-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Вогнегасники переносні (ручні) та настінні кріплення до них
Завершена
25 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 125.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 125.00 UAH
Період оскарження:
13.11.2019 10:56 - 15.11.2019 11:30
Вимога
Відхилено
Без підставна дискваліфікація переможця.
Номер:
b238dfba248749c988bfb2f6f1070a49
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-13-000611-b.b2
Назва:
Без підставна дискваліфікація переможця.
Вимога:
Шановний Голова та члени тендерного комітету!
За результатами проведеного редукциону до закупівлі, UA-2019-11-13-000611-b, та класифікатором ДК 021:2015: 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання, що ініційовано ГОЛОВНИМ УПРАВЛІННЯМ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 20.11.2019р., пропозицію ТОВ "Рубіж" було визнано як найбільш економічно вигідну.
21.11.2019р. 8:49 на торговельному майданчику було оприлюднено рішення замовника торгів про дискваліфікацію переможця, посилаючись на відсутність кваліфікаційних документів в пропозиції ТОВ "Рубіж", а саме: листів відгуків та видаткових накладних, що підтверджують позитивний досвід учасника.
Замовник неуважно поставився до розгляду документів, про що свідчить дуже малий час на прийняття рішення, або виявив упередженість до учасника.
Вказані як відсутні документи були завантажені на майданчик вчасно, а саме 18 листопада 2019 року о 10:39 у файлі «ДосвідЖД-объединены.pdf». В цьому файлі присутні всі документи, що доводять наявність позитивного досвіду ТОВ «Рубіж».
Вимагаємо від Вас скасувати рішення б\н від 21.11.2019 року. Об’єктивно підійти до розгляду пропозиції ТОВ «РУБІЖ» та інших учасників. Відмова має бути чітко сформульована з конкретним посиланням, шо саем не подано чи не вказано, а не надуманими порушеннями на користь одного з учасників.
Сподіваємося на Вашу об’єктивність та неупередженість при розгляді цього питання.
Чекаємо на відповідь.
Пов'язані документи:
Учасник
- ДосвідЖД-объединены.pdf 21.11.2019 10:25
Дата подачі:
21.11.2019 10:26
Вирішення:
Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 затверджена «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (з урахуванням змін, внесених наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 20.03.2019 № 11) (надалі – Інструкція № 10).
Згідно з абзацами другим і третім пункту 11 розділу ІІ Інструкції № 10 «Документи замовника з інформацією щодо переможця закупівлі та/або відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції завантажуються ним в ЕСЗ окремими файлами. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція учасника, у разі відхилення попередньої найбільш економічно вигідної пропозиції учасника, визначається ЕСЗ автоматично. При цьому замовник повторно здійснює в ЕСЗ дії щодо визначення переможця закупівлі».
Тобто, пропозиція учасника закупівлі – ТОВ «Рубіж» була визначена як найбільш економічно вигідна пропозиція ЕСЗ автоматично. А рішення Уповноваженої особи від 21.11.2019 року лише цей факт констатує.
Перевірте, будь-ласка, в завантажених Вами файлах саме наявність документів (під відповідною назвою), на відсутність яких посилається Уповноважена особа в своєму рішенні від 21.11.2019 року.
Принципи здійснення закупівель визначені частиною першою статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
При цьому, виходячи зі змісту абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 1 Закону.
Інструкція № 10 визначає порядок використання електронної системи закупівель (далі - ЕСЗ) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору, або оприлюднення звіту про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до Закону у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без її використання.
Замовником закупівля через електронну систему закупівель: код ДК 021-2015 (CPV): 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Вогнегасники переносні (ручні) та настінні кріплення до них) проведена з дотриманням принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Формат подачі оголошення.
Номер:
a968a649ae9543609371a18ce6c73b51
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-11-13-000611-b.b1
Назва:
Формат подачі оголошення.
Вимога:
З метою уникнення помилок при послання на оголошення та додатки, вимагаємо змінити формат оголошення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.11.2019 11:00
Вирішення:
Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 затверджена «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (з урахуванням змін, внесених наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 20.03.2019 № 11) (надалі – Інструкція № 10).
Пунктом 5 розділу І Інструкції № 10 передбачено, що всі документи й відомості, пов’язані з проведенням закупівлі, у тому числі з поданням пропозицій, подаються виключно в електронному вигляді.
Оскільки питання функціонування ЕСЗ визначає насамперед «Порядок функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків», затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 66, то прописувати відносини між користувачами, операторами та адміністраторами системи, їхні права та обов’язки, в окремому регламенті недоцільно. Тож Інструкція № 10 (на відміну від Порядку № 35) такі питання не регулює.
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» 22.05.2003 № 851-IV електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов’язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.
Статус вимоги:
Відхилено