження відходів.
Статтею 5 Закону України «Про відходи» визначено «Основні принципи і напрями державної політики у сфері поводження з відходами», серед яких один з перших є: забезпечення повного збирання і своєчасного знешкодження та видалення відходів, а також дотримання правил екологічної безпеки при поводженні з ними.
Міністерством екології та природних ресурсів, на сьогодні Міністерство енергетики та захисту довкілля, ліцензії на поводження з небезпечними відходами видаються у відповідності до вимого чинного законодавства. Проаналізувавши ліцензійний реєстр (поводження з небезпечними відходами), розміщений на офіційному сайті Уповноваженого органу, можна переконатися, що ліцензію на поводження з клінічними та подібними їм відходами, а саме – відходами, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт, які є предметом даної закупівлі, з дозвільними видами діяльності (збирання, зберігання, знешкодження) мають велика кількість ліцензіатів.
Учасник не довів чим порушуються його права.
Всі учасники, які мають ліцензію, можуть прийняти участь в закупівлі на умовах добросовісної конкуренції.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
15.11.2019 11:31
Підтвердження вирішення:
Не задоволена
Вимога
Відхилено
невідповідніять ТД виогам ЗУ "Про відходи"
Номер:
1f9d7ca98d134fdc94df0cee10d5d590
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-13-000440-a.b1
Назва:
невідповідніять ТД виогам ЗУ "Про відходи"
Вимога:
1.Замовник: КМКЛ №4
2. Номер повідомлення про проведення закупівлю UA-2019-11-13-000440-a
3. Підстави подання вимоги: Порушення п. «е», статті 32 Закону України «Про відходи»
4. Обґрунтування вимоги:
Пунктом е, статті 32, Закону України «ПРО ВІДХОДИ» передбачено «З метою обмеження та запобігання негативному впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини забороняється передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують УТИЛІЗАЦІЮ чи ВИДАЛЕННЯ цих відходів екологічно безпечним способом»
Додатково зазначаємо, що даний Наказ Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами» так як цей наказ стосується виключно ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я («Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров'я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів.»), а не суб’єктів господарювання , що здійснюють утилізацію або видалення небезпечних відходів, тому вимагати від Учасників дотримуватися нормативного акту, який не стосуються потенційних Учасників є протизаконно.
Вимагаємо:
- Пункт «наявність ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на операції у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження),»
ВИКЛАСТИ В НАСТУПНІЙ РЕДАКЦІЇ «наявність ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України на операції у сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення)»
Просимо Вас, шановний Замовник, звернути увагу на наступну інформацію:
Організатором «Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський центр нефрології та діалізу» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» проводилось дві закупівлі( UA-2019-08-30-000944-b та UA-2019-07-22-001025-b) з аналогічним предметом закупівлі. Ці закупівлі містили аналогічну вимогу (як вимагаємо ми в вашій закупівлі – наявність операцій збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення) в тендерній документації. Потенційний учасник, ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ», який не відповідає кваліфікації, нормам діючого законодавства - двічі ці закупівлі оскаржував, проте безуспішно і двічі колегія АМКУ йому відмовляла у задоволені даних скарг.(надалі ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» буде вам надавати інформацію про некомпетентність колегії, пізній час розгляду скарг, та те що вони оскаржують дії АМКУ у суді , без підтверджуючих на те документів )
Звідси випливає що правильна редакція тендерної документації має містити «вимогу збирання, зберігання, знешкодження, утилізація або видалення»
Копію невдалих скарг та рішення колегії АМКУ надаємо для ознайомлення
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога видалення або утилізація.docx 14.11.2019 15:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.10.2019 № 14206.pdf 14.11.2019 15:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.08.2019 № 11652.pdf 14.11.2019 15:49
- Скарга АМКУ_Київський ЦНтаД_умови закупівлі (2).pdf 14.11.2019 15:49
- Скарга АМКУ_Київський ЦНтаД_умови закупівлі_ (1).pdf 14.11.2019 15:49
Дата подачі:
14.11.2019 15:49
Вирішення:
Технічні вимоги складені у відповідності до вимог Закону України «Про відходи» та у відповідності до вимог Наказу МОЗ №325 від 08.06.2015, яким затверджено Державні санітарно-протиепідемічних правила і норми щодо поводження з медичними відходами, яких повинен дотримуватись Замовник.
Наказом МОЗ №325 від 08.06.2015 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами», зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 07 серпня 2015р. за № 959/27404, (далі – Наказ) встановлено норми поводження з небезпечними медичними відходами, яких Замовник закупівлі повинен обов’язково дотримуватись і, відповідно, встановлювати для Учасників закупівлі такі вимоги, які б забезпечили дотримання зазначених норм. Даним Наказом передбачено термічне знешкодження небезпечних медичних відходів категорії В, тому вимога щодо наявності у Учасників ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження) є правомірною та не порушує вимог чинного законодавства.
Вимога копії ліцензії Мінекології з уточненням дозвільних видів діяльності – збирання, зберігання і знешкодження не порушує Закону України «Про відходи», оскільки в Ст. 1 даного Закону передбачені операції знешкодження:
знешкодження відходів - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення.
Згідно тієї ж Ст. 1 Закону України «Про відходи» визначено терміни:
утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів;
видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації;
Оскільки небезпечні медичні відходи не використовуються як вторинні матеріальні чи енергетичні ресурси, а Наказом МОЗ №325 від 08.06.2015 передбачено саме термічне знешкодження небезпечних медичних відходів категорії В, то вимога наявності у Виконавця ліцензії Мінекології з уточненням дозвільних видів діяльності – збирання, зберігання і знешкодження повністю відповідає нормам чинного законодавства.
Як наслідок, правомірною є вимога надання актів знешкодження відходів.
Статтею 5 Закону України «Про відходи» визначено «Основні принципи і напрями державної політики у сфері поводження з відходами», серед яких один з перших є: забезпечення повного збирання і своєчасного знешкодження та видалення відходів, а також дотримання правил екологічної безпеки при поводженні з ними.
Міністерством екології та природних ресурсів, на сьогодні Міністерство енергетики та захисту довкілля, ліцензії на поводження з небезпечними відходами видаються у відповідності до вимого чинного законодавства. Проаналізувавши ліцензійний реєстр (поводження з небезпечними відходами), розміщений на офіційному сайті Уповноваженого органу, можна переконатися, що ліцензію на поводження з клінічними та подібними їм відходами, а саме – відходами, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт, які є предметом даної закупівлі, з дозвільними видами діяльності (збирання, зберігання, знешкодження) мають велика кількість ліцензіатів.
Учасник не довів чим порушуються його права.
Всі учасники, які мають ліцензію, можуть прийняти участь в закупівлі на умовах добросовісної конкуренції.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
15.11.2019 11:30
Підтвердження вирішення:
Не задоволена